Těsnění pod hlavou ?

Odpovědět

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Michi »

Nějak se mi to auto začíná sypat....Nezdál se mi termostat, tak jsem ho chtěl před zimou vyměnit / mám tam asi 8 let Wahlera 92st./ , koupil jsem Behr - vybroušené logo, asi také do krabičky Mercedes :)
No ale koukám, chladící kapalina barvy rezavé vody, sice to do nádržky nebublá, ani se dramaticky neztrácí, jestli jsem dolil za poslední 3 roky tak 2dcl, tak je to moc. Nízkou hladinu nikdy čidlo nezaznamenalo. Ale ten lehký odér spalin se mi nezdá, trochu béžového šlemu a hned mám před očima fouklé těsnění pod hlavou s vidinou dalších investic 008 Mám najeto skoro 300.000km, tak si říkám, že asi nejsem jediný, komu se to stalo. A když bude hlava dole, tak jestli by to nechtělo rovnou udělat rozvody, zřejmě komplet. Řešil jste to někdo ? Díky!

trojan
kometa
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
Auto: Trambus
Bydliště: 60580495devět/Kolín

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od trojan »

vymejšlíš pěkný hovadiny . . . Pokud chceš něco udělat, vyměň náplň jezdi dál a neřeš věci co fungujou :-)

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Přemek Doležal »

... a propláchnul bych to 2x - nalít vodu, ujet 10 kiláků, vypustit, nejlépe i z bloku.
A pak novou nemrazku a fertig. *thumbs up*
Ale pokud nemáš co dělat a pálej tě bankovky, tak až sundáš hlavu, vyndal bych i písty a překroužkoval bych to.
Nový lágry na ojnice jsou samozřejmostí.
A když ten motor vyndáš, můžeš vyměnit i hlavní lágry ....... :hop:

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Michi »

Vy vtipálkové :) Mám rád svoje věci v pořádku, sice se do auta nepřezouvám/ i to jsem viděl!!! /, ale jednak mne to baví a taky moje zkušenosti s mnohými servisy jsou, mírně řečeno, nedobré.
Udělám ty proplachy, přece nebudu dávat nový termostat do toho svinstva..... Patří tam MB 325.0 modrá, kód motoru 646.962, takže by celkový objem měl být 8,5 ltr. Akorát nevím, jak všechno vypustit, červený výpušťák na chladiči, nebo sundat spodní hadici od chladiče. A jak se , Přemku, vypouští voda z bloku u W203 CDI? Některý auta dříve měly nejen kohouty na chladiči, ale i na bloku.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Merc124 »

vypoušťák na bloku taky najdeš, ale radši ho nech na pokoji, ať si nezaděláš na problém, vypustit červeným z chladiče, ale za tepla aby byl otevřený termostat a taky otevři plnící víčko na nádobce a když tak do toho foukni vzduch a máš to venku ;)

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Přemek Doležal »

Jak říká Pavel,... asi tak u3. válce je výpuš'ťák, ale levnější a bezpečnějčí je demontovat vodní pumu,
taky se pak blok lépe propláchne.
Že bys to stihnul při otevřeným termostatu - tomu nevěřím, a zavřený termostat nebrání vytékání vody.
To bylo u motorů 601 - 606, tam byl dole, tady je úplně nahoře.
Tak šup šup... @}->--

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Michi »

Tak jsem se včera do toho dal:
vypustil jsem náplň, dal vodu s čističem chladícího systému Liqui Moly, poté další proplach vodou a nakonec G11 s destilkou 1:1. Vešlo se tam ale tak necelých 8 ltr., tak buď ještě vyplave nějaká bublina , nebo něco zůstává v systému.
Termostat jsem dal Behr , může se k němu jak k penězům :) Ale pomohl jsem si vyšroubováním olejového filtru, pak je tam víc místa . jen nechápu, proč je do nového nutno vyřezávat závity M6, nebo třeba přehodit vlastní termostat a hliníkový domeček nechat původní.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Merc124 »

Michi píše: ned 01.11.2020, 15:32 Tak jsem se včera do toho dal:
vypustil jsem náplň, dal vodu s čističem chladícího systému Liqui Moly, poté další proplach vodou a nakonec G11 s destilkou 1:1. Vešlo se tam ale tak necelých 8 ltr., tak buď ještě vyplave nějaká bublina , nebo něco zůstává v systému.
Termostat jsem dal Behr , může se k němu jak k penězům :) Ale pomohl jsem si vyšroubováním olejového filtru, pak je tam víc místa . jen nechápu, proč je do nového nutno vyřezávat závity M6, nebo třeba přehodit vlastní termostat a hliníkový domeček nechat původní.
k termostatu se může úplně fajnově, vyndání O.F. je standard, závity už se do odlitků neřežou - je to drahé - moderní je přesná díra a šroub dobré kvality si závit vyřízne sám, normální moderna. A jestli tato práce byla pro tebe náročná, tak já ti nevím, je to prostě brnkačka o:-)

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Michi »

Já jsem jenom hobbík, dělám to , protože mne to baví :) Jestli si machr na MB, tak bych k vám do Mělníka asi měl zajet, protože se mi rozsvěcí kontrolka žhavení a tak mi něco rezonuje ve dveřích.

chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od chovanec »

Včera som absolvoval výmenu termostatu na 320cdi R6 a ide to aj bez demontáže len treba mať správne náradie :P Stačil správny nástavec s kloubem,ale že mi to nejakú dobu trvalo kým ma to napadlo *jokingly* Najprv som chcel dať ten filter dole ale nemal som doma nič s čím by som ten filter povolil 008

chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od chovanec »

Demontáže filtra som mal na mysli.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od Merc124 »

chovanec píše: stř 10.03.2021, 6:49 Demontáže filtra som mal na mysli.
ty jako nemáč klíč na olejový filtr ? =-o

chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: Těsnění pod hlavou ?

Příspěvek od chovanec »

Žiaľ nemám :-$ Vždy na to nejak zabudnem :roll: Neživím sa opravami, čo zvládnem doma si opravím aj sám ale na výmenu olejov chodím kamošovi do dielne nechce sa mi váľať pod autom takže ten klúč som vlastne ani nejak moc nepotreboval.
Odpovědět