Váha vzduchu rozdíl


Autor tématu
navi
hvězdička
Příspěvky: 308
Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi

Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od navi »

Ahoj panove mam hloupej dotaz ale stejnak se zeptan :P :P

žena má mercedes w 203 200 cdi rv 2001
a nahle auto padlo do nouzového režimu motor jako u každeho nouzaku jede jenom do 3000 ot a jede jako šnek

první co mě napadlo VAHA
vyndal jsem diagnostiku projel jsem pamět zavd a tam VAHA 8)
moc jsem se v tom nerejpal nekontroloval jsem vahu v realnem čase šel jsem rovnou na E bay a objednal jsem novou .

A pozor objednal jsem vahu na w 203 200 cdi rv 2001
a co dorazilo ?
Dorazila vaha na první pohled ta co potřebuju ALE na učtu stalo luftmassenmesser w210 200 cdi
a moje otazka zní je vaha na w 210 200 cdi stejna jako na w 203 ?
je tam snad ten samej motor .?
Já jsem nezavahal a narval jsem ji tam a vše fungovalo auto tahnulo jak má ale po cca 20 km po zastavení auto chtelo jet dal motor trochu zabral zade trochu sednul ale stal jsem na brzdě tak se nic nestalo.takto parkrat cuknul
je možné že je potřeba smazat nějaká adaptace ? převodovka nebo tak ?

http://www.ebay.de/itm/PIERBURG-Luftmas ... Sw9N1VsoLp" onclick="window.open(this.href);return false;

mám problem zalest diagnostikou do převodovky je to automat je možné nějak smazat adaptace bez diagnostiky ?

Nasledujici tupej dotaz je co to tam ve VAZE odejde je divné že pokud je auto studené tak prvních 400 metru to tahne normálně a potom zase nouzák .

našel jsem na AUDI foru par expertu co tam tuningujou vrtačkou vahu moc to nechápu
kam co vrtají a jak to funguje ?

https://audiklub.cz/forum/prispevek/402 ... it-nebo-ne" onclick="window.open(this.href);return false;

enougher
kometa
Příspěvky: 2477
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od enougher »

Ono je taky mozne ze ta nova váha je vadná
Celkem rady to dělají takže diagnostika a repete

Potažmo nemusela byt vadná váha ale kabeláž k tomu senzoru

Doli
vycházející hvězda
Příspěvky: 826
Registrován: stř 18.09.2013, 8:01
Auto: W126,W168,W219,W638,W212, W221, W246
Bydliště: Tišnov
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od Doli »

U dílu z eBay bych se spíš divil kdyby to fungovalo. Ale jinak, jak píše Radek, chyba bývá často i v konektoru nebo kabeláži.

Autor tématu
navi
hvězdička
Příspěvky: 308
Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od navi »

a je teba jedno zda je z w 210 nebo w 203 ?

a chapete někdo co s vahou dělají experti z audi

enougher
kometa
Příspěvky: 2477
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od enougher »

Zkurvi ji

Experti na MErcedesy hlavne ze stredni a severni Moravy napoji na vahu diodu
jinbak mimochodem za 59 euro plus doprava to bych ti ji prodal taky

v Mercedesu stoji 2800kc

takze jsi vcelku usetril :-/ :-/ :-/

BTW....
Co to bylo za diagnostiku a co ti psala...
Mel jsem tady pana s Vitem OM642 pozadavek jasny vymente vahu vzduchu je vadna
chtel vedet cenu a cenu prace atd... nic neresit vymenit vahu
sepsana zakazka proc ne ze??????
Rikam brachovi pan ma odborny diag pristroj v mobilnim telefonu takze bez absolutniho zajmu vymen vahu...
Bracha ucinil a za dva dny telefon ze vaha je vadna... takze zjisteni zavady oprava atd se mu to celkem prodrazilo vahou to samosebou nebylo...
Naposledy upravil(a) enougher dne pon 07.12.2015, 17:10, celkem upraveno 1 x.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od Přemek Doležal »

Já jsem kdysi konzultoval s odporníkem, jestli by se hodnoty váhy nedaly posunout někam jinam,
nejlépe výše, předřadným odporem.
Nevěděl, odporník. :'(

zdenda.maskojc
hvězdička
Příspěvky: 168
Registrován: stř 15.02.2012, 18:28
Auto: e430t avantgarde,C200K
Bydliště: Plzeň
Věk: 33

