W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?


Autor tématu
DZEJEL1
hvězdička
Příspěvky: 48
Registrován: stř 19.05.2010, 9:54
Auto: W124 250TD; W204 220 CDI.

Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?

Příspěvek od DZEJEL1 »

No.. tak proste pocakm az to rupne....

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?

Příspěvek od Přemek Doležal »

Pak už to jen zahodíš.

chovanec
hvězdička
Příspěvky: 375
Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
Bydliště: Dunajská Lužná
Věk: 58

Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?

Příspěvek od chovanec »

Comco.sk Fai Autoparts TCK 227 161eur.

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?

Příspěvek od Waterfall »

Viděl jsem i případ, kde se měnil jen řetěz, napínák a klzáky. Ale šlo o preventivní výměnu kolem 200 000km, kdy to ještě bylo tichý. Rozetám nebylo vůbec nic. Pokud to už chrastí, připravil bych se na kompletní výměnu.
OM651 se jeví jako celkem dobrej motor, běžně na nich vídám nalítáno 600 000 km a nic tomu nechybí. Ale ty rozvody se holt řešit musí, je to palba a pokud si to auto na sebe nevydělává, hromada lidí na to sere.
Proto říkám, že současný auta si už holota nebude moct koupit jako 10-15 let starou ojetinu, ať jsem jakkoli optimistický. Tyhle drahý samovysírací komponenty ta auta pošlou na smetiště.

Dzejel
hvězdička
Příspěvky: 5
Registrován: úte 06.01.2009, 13:39
Auto: W124 250TD

Re: W 204 220 CDI r.v.2010 najeto 300 tis.Co rozvody ?

Příspěvek od Dzejel »

Waterfall píše: sob 18.01.2020, 15:49 Viděl jsem i případ, kde se měnil jen řetěz, napínák a klzáky. Ale šlo o preventivní výměnu kolem 200 000km, kdy to ještě bylo tichý. Rozetám nebylo vůbec nic. Pokud to už chrastí, připravil bych se na kompletní výměnu.
OM651 se jeví jako celkem dobrej motor, běžně na nich vídám nalítáno 600 000 km a nic tomu nechybí. Ale ty rozvody se holt řešit musí, je to palba a pokud si to auto na sebe nevydělává, hromada lidí na to sere.
Proto říkám, že současný auta si už holota nebude moct koupit jako 10-15 let starou ojetinu, ať jsem jakkoli optimistický. Tyhle drahý samovysírací komponenty ta auta pošlou na smetiště.
Auto je tichý..nic nikde nerachtá..Když jsem to před cca 6 lety přivezl z Německa a ptal jsem se v MB na rozvody u tohohle modelu, řekli mi, že není žádnej interval a že se právě rozvody neřeší, resp.řeší se jen, až když to začne zlobit..tak to asi holt zatím nechám být..informace zde jsou značně nejednotné:-)
Odpovědět