Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Těsnění vstřiků D-JET

Odpovědět

Autor tématu
sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 741
Registrován: So 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Místo/Bydliště: Boleslavsko
Stav: Offline

Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od sádrák » Stř 27.01.2021, 13:36

Zdar borci,
nevíte někdo, jaké je správné těsnění vstřiků na D-JET? Našel jsem např. od MEYLE 014 007 0049 ale také 014 007 0034. Stejná nejsou, dalším hledáním bych řekl, že to bude spíš to první 014 007 0049, ale nejsem si jistý. Případně umí někdo nové vstřiky na 450 SL?
Dikes.




Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 20559
Registrován: Pá 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Místo/Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 68
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od Přemek Doležal » Stř 27.01.2021, 13:39

Asi záleží na vstřikách.




Autor tématu
sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 741
Registrován: So 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Místo/Bydliště: Boleslavsko
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od sádrák » Stř 27.01.2021, 18:58

Měl jsem za to, se liší pouze K-JET a D-JET (pochopitelně) a všechny D-JET na MB měly ty vstřiky stejný.
Znáte někdo podrobnosti?




prcek
vycházející hvězda
Příspěvky: 806
Registrován: Čt 31.07.2008, 14:51
Auto: W123 280CE
Místo/Bydliště: Most / Teplice
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od prcek » Stř 27.01.2021, 19:44

V pravěku když jsem oživoval 280 D-jetro jsem je myslím koupil originál. Tady si můžeš počíst:
https://www.benzworld.org/threads/injec ... l.2553954/




kopr
hvězdička
Příspěvky: 342
Registrován: Po 15.09.2008, 13:56
Auto: pár už jich bylo
Místo/Bydliště: České Budějovice
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od kopr » Stř 27.01.2021, 19:48

Jet servis Hradec Králové mužů vřele doporučit




Autor tématu
sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 741
Registrován: So 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Místo/Bydliště: Boleslavsko
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od sádrák » Čt 28.01.2021, 10:26

Tak jsem zavolal do doporučovaného JET servisu v HK a pán na mě udělal dobrej dojem, přesně věděl o co jde, už mu jich asi prošlo pod rukama hodně... Takže je dnes vyškubu ven, zabalím a pošlu. Ono by na to stejně došlo..
Takže díky za tip *thumbs up*




klíč
hvězdička
Příspěvky: 275
Registrován: Stř 06.08.2008, 12:43
Auto: W123 280CE, W123 200D
Místo/Bydliště: Praha 6
Věk: 59
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od klíč » Ne 31.01.2021, 17:01

Na MB scéně má dobrou pověst, určitě ti poradí, těsnící gumičky na D jet sám vyrábí (a nejen to). Problém je, že US modely a speciálně Kalifornie měly zase extrabuřty - i v těch těsněních. Viz link

Hermann Ebner, Tel.: 0043/699/12248844, E-Mail: ebner.oldtimer@gmx.at

ttp://www.innoteco2.de/fileadmin/user_upload/ ... tronic.pdf

klic




Autor tématu
sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 741
Registrován: So 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Místo/Bydliště: Boleslavsko
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od sádrák » Ne 31.01.2021, 18:10

Díky Milane za odkaz. Ten pán v HK mi tam dá těsnění podle vstřiků, které jsem mu poslal, takže to snad klapne. Dnes jsem vyráběl kabelový svazek ke vstřikům, protože ten původní už měl dost, jak koncovky, tak dráty. Tak snad se běh motoru zlepší, ještě komplet nové hadičky. Podtlakové jsem už vyměnil, tak ještě kvalitní benzinové.




klíč
hvězdička
Příspěvky: 275
Registrován: Stř 06.08.2008, 12:43
Auto: W123 280CE, W123 200D
Místo/Bydliště: Praha 6
Věk: 59
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od klíč » Ne 31.01.2021, 21:28

Tak doufám, že mně to předvedeš, teda pokud budeme vypuštěni z výběhu. Ty hadičky by měly být 7,5 mm.

Tyhle by měly být OK:

7.3mm Id Cohline 2240 din 73379 3E Bio Diesel.

Tj. Cohline 2240.0600

"Běžný" benzinový hadice se za chvíli rozpustí.


https://www.tonk.ca/r107CD1/Program/Eng ... 74-221.pdf
Milan




Autor tématu
sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 741
Registrován: So 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Místo/Bydliště: Boleslavsko
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od sádrák » Út 02.02.2021, 18:58

Jj, je to tak, ty hadičky jsou zlo, i ty, který se tváří kvalitně stojí většinou za prd, už jsem si s tím v minulosti užil svoje..
No už aby bylo jaro a mohl jsem nacpat plnou nádrž a projet se pár km! Doufám, že dorazíš a svezeme se.




klíč
hvězdička
Příspěvky: 275
Registrován: Stř 06.08.2008, 12:43
Auto: W123 280CE, W123 200D
Místo/Bydliště: Praha 6
Věk: 59
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od klíč » Stř 03.02.2021, 15:14

Výrobců je možná víc, ale hadice musí splňovat

DIN73379-3E nebo SAE J30R9. Taky jsou dost drahý - na netu tak min.10 euronů za metr,

jinak budeš plát plamenem jasným a už se s tebou nesvezu.
Milan




Autor tématu
sádrák
vycházející hvězda
Příspěvky: 741
Registrován: So 16.08.2008, 20:20
Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
Místo/Bydliště: Boleslavsko
Stav: Offline

Re: Těsnění vstřiků D-JET

Příspěvek od sádrák » Po 08.02.2021, 18:23

Tak vstřiky dorazily, podle protokolu jsou teď "skoro" jako nový, jen neměl správná spodní těsnění, jen ta vrchní pod držáky. Takže ještě objednat v MB.



Odpovědět