Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
ekvb: No mladý už nie je. :) Hej, skúšobku má a dá Ti normálne aj vytlačený protokol. My sme mu dávali robiť veľa trysiek, ale len Boschových. Nevedel som, že robí už aj Delphi.
chovanec: Hej, ja mám pofacelifta. Keby som mal predface, tak z tých vstrekovačov nerobím drámu. Už sú dávno zrepasované.
chovanec: Hej, ja mám pofacelifta. Keby som mal predface, tak z tých vstrekovačov nerobím drámu. Už sú dávno zrepasované.
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
i tak robíš zbytečně drámu :-D kup nový a je to :-D
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
Nový vstřiky jo? Chtěl bych vidět zrovna Tebe, jak je kupuješ... *jokingly*
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
Tak já mám použitý, ale když nemám tak samozřejmě kupuju nový *jokingly* Nepříjdou mi zase tak drahý :-) Halvně už dávno vím, že kdo nechce platit, platí dvakrát :-D
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
Jasně, zrovna ty bys do auta, jako mám já investoval 50 000 Kč, to říkej tomu, co žere seno. Už jen to, že bys tam strčil použitý mluví za všechno. :D Takže nevím, proč máš problém s tím, že je chci jen nechat zrepasovat , nebo vyměnit ten, co je opravdu špatný. Vždycky se vstřiky měnily po kuse, dnes je najednou nutný vyměnit všechny. Na starým střepu bez hodnoty. Neměl bych dát taky pro jistotu nový všechny tlumiče na airmaticu? Už budou určitě opotřebený, tak nač platit 2x...
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
JÁ BYCH DAL POUŽITÝ PROTOŽE JE MÁM A VÍM, ŽE JSOU DOBRÝ :-) 4 VSTŘIKY NOVÝ DELPHI JSEM DÁVAL NA 211, UŽ JSOU TAM DVA ROKY FUNGUJOU V POHODĚ A ROZHODNĚ NESTÁLY ANI POLOVINU ČÁSTKY CO ZMIŇUJEŠ :-) A NA SVOJÍ 211 JSEM SI DÁVAL NOVÝ PŘEDNÍ AIRMATIC BILSTEIN PÁR MĚSÍCŮ ZPÁTKY :-) TEĎ JSEM SI OBJEDNAL NOVÝ ZADNÍ TLUMIČE S ADS NA 164 :-) MÁM TAM SICE JETÝ, ALE NECHCI TO ZA MĚSÍC VYNDAVAT ZNOVA :-D PROBLÉM S TÍM NEMÁM A JE MI TO U PRDELE, NAPSAL JSEM SVŮJ NÁZOR :-D U TĚCH DELFÍNŮ ODEJDE JEDEN A ZA MĚSÍC DALŠÍ A PAK DALŠÍ :-D
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
Dobře, věřím Ti a beru zpět, co jsem napsal. :) A umíš mi dát prosím odkaz, kde si kupoval delfíny?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
Motora.sk Delphi HRD 342 repas 218 eur s daňou. Ganz neu Delphi R04201D 320eur s daňou ak ti to pomôže ;) ;) :stern:
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Zhasnutí studeného motoru po zařazení "D" nebo "R"
Takže výměna wandleru za repas s volnějším lockupem proběhla úspěšně. Auto po na startovaní a zařazení D nebo R nezdechne, ale samozřejmě je cítit, že příčina se úplně neodstranila. Definitivně by to asi vyřešila pouze ta sada od Sonnaxu. Za pokus by možná stál repas hydraulickýho ventilu lockupu, ale prý to pomůže málokdy.
Co se týče vstřiků, dal jsem je na repas. Kupodivu vstřiky nebylo potřeba vůbec měnit a ani repasovat, všechny byly víceméně Ok a všechny naměřený hodnoty jsou v podstatě uprostřed tolerance. Bylo nutný jen vyčištění a u jednoho zadrhával ventil, takže ten se vyměnil. Všeho všudy jsem pánovi Beňovi z Nové Bošáce nechal 70€. Zmizelo kolísání volnoběhu, škubání motoru kolem 1600RPM při malém plynu a teplotě kolem 60°C, kouř při rozjezdu a prudkým sešlápnutí plynu, motor běží úplně hladce a převodovka teď řadí tak neznatelně, že změnu kvaltu vidím jen na otáčkoměru.
Co se týče vstřiků, dal jsem je na repas. Kupodivu vstřiky nebylo potřeba vůbec měnit a ani repasovat, všechny byly víceméně Ok a všechny naměřený hodnoty jsou v podstatě uprostřed tolerance. Bylo nutný jen vyčištění a u jednoho zadrhával ventil, takže ten se vyměnil. Všeho všudy jsem pánovi Beňovi z Nové Bošáce nechal 70€. Zmizelo kolísání volnoběhu, škubání motoru kolem 1600RPM při malém plynu a teplotě kolem 60°C, kouř při rozjezdu a prudkým sešlápnutí plynu, motor běží úplně hladce a převodovka teď řadí tak neznatelně, že změnu kvaltu vidím jen na otáčkoměru.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 912
- Registrován: pát 09.10.2009, 10:50
- Auto: E220 CDI W211, ex C220D W202, ex C220TD W202
- Bydliště: Pezinok
- Věk: 49