Spínač plynového pedálu

Odpovědět

Autor tématu
Backer-C
hvězdička
Příspěvky: 17
Registrován: stř 06.06.2012, 20:01
Auto: W204

Spínač plynového pedálu

Příspěvek od Backer-C »

Čau borci,

k čemu přesně slouží spínač na konci dráhy plynového pedálu u dieslu s manuální převodovkou? Má to co dočinění s omezovačem?

Vždy, když sešlápnu plynový pedál na doraz, motor spadne do nouzového režimu. Diagnostik tvrdí, že je to ten spínač, ale neví přesně k čemu slouží.

Dal by se nějakým způsobem odstranit, odpojit, deaktivovat?

Díky za info

holy
hvězdička
Příspěvky: 357
Registrován: pát 30.01.2015, 14:02
Auto: MB C220 CDI Combi, 2009
Bydliště: Ostrov - nikoli pustý
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Spínač plynového pedálu

Příspěvek od holy »

U dieselu s manuálem je k ničemu (kick down) a rozhodně kvůli němu nesmí padat motor do nouzáku.
Změn diadgnostika.
To že padne motor do nouzáku když mu naložíš může mít víc příčin. Jestli je čistá diagnostika, může to bejt zanešená regulace naklápění lopatek turba.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Spínač plynového pedálu

Příspěvek od Přemek Doležal »

Zřejmě : Netěsnost vstřikovačů = kontrola dignosticky + mechanicky.
Při rychlém přidání plynu nestačí čerpadlo dodat dostatek tlaku, a nouzne to.
Pak to zase jede dál.
*thumbs up*
Odpovědět