W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Odpovědět

Autor tématu
Mijanboy
hvězdička
Příspěvky: 326
Registrován: čtv 01.04.2010, 1:39
Auto: W124, 163,168,169,210,211,220, 414, 638, 639
Bydliště: Jižní čechy
Věk: 54

W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od Mijanboy »

MB w164 280 cdi /164.120/
Chování auta : - Auto netočí víc jak 3000 ot/min - patrně v nouzi /nouze při které lze jet až 160km/h ?/
- Při stání s volnoběhem začne po 4 minutách bíle pokuřovat, při jízdě kouří jak tank cca 500m, olej se
neztrácí
nefungují mlhovky do zatáček,
Diag Star : závada 2078-008 Zkontrolovat B28/8 snímač rozdálu tlaku DPF - chyba hodnověrnosti při zap zapalování - závada
je aktuální
Při kliknutí na chybu se dozvím že regeneraci už nelze z důvodu velkého množství
Závada jde smazat a pokud je motor v klidu, tak závady žádný nejsou. Nastartuji a je zas nouze

Hodnoty ktere jsou mimo limit - plnící tlak cca o 35 nad
- váha o 70 nad
- egr o 15 pod / je na 5 a na plyn nereaguje

Při kontrole ovládání - vše vykazuje plnou funkčnost.
DPF vše v limitu respektive ukazuje že je zánovní /1g atd/
Vzpomněl jsem si že wurth WoW/china klon umí mazat bez chyby bez vypínání klíčku - chyba /stejná/ vymazána - auto už není v nouzi. Do vypnutí motoru funguje normálně. Veškeré hodnoty jsou v limitu a fungují mlhovky do zatáček... Po vypnutí se opakuje závada a stejné nadlimitní hodnoty včetně nefunkčních mlhovek /diag. píše jen jednu chybu 2078/
Zapomněl jsem pokud najedu na regeneraci dpf manuálně tak mi to napíše že není třeba když je tam 1g - to platí i když je závada i bez
Nějak se ztrácím...jednou je plné DPF a nelze regenerovat /proklikám se chybou 2078/ a z menu regenerace lze ale není třeba atd...
Jak dál?

W463
hvězda
Příspěvky: 1403
Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
Bydliště: Doma

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od W463 »

to je tvoje vlastni auto ?

Autor tématu
Mijanboy
hvězdička
Příspěvky: 326
Registrován: čtv 01.04.2010, 1:39
Auto: W124, 163,168,169,210,211,220, 414, 638, 639
Bydliště: Jižní čechy
Věk: 54

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od Mijanboy »

Není . Kamarád to vyměnil za W219 350. Měsíc to jezdilo normálně... Co se stavu týče tak předchozí majitel stav moc neřešil.

W463
hvězda
Příspěvky: 1403
Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
Bydliště: Doma

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od W463 »

tak bud mas nekoho se STAR Diag a on s tim umi, pak ti urcite bez problemu pomuze *thumbs up*

a nebo s tim vubec neumi a pak by bylo lepsi kdyby do toho vubec nestrkal rypak a vyhledej nekoho kdo s tim skutecne umi :-*

Autor tématu
Mijanboy
hvězdička
Příspěvky: 326
Registrován: čtv 01.04.2010, 1:39
Auto: W124, 163,168,169,210,211,220, 414, 638, 639
Bydliště: Jižní čechy
Věk: 54

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od Mijanboy »

