Ahoj.
Poprosil bych o informaci ohledně př.světel. Mam W203 rv 2006 s halogenem a po předchozím aute s xenonem jsem takřka slepý... Chtel bych dat (tuning) světla která maji design jako origo bixenon a osadit je budto nejakou Hid sadou, nebo dnes tolik používanými ledkami, ale svetla na ktere mam zálusk jsou všude prodávána jen jako pro před facelit do 2004. A zde tkví ma otazka? V čem jsou světla na fcl tak jina,než u před fcl. krom designu? Je tam snad jine zapojení???
Chtěl bych konkrétně tyto:
https://www.tuningstyle.cz/predni-svetl ... -chromova/
Diky moc za rady
Výměna světel rada
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 07.11.2019, 12:14
- Auto: Mercedes Benz C 220 CDI At. 110Kw
-
- hvězda
- Příspěvky: 1505
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: Výměna světel rada
Dát jen tak ledky do čínských světel je podle mě hloupost , bo tak jak mají xenony POVINNĚ ostřikovače tak LED mají auto nivelaci a auto přepínání , bo oslnit s nima někoho je nebezpečný a může pak porazit kohokoli na krajnici když nic nevidí. Nevím, proč se do thoto každej druhej tak sebevědomě rejpe. Na mě někdo z nějaký plečky vypálit nehejbacíma ledkama z horizontu kde jsem pod zlomem silnice a osnit mě, tak se otočím, dojedu ho a počkáme na PČR kteří mu na místě odeberou TP ... Já ježděním s křápem nikoho neohrožuju. A kdo je slepej , musí si uvědomit že za málo peněz to nikdy není ono... 100W žárovka v halogenu ničí reflektor a také přesvěcuje kresbu světelného kuželu (oslňuje a trápí ostatní i kdyby to svítilo 10m před vůz bo to tam NEPATŘÍ) xenon místo halogenu je stejná debilita a bezohledná prasečina - bo chybějící ostřikovač co líní bastliči nedomontujou je průšvih - špína na světle láme světlo a světlo pak opět nevrhá vyrýsovaný kužel ale září na všechny strany jako u 100W žárovek . Přeju si aby každý kdo má takové prasárny v autě byl jako chodec nucen uskočit do příkopu a zlomil si nohu.
Za mě dát nové světla a dát do nich žárovky se zvýšenou svítivostí (ne wattáží) legální a fungující věc. Možná by nebylo od věci trochu pořešit dobíjení , bo nižší provozní napětí soustavy (mizerný altík s neorigo regulátorem ) způsobuje znatelně horší svítivost! Já u stařešinů seřizoval vždy relé dobíjení (dnes se dělají pevně daná ale ne každé dává stejně - hlavně repliky) na napětí dle dílenské příručky k daným otáčkám a stanovenému zkušebnímu zatížení spotřebiči. A pak mi i asymetriky ve Wartburgu 311 a Volze 21 svítí líp, než zdravé lampy ve W124 a nějakém ojetém Céčku.
Za mě dát nové světla a dát do nich žárovky se zvýšenou svítivostí (ne wattáží) legální a fungující věc. Možná by nebylo od věci trochu pořešit dobíjení , bo nižší provozní napětí soustavy (mizerný altík s neorigo regulátorem ) způsobuje znatelně horší svítivost! Já u stařešinů seřizoval vždy relé dobíjení (dnes se dělají pevně daná ale ne každé dává stejně - hlavně repliky) na napětí dle dílenské příručky k daným otáčkám a stanovenému zkušebnímu zatížení spotřebiči. A pak mi i asymetriky ve Wartburgu 311 a Volze 21 svítí líp, než zdravé lampy ve W124 a nějakém ojetém Céčku.
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Výměna světel rada
JJ, JE TO kktina, ALE CO SE TOHO OSTŘIKOVAČE TÝKÝ, TAK SI MYSLIM, ŽE JE TO JEN ABY SE NEŘEKLO. FUNKCI TO PODLE MĚ NEPLNÍ A PLNIT NEMŮŽE :-) NAVÍC JSEM TY OSTŘIKOVAČE NA ŽÁDNÝM AUTĚ NIKDY NEPOUŽIL :-)