Repasované vstřiky?
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Repasované vstřiky?
Tak vlastnit nějaký vůz a přistupovat k tomu stylem : "Já jsem pro kompromis, protože utápět peníze do auta není moje hobby."je trošku divné a pošetilé, to už je lepší jezdit na bicyklu a němám probléma *jokingly* nebo pak MHD ;)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repasované vstřiky?
No vono když máš před sebou poslední dva roky života toho auta, tak je potřeba to jen přitlouct hřebíkem, a ani ho na druhý straně nevohejbat.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Repasované vstřiky?
Tak já opravdu nevím jestli jsem to špatně vysvětlil, nebo jsem tak blbej, když používám na auta z roku výroby 1990-2015 tyto náhradní,kompromisní díly? Když mluvím o kompromisu tak mám na mysli:" čepy, ramena, silentbloky od Lemförder, loziska SKF, tlumiče Bilstein nebo max. Sachs, brzdy Brembo, Ate, filtry Mann- Hummel , čidla a senzory Bosch, Pierburg a diesel injektory repase u Petra Rady?"
Co tedy podle Vás dělám špatně, že neutapim peníze do aut za OM díly? Jaký je konkrétní rozdíl u Airmatik tlumiče na W211 OM a Bilstein?
Ano, nezivim se šroubováním aut, je to moje hobby. Zatím si nikdo nestěžoval na kvalitu dílů a mě práce.
Co tedy podle Vás dělám špatně, že neutapim peníze do aut za OM díly? Jaký je konkrétní rozdíl u Airmatik tlumiče na W211 OM a Bilstein?
Ano, nezivim se šroubováním aut, je to moje hobby. Zatím si nikdo nestěžoval na kvalitu dílů a mě práce.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repasované vstřiky?
Děláš to správně, protože když rozbalíš krabičku od tak je tam třeba zrovna to, co ty koulíš za půlku třeba v Kelly.
Mimochodem, při každé návštěvě různého neznačkového prodejce se tam potkám s člověkem od nějaký značky, kterej tam nakupuje díly pro autorizovanou opravnu. *jokingly*
Mimochodem, při každé návštěvě různého neznačkového prodejce se tam potkám s člověkem od nějaký značky, kterej tam nakupuje díly pro autorizovanou opravnu. *jokingly*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Repasované vstřiky?
Přemku děkuji. Alespoň někdo kdo to cítí stejně a má dlouholeté zkušenosti.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Repasované vstřiky?
to KonyRF : prosím tě, každej kdo se pohybuje kolem N.D. a byznysu kolem nich ví, že prostě OEM díly jsou to nej co tihle výrobci, co jsi zrovna uvedl pro AfterMarket, dodají výrobcům aut i pak do sítě orig. N.D. dílů, tzn. že pokud dodává Monroe origo tlumiče pro MB a to jsem na novějších modelech už viděl =-o takže žádný Sachs nebo Bilstein, tak je ten tlumič 1A kvalita, pokud je ale v krabici jen od Monroe tak je kvality 1B možná ještě 1C a pokud ani tuto kvalitu nesplňuje tak jde do šmelce nebo to překoupí a přebalí jiný dodavatel dílů (StarLine a pod.) a to se děje se všemi díly co na voze najdeš, třeba u Kelyšů koupíš váhu vzduchu za pakatel a při tom vybalíš z jejich krabice váhu Magneti Marelli =-o takže za ty prachy pecka, ale ]:->
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repasované vstřiky?
Komik jsi ty....Nejcennejsi co clovek ma je cas .... ten se neda vyvazit penezi...
Samosebou jsem s pani Pihovou nekolikrat neco resil a i mi tam opravovali cerpadlo to kdyz jsem mel pomateni mysli a koupil jsem si audi a 100%...
Bohuzel ty mas cas na to opruzovat lidi v sobotu v poledne a krmit je svymi teoriemi....
a ted k veci... Jestlize mam vyndat vstriky tak je chci dat na stolici / nastesti muj dodavatel ND disponuje Diesel Centrem na spickove urovni/ tomu chci dat vstriky na test tak abych na tom tratil co nejmene casu...
Z mojeho pohledu
Vyndas vstriky .... musis je vzit zabalit zavolat Pihovy dojit na postu... jen jit na postu je na hodinu...
druhy den je ma Pihova/ kdyz se na poste zadari /2 dny nez se dostanes na radu... pak to poslou 20 000 4 vstriky... ty mas tyden nepojizdnej škopek na place hysterickej majitel za zadama...
Ja vstriky kdyz to kouri bile tak je ani netestuju jak to ma 300 000 a je vysoka spotreba kourivost atd netestuju... Objednam si novy vstriky a novy potrubi... rano borec prijede odpoledne si to odveze....