To je výborná rada...:) :):) Na druhou stranu kamarád zajel do MB s tím že auto mu někdy blbne a někdy ne a teď momentálně jo, akorát když vypne motor a nastartuje tak třeba zase týden bude vše OK, že by chtěl vědět co ukazuje diag a podle toho se domluvit na přistavení auta ohledně opravy s tím, že bude chtít náhradní vozidlo po čas opravy... Asi po dvaceti min auto bylo připojené - ani jedna chyba /vymazáno čínským klonem/. Dokonce pochvala, že se to jen tak nevidí a alespoň vidí že si vybral správnou kvalitní značku. Po té ještě sledování aktuálních hodnot v různých otáčkách - ani jedna nadlimitní hodnota... Kamarád vzápětí povídá : ještě se mi stává, když to vypnu a nastartuji tak mi nefungují třeba hodinu ty mlhovky do těch zatáček nebo co to je... Auto se vypnulo , znovu nastartovalo a světla nefungovala, tak znovu načtení a mechanik přestal komunikovat... znovu chcípnout znovu nastartovat a to asi 5x po sobě s odůvodněním, že to začalo psát závadu přeplněného filtru DPF akorát je paradox že na hodnoty se předtím díval a že bylo vše v pořádku... Ale chyba nejde vymazat , po startu je tam zpět... zkusíme to projet...nejede...znovu na diag ...nesmyslné hodnoty je přeplněný a přitom je prázdný... auto se musí přistavit co nejdříve, nejlépe nechat hned...buď je tam zkrat , možná poškozené kabely od kuny, při nejhorším špatná řj... potom ukázáno kouzlo s čínským klonem a bylo po závadě... Na to se tam vystřídalo více pracovníků včetně jejich asi nadřízeného kterému očividně vadilo to že kamarád je přítomen tomu, že jsou v lese... Takže jeho ortel : auto se musí podrobit procedůře velmi podrobných testů a o výsledku Vás budeme informovat. Pojďte se domluvit na termínu kdy vůz přistavíte... Druhý den v druhém nejbližším MB servisu kam se jelo bez vymazání závady. První stanovisko : máte plný filtr DPF, regenerace není možná, patrně nějaká závada regeneraci neumožnila..je třeba výměnit DPF a vše zas bude OK. Na dotaz a o kolik je tam víc že už nejde regenerace ani manuálně ...následovalo : to Vám hned řeknu ...a ticho... chcípnout znovu nastartovat..atd.atd. Ortel : budete to tu muset tady nechat - diagnostika hlasí plný filtr ale hodnoty ukazují že plný není - ještě jsem se s tím nesetkal.
No předpokládám, že kamarád má jen smůlu a v obou MB servisech se Star diag nikdo neumí.. jsem rád že nejsem sám... je otázkou kde a kdo je ten vyvolený který z hodnot pozná kde je zakopaný pes. To musí být mazák když kouzelná Star diag mu žádnou závadu neukáže ani nadlimitní hodnotu a on řekne toto je špatné...
Ještě k otázce kdo umí se Star diag atd.. Nevím zdali si ji někdy viděl ale oproti jiným diagnostikám je její ovládání z mého pohledu lehké jednak Tě sama vede jak v případě závady postupovat a po automatickým přechodu do wisu je postup konkrétního úkonu velice podrobně rozepsán, tak i třeba nadlimitní hodnoty jsou černě zbarveny aby jsi to nepřehlédl nemluvě po testu jakéhokoliv komponentu je dotaz zdali hodnoty jsou OK a pokud označíš NE už se Ti ukazuje jak postupovat dál atd.atd.
Můj osobní názor je bohužel takový, že v tomto případě je závada mimo rozsah se kterým Ti diagnostika pomůže /tím myšlen původ závady je třeba najít za pomoci jiných "pomocníků" / . Stejně tak vím, že na původ závady přijdu. Napsal jsem sem jen z toho důvodu asi jako každý - kvůli času - třeba se s tím někdo setkal a bylo to tohle a tohle /vím že to nemusí platit vždy/ nic víc jsem nechtěl a co se týče Tvé reakce tak Ti jen závidím, že máš tolik volného času ..na druhou stranu ta nuda musí být hrozná, když nevíš co napsat , ale i tak prostě napsat něco musíš.. Díky, ale Tvá rada není ta co jsem hledal.

W463
hvězda
Příspěvky: 1403
Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
Bydliště: Doma

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od W463 »

ahaaaaaaa, tak ted uz vice rozumim *jokingly*
cinsky klon, kouzla s nim, smirak co by chtel ocumovat know-how....ani se jim v tom servisu nedivim, ze se jim to nelibilo, takovy radoby ocumovace co by chteli stat v prvni rade a nekoupili si ani zadny listek posilam rovnou do prdele :-!
zaloz si tema s Xalerem........auto zasazeno kutilem ]:->
tak to jsi mel vsechno napsat hned v uvodu :-* skoda casu pak vubec odpovidat kdyz se tak nudim o:-)

doporucuju presunout do tematu: jeden na patek *jokingly* i presto ze je pondeli ]:->

Autor tématu
Mijanboy
hvězdička
Příspěvky: 326
Registrován: čtv 01.04.2010, 1:39
Auto: W124, 163,168,169,210,211,220, 414, 638, 639
Bydliště: Jižní čechy
Věk: 54

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od Mijanboy »

