Pekny vecer, mam problem ze zastudena z 1 do 2 citit preradenie take jak keby trhlo, ostatne rychlosti radi pekne obcas jemne kolisu otacky ked je cca 1200 tak +-50 otacok prida ubere ked sa prida ide ok.
Ked sa pojazdi cca 15km uz prevodovka radi krasne ani otacky nekolisu.
Chcem menit olej, pravdepodobne tam bude pricina.
Postup:
Vypustim olej cez vypustak, dole vana, vycistit, filter vymenit, nove tesnenie a nahodit naspet. Nalejem olej zvrchu cez mierku.
Treba potom davat auto nandiagnostiku kvoli tomu alebo by to malo byt ok?
E320cdi 5kvalt automat.
Este sa chcem spytat aku normu oleja.
Ano viem ze by sa to malo robit strojovo len stroj nemam.
Vymena oleja v at. prevodovke
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
-
- hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: Vymena oleja v at. prevodovke
Olej 236.14 s tou diagnostikou musia odpovedať povolanejší.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: Vymena oleja v at. prevodovke
Skôr si myslím, že problém bude v lockup-e meniča. Či už v ovládacom ventile, alebo meniči samotnom. Mám rovnaký problém. Za studena prvých možno 5km cukne s autom pri zamknutí meniča (okolo 30km/h). A takisto pri dobrzďovaní chvíľu trvá, než ho odomkne. A rovnako mi aj húpu otáčky. Po asi 5km jazdy problém zmizne. Výmena oleja a adaptácia prevodovky tu už asi nepomôže.