Ahojte..
rok 2002, ked je studený motor tak dlho točí, cca na 4 - 6 otočku, ked je motor zahriaty, už po cca minúte chodu tak naskočí na první preval..
diagnostiky univerzálne nevypisujú žiadnu chybu, menil som kvoli tomu žhaviče a nič sa nezmenilo..
má niekto podobnú skúsenosť??
teraz jak je teplo mi to nevadí, ale jak se ochladí mám strach či to natočím..
Dik za pomoc
220 cdi, 110 kw dlouho startuje za studena
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 406
- Registrován: pát 01.08.2008, 17:34
- Auto: 190D r.v 90, 124 250TD r.v 91, 210 E250T,E290DT
- Bydliště: Bardejov SK, Vsetín CZ,
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 220 cdi, 110 kw dlouho startuje za studena
Asi to chvíli tlakuje rail ....mě to chytá stejně, neřešim.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: 220 cdi, 110 kw dlouho startuje za studena
No, normální to není, divím se Přemkovi, že by to tak nechal :) Taky bych tipnul, že je nízký tlak v rail liště a neotevřou se trysky.
Takže uniká tlak přes regulační ventil, čerpadlo snad ne, když pak to běží normálně..............
Takže uniká tlak přes regulační ventil, čerpadlo snad ne, když pak to běží normálně..............
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 220 cdi, 110 kw dlouho startuje za studena
Nechal, věř mi. Má to ujeto 4 kila.
Ráno zatočím o vteřinu dýl, a nemusím se je.at se starým otrokem.
Jede to za 7 a dvě kila po dálnici nejsou problém, tak proč bych opravoval něco, co funguje ?
C220CDi 92kW
Ráno zatočím o vteřinu dýl, a nemusím se je.at se starým otrokem.
Jede to za 7 a dvě kila po dálnici nejsou problém, tak proč bych opravoval něco, co funguje ?
C220CDi 92kW
-
- hvězdička
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob 04.07.2009, 1:48
- Auto: W201 190 D, W124 250 TD
- Bydliště: Bardejov, SK
- Věk: 65
Re: 220 cdi, 110 kw dlouho startuje za studena
Žhavím dvakrát a naskočí jak za tapla
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: 220 cdi, 110 kw dlouho startuje za studena
Se zhavenim to neni nic spolecneho. Bud utika tlak skrze maly tlak ventil na konci railu nebo pousti do prepadu vstrik / vstriky.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 406
- Registrován: pát 01.08.2008, 17:34
- Auto: 190D r.v 90, 124 250TD r.v 91, 210 E250T,E290DT
- Bydliště: Bardejov SK, Vsetín CZ,
- Věk: 37
- Kontaktovat uživatele:
Re: 220 cdi, 110 kw dlouho startuje za studena
Ano premku, to je jasná vec..Přemek Doležal píše: ↑čtv 23.05.2019, 22:26Pravda, žhavení a tlak v rejlu jsou dvě naprosto odlišný věci, ale zkusil jsem, a točím místo 1s jen půl sekundy.
Proč ? ... se mě ptej. *jokingly*
Akurát že keď zimný motor nazhavim, vypnem zapaľovanie a zas nazhavim, naskočí na sup.. Jak každý normálny mercedes..
Preto otázka.. Zbavenie rj aj zhavice nové..
Už jedine ostáva tén tlak na raile..