107 a 111
-
- hvězdička
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 24.04.2010, 8:29
- Auto: MB W107
Re: 107 a 111
Moc krásná auta a hlavně líbí se mi ty původní SPZ. Zajímalo by mne, kolik tak W107 bylo v ČSSR prodáno nových. Já osobně viděl jednu W107 na původních pražských značkách a původním majitelem byl houslista Suk
-
- hvězdička
- Příspěvky: 337
- Registrován: úte 05.08.2008, 14:53
- Auto: R129 300SL-24, Sprinter 316CDi 4x4
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 107 a 111
Krásné fotečky. Jak to vidím už se nemůžu dočkat na jaro a léto
A přikládám jednu nostalgickou vzpomínku na poslední léto :-)
http://www.jpeg.cz/images/425_IMG_1906.jpg
A přikládám jednu nostalgickou vzpomínku na poslední léto :-)
http://www.jpeg.cz/images/425_IMG_1906.jpg
-
- hvězdička
- Příspěvky: 57
- Registrován: pon 05.01.2009, 8:06
- Auto: Nancy '61, Fiesta a Caprice '84
- Bydliště: ZR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 107 a 111
Krásný auto i řidička ]:-> Jinak přesně takový SL je teď v nové reklamě na parfém o:-) Krásné auto v pěkném prostředí. Hezké foto *thumbs up* F
-
- hvězdička
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte 26.08.2008, 10:35
- Auto: W110 200, W114 280CE, W140 400SEL, W201 190E 2.0
Re: 107 a 111
Jirko, náádhera *thumbs up*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 17.11.2010, 22:11
- Auto: W 113, W 112 Coupe, W 107, W 170, W 463 a.j.
Re: 107 a 111
Zdravím všechny. Konečně jsem zpět v civilizaci a hlavně mám trochu času pro diskuzi.
1000mbx: pokud je mi známo kromě vámi zmiňovaného Sukova vozu (mimochodem byl stejné barvy jako má zde nahoře JK, s cihlovým - pepito látkovým interierem) jsem věděl za komunistů ještě o dvou MB 107 SL a jedné MB 107 SLC (červené). Tedy zde v Čechách. Na Slovensku nevím? V Čechách ji měl jeden naš známý plochodrážník, který ji vyhrál v zahraničí jako hlavní cenu. Další SL používala státní bezpečnost jako "volavku" nejen na cizince. Červenou MB SLC měl takovej starej děda - sympatickej řezník, jenž mněl zřejmě dobře legalizované příjmy. Takových lidí, jenž by si ji mohli tehdy dovolit koupit tu bylo více, ale nechtěli provokovat. Pro ty mladší chci připomenout, že zde byly v té době vrchol luxusu vozy z Tuzexu: Chrysler myslím, že 180 nebo 150? Potom později FIAT Mirafiori, první hranaté Escorty a paradoxně FIAT UNO!
Tady ještě na obrázku připojuji moji MB 107 SL. Je "trošku" zvláštní.....! Pořídil jsem si ji z Las Vegas a je v tzv. stylu ROAD STREET. To nejzajímavější je ale motor! FORD Shelby 5,7l V8 ...cca 350 hp. Zřejmě druhá taková není. Muselo to dát spoustu práce. Je tam kompletně předělaná přední náprava aby se tam vešel motor, snížení podvozku, specialní kola a jiné speciality. Kuriózní je, že ji chlapík prodal, protože se jí bál!! To auto má tolik energie, že mu při jízdě začal hořet kobereček u spolujezdce pod kterým vede výfuk. To už je samozřejmě doladěno! :stern: Tak zas někdy.
1000mbx: pokud je mi známo kromě vámi zmiňovaného Sukova vozu (mimochodem byl stejné barvy jako má zde nahoře JK, s cihlovým - pepito látkovým interierem) jsem věděl za komunistů ještě o dvou MB 107 SL a jedné MB 107 SLC (červené). Tedy zde v Čechách. Na Slovensku nevím? V Čechách ji měl jeden naš známý plochodrážník, který ji vyhrál v zahraničí jako hlavní cenu. Další SL používala státní bezpečnost jako "volavku" nejen na cizince. Červenou MB SLC měl takovej starej děda - sympatickej řezník, jenž mněl zřejmě dobře legalizované příjmy. Takových lidí, jenž by si ji mohli tehdy dovolit koupit tu bylo více, ale nechtěli provokovat. Pro ty mladší chci připomenout, že zde byly v té době vrchol luxusu vozy z Tuzexu: Chrysler myslím, že 180 nebo 150? Potom později FIAT Mirafiori, první hranaté Escorty a paradoxně FIAT UNO!
Tady ještě na obrázku připojuji moji MB 107 SL. Je "trošku" zvláštní.....! Pořídil jsem si ji z Las Vegas a je v tzv. stylu ROAD STREET. To nejzajímavější je ale motor! FORD Shelby 5,7l V8 ...cca 350 hp. Zřejmě druhá taková není. Muselo to dát spoustu práce. Je tam kompletně předělaná přední náprava aby se tam vešel motor, snížení podvozku, specialní kola a jiné speciality. Kuriózní je, že ji chlapík prodal, protože se jí bál!! To auto má tolik energie, že mu při jízdě začal hořet kobereček u spolujezdce pod kterým vede výfuk. To už je samozřejmě doladěno! :stern: Tak zas někdy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 24.04.2010, 8:29
- Auto: MB W107
Re: 107 a 111
cadyllo: Zvědavost mi nedá, chtěl jsem se optat, zda u té Pagody z Tuzexu je na Datakartě uveden kód prodejce 579 Československo nebo je tam kód jiný.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 17.11.2010, 22:11
- Auto: W 113, W 112 Coupe, W 107, W 170, W 463 a.j.
Re: 107 a 111
1000 MBX - já opravdu nevím, co bylo na kartě a zda v roce 1968 nějaká existovala?!
V původním technickém průkazu je číslo faktury z Tuzexu a datum uvedení do provozu. Protože to bylo tehdy Československo, není důvodu, proč by tam měl být jiný kód.
Asi to je možné to v německé dokumentaci z toho roku na webu vyhledat. Určitě nějaká evidence vozidla, s německou důsledností existuje, já ji ale už nemám.
V původním technickém průkazu je číslo faktury z Tuzexu a datum uvedení do provozu. Protože to bylo tehdy Československo, není důvodu, proč by tam měl být jiný kód.
Asi to je možné to v německé dokumentaci z toho roku na webu vyhledat. Určitě nějaká evidence vozidla, s německou důsledností existuje, já ji ale už nemám.