Technická část
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned 07.09.2008, 23:59
- Auto: 11x190E 2.3-16v, 2x 190E 2.5-16v,
- Bydliště: Praha - Beroun
- Věk: 45
- Kontaktovat uživatele:
Technická část
Zde můžete psát dotazy na techniku vozů 16- ventilů, ale předem upoorňuji, že na vyzvídavé dotazy typu... je možnost v motoru nahradit tohle tímhle apod. odpovídat nebudu. Spíše bych Vám zde rád spolu s Vašimi dotazy chtěl nastínit co dělá 16-ventila 16-ventilem a proč se tak liší od ostaních 190E.
Don Scorpion
Don Scorpion
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Ahoj 16ti ventilaci
Na vasich domovskych strankach se vystrachal tema diferencialu a nejake laborovani ohledne samosvoru. Ale jiz sem nenasel jestly se to dobralo zdarnemu vysledku. Tak me zajima jestly se uskutecnil upgrade diffu.
V nejblizsi dobe budu resit jiz v praxi tento problem. Potykal sem se v mnoha variantach a stale sem se nedobral rozhodnuti.
Jaky system samosvoru ?
Nejprve sem baziroval na mechanickem Torsen kvuli zivotnosti a jednoduche udrzbe, ale zacinam se od tohoto odklanet z duvodu plynulosti uzavirani ktere asi nebude vhodne pro muj cil, jelikoz se torsen dokaze chovat jako Open diff. Proto resim jak dostat lamelu do 190.
Mate v klubu nejake fakticke skusenosti s prestavbou, popripade z ceho jak a kam ?
Zaobiram se jednou variantou prestavby svoru ale nebudu ji zverejnovat a mam pro to sve duvody. Jednalo by se o upravu lameloveho svoru, zvyseni svornosti a pak uprava kompatibilnosti s napravou 190e.
Na tento diff mam pozadavky: Dvoucestny samosvor
Rychla odezva uzavirani
Svornost min. 60%
Predem dekuji za pripominky, rady a tipy @}->--
Na vasich domovskych strankach se vystrachal tema diferencialu a nejake laborovani ohledne samosvoru. Ale jiz sem nenasel jestly se to dobralo zdarnemu vysledku. Tak me zajima jestly se uskutecnil upgrade diffu.
V nejblizsi dobe budu resit jiz v praxi tento problem. Potykal sem se v mnoha variantach a stale sem se nedobral rozhodnuti.
Jaky system samosvoru ?
Nejprve sem baziroval na mechanickem Torsen kvuli zivotnosti a jednoduche udrzbe, ale zacinam se od tohoto odklanet z duvodu plynulosti uzavirani ktere asi nebude vhodne pro muj cil, jelikoz se torsen dokaze chovat jako Open diff. Proto resim jak dostat lamelu do 190.
Mate v klubu nejake fakticke skusenosti s prestavbou, popripade z ceho jak a kam ?
Zaobiram se jednou variantou prestavby svoru ale nebudu ji zverejnovat a mam pro to sve duvody. Jednalo by se o upravu lameloveho svoru, zvyseni svornosti a pak uprava kompatibilnosti s napravou 190e.
Na tento diff mam pozadavky: Dvoucestny samosvor
Rychla odezva uzavirani
Svornost min. 60%
Predem dekuji za pripominky, rady a tipy @}->--
Naposledy upravil(a) Zdeno dne stř 25.04.2012, 23:43, celkem upraveno 1 x.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Prosím, prosím, já vím, co dělá 16 ventil 16 ventilem !
16 ventilů, prosím. :D :D :D
Samosvor. Tak na tohle jsem zvědavej.
16 ventilů, prosím. :D :D :D
Samosvor. Tak na tohle jsem zvědavej.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Tak uprava naroku na svor: 1,5 way, jedine lamelovy, svornost min 50 %
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
...a z klubu : ticho.
Sakra, tak čím ty vaše blázince svorníte, hoši ???
=-o
Sakra, tak čím ty vaše blázince svorníte, hoši ???
=-o
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Zatim prevelike ticho :-$
to DS: sz
to DS: sz
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Nechat vyrobit. Přes léto je trochu klid, tak by to šlo.Zdeno píše:Tak uprava naroku na svor: 1,5 way, jedine lamelovy, svornost min 50 %
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned 07.09.2008, 23:59
- Auto: 11x190E 2.3-16v, 2x 190E 2.5-16v,
- Bydliště: Praha - Beroun
- Věk: 45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Nějak jsem neměl čas sem do topicu zabrouzdat.... Zatím nebyl čas zabývat se svorem a tak trochu jsme od toho prozatím upustili, jelikož ASD jako takové, když funguje jak má je bezvadný. Nějaký ten plán na svor mám, ale kdy ho uskutečním to netuším ;)
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Diky za odpoved ;-) pokud to neni tajne a rad by ses rozdelis s planem na svor, byl bych vdecen, popripade bych se revanzoval necim z me truhly tajnosti ;-) klidne sz :-)
Spis se zaobiram myslenkou pouziti svoru z jineho auta, repas a zvyseni svornoti samozrejmosti ;-)
Zacina me s..t ze sem prodal svor z bmw e34 m5 :-( ale stejne to bylo obrovsky hovado
Spis se zaobiram myslenkou pouziti svoru z jineho auta, repas a zvyseni svornoti samozrejmosti ;-)
Zacina me s..t ze sem prodal svor z bmw e34 m5 :-( ale stejne to bylo obrovsky hovado
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Měl jsem špéru z M3 E30 v převodovce Š-Rapid.
Ta by do MB diferáku asi šla, jako prt.
Ta by do MB diferáku asi šla, jako prt.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
tuhle variantu zrovna resim ]:->
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
Až přijedu pro tu nadržku, tak si uděláme hezkou chvilku, jo ?
A fšechno, no všechno asi ne, ale aspoň 10% toho proberem, ju ?
*drink*
A fšechno, no všechno asi ne, ale aspoň 10% toho proberem, ju ?
*drink*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
No ja myslim ze chvilka bude malo i na tech 10 % 8) 8)
Nu nic, nebudem to tu zasirat nasim randewuu :-$
Nu nic, nebudem to tu zasirat nasim randewuu :-$
-
- hvězda
- Příspěvky: 1478
- Registrován: ned 07.03.2010, 21:57
- Auto: W201 + W202 + W124 + e46
- Bydliště: V Pelhrimove u krematoria
- Věk: 36
- Kontaktovat uživatele:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technická část
JÁ to viděl.
Ale, i když budou pod planetovejma kolama třecí podložky, je to svornost asi tak 5%.
Sumasumárum : na hovňajs.
Tak do seriovýho provozu, aby se ti neprotáčelo jedno kolo, když jedeš na ryby po mokrý louce, a klouže to.
:-!
Ale, i když budou pod planetovejma kolama třecí podložky, je to svornost asi tak 5%.
Sumasumárum : na hovňajs.
Tak do seriovýho provozu, aby se ti neprotáčelo jedno kolo, když jedeš na ryby po mokrý louce, a klouže to.
:-!