Celkove shrnuto.... Repas vstriku 20 000 v Sobeslavi tyden bez auta... Hodina zamrd jsi nasranej na poste to ti nikdo nezaplati... ke vsemu riskujes ze to nepujde opavit frajer tyden bez auta a ty v patek hysterickej cekas na postaka...
celkovy soucet...
20 000 repas vstrikovacu
5dni auto = 5000kc
Nasranej jsi na poste vycislime to na 1000 a 200 postovny
celkem 26200.....
Vstriky od Bosche prodavam za 6000 kus X 4= 24000 nikam nemusim prijdou mi rozvozem...
Rano zakaznik prijede a i s frezovanim odpoledne odjede....
Motivuj mne.....
P.S: Zavedl jsi diskusi nekam uplne jinam ... od repase vstrikovacu... kdy jsem ti napsal ze nic jine nez Spicka v nakupu 500 se o Bosch CDI neda menit k dilum z Aftermarketu obecne... o tom se tady ta diskuse neni
A dale kdyz se opiras o Přemka se svoji glosou ze jednine ON ma mnohalete zkusenosti / nic proti nemu/ tak za posledni 3 roky mi proslo rukama vic Mercedesu nez Premkovi za celej zivot a to mam Přemka celkem rad
Jestli chces presna cisla tak aktualne mam na opravu 38 kusu na servisu a v mesici 10/21 jsme udelali celkem 117 MB
Samosebou jsem s pani Pihovou nekolikrat neco resil a i mi tam opravovali cerpadlo to kdyz jsem mel pomateni mysli a koupil jsem si audi a 100%...
Bohuzel ty mas cas na to opruzovat lidi v sobotu v poledne a krmit je svymi teoriemi....
a ted k veci... Jestlize mam vyndat vstriky tak je chci dat na stolici / nastesti muj dodavatel ND disponuje Diesel Centrem na spickove urovni/ tomu chci dat vstriky na test tak abych na tom tratil co nejmene casu...
Z mojeho pohledu
Vyndas vstriky .... musis je vzit zabalit zavolat Pihovy dojit na postu... jen jit na postu je na hodinu...
druhy den je ma Pihova/ kdyz se na poste zadari /2 dny nez se dostanes na radu... pak to poslou 20 000 4 vstriky... ty mas tyden nepojizdnej škopek na place hysterickej majitel za zadama...
Ja vstriky kdyz to kouri bile tak je ani netestuju jak to ma 300 000 a je vysoka spotreba kourivost atd netestuju... Objednam si novy vstriky a novy potrubi... rano borec prijede odpoledne si to odveze....
Celkove shrnuto.... Repas vstriku 20 000 v Sobeslavi tyden bez auta... Hodina zamrd jsi nasranej na poste to ti nikdo nezaplati... ke vsemu riskujes ze to nepujde opavit frajer tyden bez auta a ty v patek hysterickej cekas na postaka...
celkovy soucet...
20 000 repas vstrikovacu
5dni auto = 5000kc
Nasranej jsi na poste vycislime to na 1000 a 200 postovny
celkem 26200.....
Vstriky od Bosche prodavam za 6000 kus X 4= 24000 nikam nemusim prijdou mi rozvozem...
Rano zakaznik prijede a i s frezovanim odpoledne odjede....
Motivuj mne.....
P.S: Zavedl jsi diskusi nekam uplne jinam ... od repase vstrikovacu... kdy jsem ti napsal ze nic jine nez Spicka v nakupu 500 se o Bosch CDI neda menit k dilum z Aftermarketu obecne... o tom se tady ta diskuse neni
A dale kdyz se opiras o Přemka se svoji glosou ze jednine ON ma mnohalete zkusenosti / nic proti nemu/ tak za posledni 3 roky mi proslo rukama vic Mercedesu nez Premkovi za celej zivot a to mam Přemka celkem rad
Jestli chces presna cisla tak aktualne mam na opravu 38 kusu na servisu a v mesici 10/21 jsme udelali celkem 117 MB
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Repasované vstřiky?
