Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Odpovědět

Autor tématu
Tomka
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: Pá 18.10.2019, 21:36
Auto: 380 SL USA
Stav: Offline

Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od Tomka » Ne 20.10.2019, 21:58

Zdravím všechny odborníky na tyto motory 116-962, když nastartuji za studena motor chytne a hned chcípne :-/ potom po delším startování opět naskočí v otáčkách 6 až 7set a jak se začne zahřívat jdou otáčky nahoru až na 2tisice




Merc124
Administrátor
Příspěvky: 4484
Registrován: Po 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Místo/Bydliště: Mělník
Věk: 58
Stav: Offline

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od Merc124 » Po 21.10.2019, 20:53

Tomka napsal:
Ne 20.10.2019, 21:58
Zdravím všechny odborníky na tyto motory 116-962, když nastartuji za studena motor chytne a hned chcípne :-/ potom po delším startování opět naskočí v otáčkách 6 až 7set a jak se začne zahřívat jdou otáčky nahoru až na 2tisice
S tím se obrať na uživatele "Vítek" dá ti to dohromady ;)




Autor tématu
Tomka
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: Pá 18.10.2019, 21:36
Auto: 380 SL USA
Stav: Offline

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od Tomka » So 26.10.2019, 9:53

Ahoj, dík za tip, zkusím.




metrák66
kometa
Příspěvky: 2001
Registrován: Pá 07.01.2011, 14:55
Auto: MB W110
Místo/Bydliště: Kfely
Věk: 54
Stav: Offline

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od metrák66 » Stř 22.04.2020, 16:57

Ventil studenýho startu?




miluna
hvězda
Příspěvky: 1452
Registrován: Ne 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Místo/Bydliště: Košťany
Věk: 54
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od miluna » Stř 22.04.2020, 17:34

sundej vzduchovej filtr (kompletní plech), najdi tohle https://fi.german-spob.com/start.php?se ... nguage=eng , pokud jsou ty hadice, co do toho vedou ještě gumový, tak je svlíkni na straně co jde do sání motoru a prstem přicpi aby ti zbyla na jedné straně tak milimetrová mezírka. Všechen vzduch do motoru půjde touhle dírkou, kterou ponecháš pootevřenou. Pokud chytne o poznání lépe, je to ono, ten regulátor vzduchu máš v háji (patrně zaseklej v poloze otevřeno). Občas pomůže WD40 dovnitř a nechat chvíli rozpustit, Pokud se v tom vůbec nevyznáš, radši do toho nešťourej - to myslím fakt vážně. Těch regulátorů existuje víc typů, jsou ovládané elektricky ale také bimetalové verze, přišroubované na hlavě aby dosáhly do vody (chladící motor).
Z toho co popisuješ bych tipoval ten regulátor, stejně by se to ale chovalo při jakékoliv netěsnosti sání motoru! Spadlá či netěsná hadice, příruba.




metrák66
kometa
Příspěvky: 2001
Registrován: Pá 07.01.2011, 14:55
Auto: MB W110
Místo/Bydliště: Kfely
Věk: 54
Stav: Offline

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od metrák66 » Čt 23.04.2020, 12:04

Taky může být.Ztvrdlý hadice nebo prasklý......Ten regulátor myslíš ve předu uprostřed?




fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5609
Registrován: So 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Stav: Offline

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od fíkus » So 25.04.2020, 0:40

Jednotka plus nastavit/vyčistit ventil volnoběhu. Je to celkem snadno diagnostikovatelné. Zbytek, jako gumový části, podtlaky atd je naprostý základ. Nový nebo 100% jistota, že jsou ok. Hlavně ničím netočit, neštelovat, zběsile nekupovat za tisíce nový díly, aby člověk zjistil, že "tím to nebylo". Měřit a pak měnit.



Odpovědět