Čau borci,
k čemu přesně slouží spínač na konci dráhy plynového pedálu u dieslu s manuální převodovkou? Má to co dočinění s omezovačem?
Vždy, když sešlápnu plynový pedál na doraz, motor spadne do nouzového režimu. Diagnostik tvrdí, že je to ten spínač, ale neví přesně k čemu slouží.
Dal by se nějakým způsobem odstranit, odpojit, deaktivovat?
Díky za info
Spínač plynového pedálu
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 06.06.2012, 20:01
- Auto: W204
-
- hvězdička
- Příspěvky: 357
- Registrován: pát 30.01.2015, 14:02
- Auto: MB C220 CDI Combi, 2009
- Bydliště: Ostrov - nikoli pustý
- Věk: 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spínač plynového pedálu
U dieselu s manuálem je k ničemu (kick down) a rozhodně kvůli němu nesmí padat motor do nouzáku.
Změn diadgnostika.
To že padne motor do nouzáku když mu naložíš může mít víc příčin. Jestli je čistá diagnostika, může to bejt zanešená regulace naklápění lopatek turba.
Změn diadgnostika.
To že padne motor do nouzáku když mu naložíš může mít víc příčin. Jestli je čistá diagnostika, může to bejt zanešená regulace naklápění lopatek turba.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spínač plynového pedálu
Zřejmě : Netěsnost vstřikovačů = kontrola dignosticky + mechanicky.
Při rychlém přidání plynu nestačí čerpadlo dodat dostatek tlaku, a nouzne to.
Pak to zase jede dál.
*thumbs up*
Při rychlém přidání plynu nestačí čerpadlo dodat dostatek tlaku, a nouzne to.
Pak to zase jede dál.
*thumbs up*