Proboha uvědomte si konečně, že na starý plečky žádný origo díly neexistují. Vy možná auta opravujete a díly nakupujete, ale evidentně jste nikdy v žádné fabrice na díly nepracovali. Skutečný prvovýrobní díly se vyrábí jen pro aktuální model a pár let poté. Po ukončení výroby modelu se zpravidla přesune (často s celou výrobní linkou) někam daleko na východ. Nebo jste opravdu tak naivní a myslíte si, že se fabriky donekonečna zvětšují i se svými linkami? Omyl. To, co koupíte na W211 v modrobílé krabičce ve hvězdárně je totéž, co koupíte i v Intecarsu, Kelly atd. v krabičce nějakýho seriozního výrobce. Kdo někdy pracoval na oddělení inženýringu jako kvalitář, procesák nebo i automation eng ve fabrikách jako Hella, ZF atd., tak vám to potvrdí. Je zbytečný jít do hvězdárny pro rameno na 211 s nadějí, že dostanu něco lepšího, než v Intercarsu značky Lemfoerder. Dostane prostě totéž, jen to bude stát x2 a v jiným balení.
A ne, to co se ve fabrikách vyrobí, se nijak nepřebírá stylem "tohle bude mít krabičku Mercedes, tak tam dáme ty nejlepší kusy, tohle Lemfo, tak tam dáme ty střední atd.". Na takový chujoviny fakt není čas...dneska frčí lean manufacturing, just in time a just in sequence. Pokud se počas výroby něco pototo, nebo se použije nekvalitní materiál, odserou to většinou všechny krabičky. Nastavení strojů a tolerancí spolu s výstupní kontrolou je pro všechny stejný. Žádný 1A, 1B, 1C, 7Z atd. dávno není...
A ne, to co se ve fabrikách vyrobí, se nijak nepřebírá stylem "tohle bude mít krabičku Mercedes, tak tam dáme ty nejlepší kusy, tohle Lemfo, tak tam dáme ty střední atd.". Na takový chujoviny fakt není čas...dneska frčí lean manufacturing, just in time a just in sequence. Pokud se počas výroby něco pototo, nebo se použije nekvalitní materiál, odserou to většinou všechny krabičky. Nastavení strojů a tolerancí spolu s výstupní kontrolou je pro všechny stejný. Žádný 1A, 1B, 1C, 7Z atd. dávno není...
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repasované vstřiky?
To je svatá pravda.
Ale origo světlo :stern: z AL Jihlava si nekloupíš nikde, pouze s celým novým autem.
Jestli ho MB servis je schopen koupit a namontovat, to věru nevím.
A dokonce jsem někdy slyšel, že naprosto stejnej silentblik do Z nápravy se roztřídí, na lepší a ještě lepší,
a ten lepší jde do Škodovek, ten ještělepčí do VW. @=
Ale origo světlo :stern: z AL Jihlava si nekloupíš nikde, pouze s celým novým autem.
Jestli ho MB servis je schopen koupit a namontovat, to věru nevím.
A dokonce jsem někdy slyšel, že naprosto stejnej silentblik do Z nápravy se roztřídí, na lepší a ještě lepší,
a ten lepší jde do Škodovek, ten ještělepčí do VW. @=
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Repasované vstřiky?
Ano, kdysi to opravdu tak bývalo i v rámci koncernu, že jsme dokonce věděli, pro koho to vyrábíme a podle toho se nastavovaly i tolerance. Ale dnes to tak není. Jelikož se dnes funguje v podstatě bez skladových zásob, tak se vyrobí a celá paleta jde rovnou tomu, kdo to do auta nasype. Výstupní kontroly jsou mimořádně přísné a testery jsou automaty, špatný kus jde automaticky do reworku nebo rovnou do scrapu. Neexistuje žádný takový, že tohle klidně pustíme, to jde jako náhradní díl do Autokelly.
Ano, kvalita materálů pro díly celkově dlouhodobě klesá, ale to je výsledkem šetření. Cena práce jde pořád nahoru, cena materiálů taky a smlouvy jsou většinou postaveny tak, že každý rok musí cena dílu klesnout o 6-10% z aktuální ceny. To nejde jinak, než nahrazováním dražších materiálů levnějšími. Často se pak člověk diví, že to vůbec nějak funguje. Ale funguje...a to je výsledkem především zvyšováním kvality samotného procesu výroby a výstupních kontrol. Kdyby EU nechtěla být pořád papežštější, než papež a nenařizovala výrobcům aut nereálné snižování emisí, výrobci by nemuseli do aut strkat předražené emisní systémy, nemuseli by platit flotilový pokuty za emise a nemuselo by se pak šetřit jinde.
Ano, kvalita materálů pro díly celkově dlouhodobě klesá, ale to je výsledkem šetření. Cena práce jde pořád nahoru, cena materiálů taky a smlouvy jsou většinou postaveny tak, že každý rok musí cena dílu klesnout o 6-10% z aktuální ceny. To nejde jinak, než nahrazováním dražších materiálů levnějšími. Často se pak člověk diví, že to vůbec nějak funguje. Ale funguje...a to je výsledkem především zvyšováním kvality samotného procesu výroby a výstupních kontrol. Kdyby EU nechtěla být pořád papežštější, než papež a nenařizovala výrobcům aut nereálné snižování emisí, výrobci by nemuseli do aut strkat předražené emisní systémy, nemuseli by platit flotilový pokuty za emise a nemuselo by se pak šetřit jinde.
