Zdravím kluky :stern: Při poslední návštěvě v servisu mne upozornili, že motor je nějaký hlučnější, ale jak s tím člověk jezdí často, tak to přichází nějak nenápadně, plíživě....Sám o sobě bych ani neřekl, že je motor hlučný, ve 260.000km dělat rozvody se mi zatím nezdá nutné, spíš jsou to vibrace, je to cítit i na volnoběh do volantu. Ale je to čtyřválcový diesel starší konstrukce s asi vyšší kompresí / žádných dnešních 15:1 :) / . Auto si ještě chci nechat, tak řeším, jestli vyměnit všechna zavěšení motoru i převodovky, kolik jich tam vlastně je? Na motoru asi 2 velké pryžo-kapalinové vlevo a vpravo, potom na převodovce/manuální/ jen jeden takový malý ???!!!!
Máte někdo k tomu nějaké zkušenosti? Díky :stern:
Silentbloky agregátu
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky agregátu
Dej všechny tři nové, a neřeš. @}->--
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: Silentbloky agregátu
Dej lemforder :)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Silentbloky agregátu
Díky za odpovědi, opravdu jsou tam jen ty 3? 2x motor ten kulatý a pak 1x převodovka?
Už jsem hledal, ano i Lemforder je dělá.
Už jsem hledal, ano i Lemforder je dělá.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky agregátu
Ano, a u některých aut je L a P odlišný !!!
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Silentbloky agregátu
Tak jdu do Lemforderu, ale ten držák převodovky/manuál/ dělá Lemforder takto:
338 75 01 za cca.400,- nebo 338 76 01 za cca. 460,- Vypadají stejně, jsou pro auta s manuálem, prosím pěkně , neví někdo, v čem je rozdíl? :)
Jinak ten pravý silentblok na motor je opravdu jiný a taky o pár stovek dražší =-o
338 75 01 za cca.400,- nebo 338 76 01 za cca. 460,- Vypadají stejně, jsou pro auta s manuálem, prosím pěkně , neví někdo, v čem je rozdíl? :)
Jinak ten pravý silentblok na motor je opravdu jiný a taky o pár stovek dražší =-o
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky agregátu
Manuál má silentblok převodovky opravdu jiný.
Pravej silentblok má krycí tepelný štít, kterej se dává vždy se siláčem novej, tak je prostě o něco dražší. ;)
Pravej silentblok má krycí tepelný štít, kterej se dává vždy se siláčem novej, tak je prostě o něco dražší. ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Silentbloky agregátu
zadek: díky za postřehy, nevíš ještě, jak je to s tím dvojím označením silentbloku převodovky Lemforder? :)