Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Odpovědět

Autor tématu
Tomka
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: pát 18.10.2019, 21:36
Auto: 380 SL USA

Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od Tomka »

Zdravím všechny odborníky na tyto motory 116-962, když nastartuji za studena motor chytne a hned chcípne :-/ potom po delším startování opět naskočí v otáčkách 6 až 7set a jak se začne zahřívat jdou otáčky nahoru až na 2tisice

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od Merc124 »

Tomka píše: ned 20.10.2019, 21:58 Zdravím všechny odborníky na tyto motory 116-962, když nastartuji za studena motor chytne a hned chcípne :-/ potom po delším startování opět naskočí v otáčkách 6 až 7set a jak se začne zahřívat jdou otáčky nahoru až na 2tisice
S tím se obrať na uživatele "Vítek" dá ti to dohromady ;)

Autor tématu
Tomka
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: pát 18.10.2019, 21:36
Auto: 380 SL USA

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od Tomka »

Ahoj, dík za tip, zkusím.

metrák66
kometa
Příspěvky: 2280
Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
Auto: MB W110
Bydliště: Kfely
Věk: 57

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od metrák66 »

Ventil studenýho startu?

miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od miluna »

sundej vzduchovej filtr (kompletní plech), najdi tohle https://fi.german-spob.com/start.php?se ... nguage=eng , pokud jsou ty hadice, co do toho vedou ještě gumový, tak je svlíkni na straně co jde do sání motoru a prstem přicpi aby ti zbyla na jedné straně tak milimetrová mezírka. Všechen vzduch do motoru půjde touhle dírkou, kterou ponecháš pootevřenou. Pokud chytne o poznání lépe, je to ono, ten regulátor vzduchu máš v háji (patrně zaseklej v poloze otevřeno). Občas pomůže WD40 dovnitř a nechat chvíli rozpustit, Pokud se v tom vůbec nevyznáš, radši do toho nešťourej - to myslím fakt vážně. Těch regulátorů existuje víc typů, jsou ovládané elektricky ale také bimetalové verze, přišroubované na hlavě aby dosáhly do vody (chladící motor).
Z toho co popisuješ bych tipoval ten regulátor, stejně by se to ale chovalo při jakékoliv netěsnosti sání motoru! Spadlá či netěsná hadice, příruba.

metrák66
kometa
Příspěvky: 2280
Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
Auto: MB W110
Bydliště: Kfely
Věk: 57

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od metrák66 »

Taky může být.Ztvrdlý hadice nebo prasklý......Ten regulátor myslíš ve předu uprostřed?

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Vysoký volnobeh SL 380 USA verze.

Příspěvek od fíkus »

Jednotka plus nastavit/vyčistit ventil volnoběhu. Je to celkem snadno diagnostikovatelné. Zbytek, jako gumový části, podtlaky atd je naprostý základ. Nový nebo 100% jistota, že jsou ok. Hlavně ničím netočit, neštelovat, zběsile nekupovat za tisíce nový díly, aby člověk zjistil, že "tím to nebylo". Měřit a pak měnit.
Odpovědět