Zadní pásy demontáž
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Zadní pásy demontáž
Nějaký návod jak bezpečně odeklovat zadní pásy, budou se muset vyměnit protože se sekly. Moderní :stern: vymýšlejí idioti,kteří krytování navrhli tak,že se při demontáži ulomí,aby se muselo koupit nový,tak se chci vyvarovat zničení. Dnes jsem se pěkně vyvztekal u prahové lišty,která po nehodě vyletěla i s protikusem a dostat je od sebe bylo fakt peklo. Ze Stodůlek jsem dostal jen rozkres dílů,který byl k hovnu. Na youtube tak nic není :( .
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Zadní pásy demontáž
PRO ČLOVĚKA CO UŽ NĚKDY NĚCO NA MB ROZEBÍRAL TO BUDE INTUITIVNÍ, S TROCHOU CITU SE NIC NEULÁME :-) MERCEDES TO NEMÁ ZASE TAK ŠPATNĚ ŘEŠENÝ PROTI KONKURENCI :-) BOHUŽEL JSEM TO TEDA NA 204 KUPÉ NEDĚLAL A PODLE WISU NIC NEROZEBÍRÁM, TAK TI NEPORADIM :-)
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní pásy demontáž
Dík Adame,pomohlo. Nerad bych něco dokurvil. Ta prahová lišta šla blbě z důvodu nehody,kdy vystřelila z prahu a nešla rozpůlit z protikusu,který je celkem pevně zacvaknutá v práhu,kde drží poměrně dobře. U starších Mercedesů to bylo řešeno líp a bylo to bytelnější. Třeba interiér ve 4ce byl opravdu lego,které se skládalo krásně a nebylo potřeba hrubé síly. Ono je lepší,když se něco ulomí a musíš si koupit origo díl za X nesmysl.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní pásy demontáž
Jj, byly doby, že se mohl interier v :stern: rozebírat třeba 10x, a pokud se to dělalo tak jak se má,
tak neupadla jediná nožička či pacička..... možná jedna.... *jokingly* Plasty byly stále pružné, a jejich přichycení promyšlené. Dnes je to šitovina 1. třídy :'(
Ale už třeba Mondeo Mark 1 když bylo potřeba sundat plast nad 5.dveřmi, tak při demontáži se odlomila první polovina příchytek, a při montáži ta druhá polovina. Plast nebyl plast ale bakelit.
A 5. dveře měly panty vyrobené ze stejně silného plechu jako v drží zapalovací cívka ! :-!
tak neupadla jediná nožička či pacička..... možná jedna.... *jokingly* Plasty byly stále pružné, a jejich přichycení promyšlené. Dnes je to šitovina 1. třídy :'(
Ale už třeba Mondeo Mark 1 když bylo potřeba sundat plast nad 5.dveřmi, tak při demontáži se odlomila první polovina příchytek, a při montáži ta druhá polovina. Plast nebyl plast ale bakelit.
A 5. dveře měly panty vyrobené ze stejně silného plechu jako v drží zapalovací cívka ! :-!
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Zadní pásy demontáž
ale hovno, vždycky je to o tom jak to kdo zná :-) úplně nesnášim rozebírání iterieru eska a je úplně jedno jak je starý. Třeba 210, 211 se rozebírá krásně a 124 se mi taky rozebírala na pí.u
-
Autor tématu - král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní pásy demontáž
124 šla náhodou luxusně. Ono by šlo i tohle dobře,ale ten plast je prostě jinej. Takovej tvrdej a jinej. Ty starý byly takový pružnější.