Demontoval jsem ventildekly kvůli chemickýmu leštění a.... ten rozvodovej řetízek, se mi zdá poněkud volný. Je tu nějaký člověk co ví víc jak já?
http://milanslanicka.rajce.idnes.cz/MB_ ... #Kette.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak moc to má bejt napnutý?
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Jak moc to má bejt napnutý?
Po nastartování se hydraulickým napínákem napne - ten napínák se časem opotřebuje, řetěz vydrží moc, máš Duplex, chvíli se dělal jednořadý a to stálo za hovínko. Kluzátka máš v pořádku? Mám na tyhle motory servisní manuál :stern: , tak kdyby něco můžu se podívat.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak moc to má bejt napnutý?
No, já nevím, ale přijde mi, že tenhle řetěz je fakt hodně volnej, to napínák snad nemůže napnout. Viděl bych to asi na výměnu.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak moc to má bejt napnutý?
je to Ok, napnulo se to
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Jak moc to má bejt napnutý?
Ono se to kluzátko opírá velkou plochou, takže stačí trochu a řetěz je napnutý. Test - ohřej pořádně motor aby byl horký olej a nech ho vychladnout. Pokud je potom řetěz volný (víko dolu), uvažuj o výměně napínáku. (respektive pokud po nastartování zamlátí řetěz o vnitřnosti motoru). Řetěz (Duplex) se nemění, ten se jen kontroluje, a přežije dva motory, pokud je ok napínák.