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od zdenda.maskojc »

chce to kouknout co to dělá v reálném čase na diagnostice, mě to třeba padalo do nouzáku ve chvíli kdy kompressor natlačil přez jeden bar, vyřešil sem to zenerovo diodou.
váha má strop 5v výstupní signál což je třeba při 400kg vzduchu za hodinu.
cožja jsem daleko za limitem, a po instalaci diody pouštím na vstup do řídící jednotky maximálně 4,7v což je třeba 350kg vzduchu.
ale tohle bych řešil jen v případě že ti váha ukazuje moc velké množství.

napadá mě jestli nemá třeba jednotka nastaveno v jaké rychlosti a poloze pedálu kolik tam má protékat vzduchu a ta tvá váha má třeba odchylku..

každopádně napíchnout,načíst chyby,vymazat a pustit live data, jezdit a sledovat co se děje s množstvím protékajícího vzduchu, muže třeba ta hodnota kolísat..

Autor tématu
navi
hvězdička
Příspěvky: 308
Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od navi »

tak jsem udělal video
objednal jsem novou vahu zase z E bay ;) ale trochu dražší a vyskoušel jsem jednu ze sousedovo auta ktere je v pořádku.
Narval jsem mu do jeho auta obje co jsem objednal a jeho auto jelo uplně normalně .


je to divne načetl jsem pamět zavad jedine co jsem tam našel vaha vzduchu
Všechno jsem smazal auto jsem projel v tahu se auto chva idealně táhne do omezovače
ale potom co zastavím a nechám D tak auto začne pocukávat a má snahu se rozjet a pokud dam N tak se nechce rozjet ale motor stejnak blbne.
Motor padne někam na 500 otaček a potom se zase srovná .
a pokud odpojím váhu a je jedno jaká ze 3 to bude tak motor přestane cukat a funguje na volnoběh normalně ale zase je v nouzaku a nejede přes 3000 ot

a jak jsem tam do toho koukal tak někde pod turbe to pustí trochu sazí zrovna když se motor začne klepat .

je možné že to dělá DPF filtr pevných častic je to auto z roku 2001 ale je tam namontovanej
není ORIGO a nevedou do něj žadne hodice ani draty takovej kat .

" onclick="window.open(this.href);return false;



" onclick="window.open(this.href);return false;



moc děkuju

enougher
kometa
Příspěvky: 2477
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od enougher »

tak to bude dlouhej topic
zustavam coby pozorovatel :D 007

Autor tématu
navi
hvězdička
Příspěvky: 308
Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od navi »

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

enougher
kometa
Příspěvky: 2477
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od enougher »

Protože ani nectes co ti tady kdo píše

Senzorů kup kamion a nepomůže to
Nesmis číst chybové kódy ale načíst skutečne hodnoty

A mimo jiné rovnou objednej na ebayi další 2-3 váhy aby jsi měl zásobu

Autor tématu
navi
hvězdička
Příspěvky: 308
Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od navi »

moc nechapu o jakejch senzorech se hadáš

a pokud se koukneš pořádně na video tak zjistíš že jsem hledal v hodnotach v realnem čase :)
doufal jsem že na to koukne jeden z králu mercedes fora ( zadek524,spacá,blueabyss,přemek doležal atd) a něco z toho vyčte.
Je pravda že jsem to nezkoušel v tahu na 3 do kopce ale auto tahne jak má jen ten problem na volnoběh .

blueabyss
hvězda
Příspěvky: 1353
Registrován: pon 13.12.2010, 21:04
Auto: W211;ML 164;123 300D;123 240D;R230 500;W460 300
Bydliště: Pelhřimov
Věk: 63
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od blueabyss »

Právě jsem dorazil z firemního večírku - čtu a chce se mi blinkat : 006 -! Tohle, ale dám asi i pod parou.
Přemek Doležal píše:Já jsem kdysi konzultoval s odporníkem, jestli by se hodnoty váhy nedaly posunout někam jinam,
nejlépe výše, předřadným odporem.
Nevěděl, odporník. :'(
By mne zajímalo, jak chceš dosáhnout vyšší hodnotu váhy tzn. napětí - předřadným odporem.
navi píše: Nasledujici tupej dotaz je co to tam ve VAZE odejde je divné že pokud je auto studené tak prvních 400 metru to tahne normálně a potom zase nouzák .
Na váze nic neodejde ta je v tvém případě nejspíše v pořádku
navi píše: našel jsem na AUDI foru par expertu co tam tuningujou vrtačkou vahu moc to nechápu
kam co vrtají a jak to funguje ?
Menším prostorem vyvrtanou dírou protéká vzduch rychleji tzn.zvýší průtok vzduchu přes vyhřívaný film nebo vyhřívaný drát dle typu váhy - dělá se v případě že váha nedosahuje požadovaných hodnot, je zaolejovaná, zaprášená - prostě vadná.
Ti co šetří nejvíce dají jen diodu za 3 kč a krmí to v podstatě plnou dávkou - ušetřili, žere to jak tank!


