Kony - a kolik to foukáš a jak vypadá povrch pneu? Pro každý druh deformace povrchu běhounu existuje jedna nebo více možných příčin.
Jedna věc je , že dodržovat štítek výrobce vozu starý 30 let je hloupost, když ty pneu mají už úplně jinou kostru a každé jsou i jiné a další věc je , že jestli jsou na W124 nějaký prďácký kola s nízkým ET , tak i se seřízenou geo se krajním pásům běhounu nelíbí kruháče a další zatáčky s malým poloměrem a vzorek je v těch místech potom jak pila - stačí pneu pohladit po vzorku oběma směry a pokud jedním směrem je to po srsti a jedním proti - je to příčina hluku - velmi častá.
Pri urcitej rychosti huci
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 773
- Registrován: čtv 08.01.2009, 16:30
- Auto: W201 2,0D + W124 300TD + S211 320CDI R6
- Bydliště: Bayern - Germany
- Věk: 45
Re: Pri urcitej rychosti huci
W124 na 195/65-R15 foukam 2.3-2.4bar předek /zadek. Ano, jednou jsem zjistil že mam tzv. pilovy desen pneu. Po prohození se to časem srovnalo a byl klid. Nyní mi na w211 hučí pneu jako nikdy. Je to nepříjemné a rušivě když máš docela tiché auto. Nové pneu jsou již doma, jen jsem nestihl přezouvat.
KonyRf
KonyRf