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repasované vstřiky?
Musite si precist poradne diskusi... neni o Mercedes vs Aftermarket ale o repasovani vstriku...
Ja rikam :" Repase vstrikovacu je na prd nejsou na CDI dily pouze špičky za 500 proto kupuju do Bosch"
Diskusi o originalnich dilech vs aftermarket jsem zatahl Kony kdyz uz nevedel jak argumentovat na tuto podstatu diskuse... je treba cist od zacatku...¨
Vzhledem k tomu ze se diskuse smeruje na klasiku na MBCC je pro mne dale nezajimava...
Ja rikam :" Repase vstrikovacu je na prd nejsou na CDI dily pouze špičky za 500 proto kupuju do Bosch"
Diskusi o originalnich dilech vs aftermarket jsem zatahl Kony kdyz uz nevedel jak argumentovat na tuto podstatu diskuse... je treba cist od zacatku...¨
Vzhledem k tomu ze se diskuse smeruje na klasiku na MBCC je pro mne dale nezajimava...
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: Repasované vstřiky?
Vodopad podal dobry info 👍
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Repasované vstřiky?
Teď mi tady jedno u Vás odbavený SL55 vysí na zvedáku :smich:enougher píše: ↑stř 03.11.2021, 12:59 Komik jsi ty....Nejcennejsi co clovek ma je cas .... ten se neda vyvazit penezi...
Samosebou jsem s pani Pihovou nekolikrat neco resil a i mi tam opravovali cerpadlo to kdyz jsem mel pomateni mysli a koupil jsem si audi a 100%...
Bohuzel ty mas cas na to opruzovat lidi v sobotu v poledne a krmit je svymi teoriemi....
a ted k veci... Jestlize mam vyndat vstriky tak je chci dat na stolici / nastesti muj dodavatel ND disponuje Diesel Centrem na spickove urovni/ tomu chci dat vstriky na test tak abych na tom tratil co nejmene casu...
Z mojeho pohledu
Vyndas vstriky .... musis je vzit zabalit zavolat Pihovy dojit na postu... jen jit na postu je na hodinu...
druhy den je ma Pihova/ kdyz se na poste zadari /2 dny nez se dostanes na radu... pak to poslou 20 000 4 vstriky... ty mas tyden nepojizdnej škopek na place hysterickej majitel za zadama...
Ja vstriky kdyz to kouri bile tak je ani netestuju jak to ma 300 000 a je vysoka spotreba kourivost atd netestuju... Objednam si novy vstriky a novy potrubi... rano borec prijede odpoledne si to odveze....
Celkove shrnuto.... Repas vstriku 20 000 v Sobeslavi tyden bez auta... Hodina zamrd jsi nasranej na poste to ti nikdo nezaplati... ke vsemu riskujes ze to nepujde opavit frajer tyden bez auta a ty v patek hysterickej cekas na postaka...
celkovy soucet...
20 000 repas vstrikovacu
5dni auto = 5000kc
Nasranej jsi na poste vycislime to na 1000 a 200 postovny
celkem 26200.....
Vstriky od Bosche prodavam za 6000 kus X 4= 24000 nikam nemusim prijdou mi rozvozem...
Rano zakaznik prijede a i s frezovanim odpoledne odjede....
Motivuj mne.....
P.S: Zavedl jsi diskusi nekam uplne jinam ... od repase vstrikovacu... kdy jsem ti napsal ze nic jine nez Spicka v nakupu 500 se o Bosch CDI neda menit k dilum z Aftermarketu obecne... o tom se tady ta diskuse neni
A dale kdyz se opiras o Přemka se svoji glosou ze jednine ON ma mnohalete zkusenosti / nic proti nemu/ tak za posledni 3 roky mi proslo rukama vic Mercedesu nez Premkovi za celej zivot a to mam Přemka celkem rad
Jestli chces presna cisla tak aktualne mam na opravu 38 kusu na servisu a v mesici 10/21 jsme udelali celkem 117 MB
-
- hvězdička
- Příspěvky: 105
- Registrován: čtv 21.05.2009, 23:23
- Auto: MB W220 S a MB WW03 C 270CD
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Věk: 59
Re: Repasované vstřiky?
Keď sa tu bavíte o originál špičkách, je tým myslené BOSCH Vstrekovacia tryska OEM: A0010174512 ?