Váha vzduchu Pierburg 7.22684.07.0 - je možno zamontovat.
Není zde to podstatné - chybový kod z diagnostiky - což jsi nahradil slovem "váha"
Předpokládám, že se jedná o ????
P0101 Měřič hmotnosti vzduchu – měřící rozsah, problém plnění
P0102 Měřič hmotnosti vzduchu – signál příliš malý
Nebo jaký kód????????????????????????????
Na videu se mi zdá že se ten motor nafukuje - z pod filtru sání jdou zplodiny!!!!
Já se domnívám že tvůj problém je buď - rozsypaný katalyzátor - méně pravděpodobné nebo ucpaný filtr (první část výfukového potrubí) za katalyzátorem. - vice pravděpodobné.
Odpoj tuto část výfukového potrubí(vytáhnout sponu za katem) přidrátovat potrubí, aby jsi ho netahal po zemi - vymazat závadu a projet.

Pokud to pomůže - nahradit filtr ( většinou vina sračkoidních levných olejů nebo vyšlehaného motoru)
Pokud nepomůže tak existují i další příčiny proč neporušená váha nasávaného
vzduchu poskytuje chybný signál:
– Vadná funkce EGR
– Vadný ventil odvětrání klikové skříně
– Netěsnost sacího potrubí - cesta turbo intercooler - sání
– Ucpaný vzduchový filtr
- Utržené klapky
Vše se dá prokazatelně změřit. Čísla pinu jsou na konektoru.¨
Předpokládejme že kabeláž k řídící jednotce je v pořádku - můžeme měřit i přímo na ní, ale piny z hlavy nedám.

Kontrola funkce hmotnosti nasávaného vzduchu je možno provést různými způsoby:
zapnout zapalování vzít voltmetr
- Mezi pinem 2 a kostrou vozidla: 12 Voltů (napájecí palubní napětí vozidla).
- Mezi pinem 4 a pinem 3: 5 voltů (napětí váhy).
- výstupní napětí mezi pinem 5 a pinem 3: 1,00 +/– 0,02 V při nulovém průchodu
proudu vzduchu, funguje snímač hmotnosti nasávaného vzduchu téměř vždy správně.
Když je dosažena úroveň 1 V, foukni jemně do měřiče - výstupní napětí by se nyní mělo
zvýšit v závislosti na množství dovnitř foukaného vzduchu. (průtoku)

Měření při zatížení
nastartuj motor, požadovaná hodnota (při teplém motoru a běhu na volnoběh): 1,2–1,6 V.
Váha měří napětí v rozsahu přibližně od 1,0 do 4,4 V mezi
volnoběžnými a maximálními otáčkami.

Zvyš otáčky motoru na maximum. Musí být dosaženo signálu mezi 3,8 a 4,4 V.
(dá se orientačně změřit i voltmetrem - osciloscopem s nahráváním je to však lepší)
Tato zkouška je jen orientační jelikož s el. ovládaným akceleračním pedálem nelze dosáhnout přidání do plného výkonu za 20ms = 4.4 V - váha bezvadná.

Upozornění:
Toto mé povídání se týká jen analogových snímačů, aby se někdo neutrápil na digitální váze.

Dobrou noc :-@
Naposledy upravil(a) blueabyss dne stř 23.12.2015, 9:51, celkem upraveno 1 x.

enougher
kometa
Příspěvky: 2477
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od enougher »

navi píše:moc nechapu o jakejch senzorech se hadáš

a pokud se koukneš pořádně na video tak zjistíš že jsem hledal v hodnotach v realnem čase :)
doufal jsem že na to koukne jeden z králu mercedes fora ( zadek524,spacá,blueabyss,přemek doležal atd) a něco z toho vyčte.
Je pravda že jsem to nezkoušel v tahu na 3 do kopce ale auto tahne jak má jen ten problem na volnoběh .
Já se nehádám vůbec

Ale jestli tam mas splodiny tak nemůžeš měnit váhu přeci .....
Hledej problem ve výfuku

Pravda je ze jsem si neprohlidnul ty tvoje videa

Autor tématu
navi
hvězdička
Příspěvky: 308
Registrován: stř 07.11.2012, 23:34
Auto: w 211 320 cdi 190 2.0 d w 203 200 cdi

Re: Váha vzduchu rozdíl

Příspěvek od navi »

mooooooc děkuju dneska na to kouknu :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Odpovědět