Bez urážky - jsi si vědom toho co píšeš?
1. Kámoš jako očumovač ? Auta nejsou jeho parketa - chce jen aby jezdilo - co píše nepíše je mu fuk - nerozumí tomu a ani nechce tomu rozumět - nebere ho to - proto ho to nezajímá. Olej kupuje podle toho jak se mu líbí obal - u pokladny se zeptá jestli je do motoru...
2. Čínský klon... očumovače co by chtěli stát v první řadě a nekoupili si ani žádný lístek posíláš rovnou do prdele... To může napsat pouze člověk který má ORIGO Star diag - tak to klobouk dolů..to jsi myslím jediný z tohoto fóra ale mimo něj ... Protože s číňanem za 20.000,- + - by jsi sí trošku ale jen trošíčku "sral do huby" a potom souhlasím s přesunem do tématu : jeden na pátek...

Místo psaní nesmyslů které stejně nikoho nezajímají - a jsi schopen se přepnout do pracovního módu - od začátku bych tipoval špatně upravenou "chip tunning" řj. Co si o tom myslíš?

W463
hvězda
Příspěvky: 1403
Registrován: pát 05.06.2009, 17:53
Auto: to obcas tak pribejva, ze uz se to sem nevejde
Bydliště: Doma

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od W463 »

v pracovnim modu tyhle veci delam za penize a informace a know-how si vymenuju a sdilim jen s lidma, ktere osobne znam a kde ta vymena probiha oboustrane *kissing*

takze asi tak :-*

Autor tématu
Mijanboy
hvězdička
Příspěvky: 326
Registrován: čtv 01.04.2010, 1:39
Auto: W124, 163,168,169,210,211,220, 414, 638, 639
Bydliště: Jižní čechy
Věk: 54

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od Mijanboy »

Ok. Beru na vědomí.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od Merc124 »

vono jako W463 s diag umí a má vždy sebou několik kufrů udělátek pro práci s elektronikou a ř.j. ve voze ]:-> problém výše uvedeného mloku je zajímavý a tak často se nevidí, takže měřit a měřit a někdy i ty ř.j. jdou prostě doprdele a pak jaká koliv StarDiag píše ptákoviny, je jedno jestli origo nebo kopie čajna. co zkusit Vediamo nebo DTS Monaco ]:->

Autor tématu
Mijanboy
hvězdička
Příspěvky: 326
Registrován: čtv 01.04.2010, 1:39
Auto: W124, 163,168,169,210,211,220, 414, 638, 639
Bydliště: Jižní čechy
Věk: 54

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m Vyřešeno

Příspěvek od Mijanboy »

Tak a je to. Sice mi to trošku hlava nebere, ale bez vysvětlení od pachatele té "úpravy" se na tom bohužel nic nezmění. Problém byl v řj protože si ji někdo vzal do parády. Auto mělo zvýšený výkon - jelo jak ku..a - což asi žádné auto jdoucí za ním neocenilo, protože se ztratilo v černém dýmu podobající se přeložené Tatry 148 v táhlém kopci. Hlavní problém byl že pravděpodobný záměr softwarově se zbavit DPF se nepovedlo a je mi záhadou proč se do toho někdo pustil když fyzicky v autě DPF zůstal... Po přepisu na původní hodnoty již vše funguje jak má.

To Merc124: Ono to měřit a měřit bohužel nebylo tak jednoduché - protože nebylo co měřit. Pokud klon závadu vymazal veškeré skutečné hodnoty byly ok. Pokud chyba byla ponechána - auto bylo v nouzi kvůli plnému DPF který ale plný nebyl. Podle mě došlo k tomu , že díky chaosu dat řj při startu načetla nesmyslnou hodnotu spojenou s DPF že vyhodnotila, že je plný a hodila auto do nouze. Když klon nouzi s počáteční chybou odstranil vše fungovalo, protože nesmyslná hodnota byla spojená pouze se startem - třeba s poklesem napětí při startu atd...možností je mrak. A to mě právě vytáčelo nejvíc - že nebylo vlastně co hledat...
Když mi kamarád četl co jsi napsal ohledně W463 tak to okomentoval " no twl...W463 je stejně postiženej ...vy dva se nikdy nesmíte setkat, protože by jste si nakonec notovali a my by jsme byli v prdeli" *jokingly* *jokingly* Je pravdou že jistá podobnost v popisu je...

Vediamo a DTS Monaco - po pravdě zatím jsem je v hledáčku neměl takže o nich nevím skoro nic což o Monacu platí doslovně .a o Vediamu jen že je to v podstatě konkurence Stáry...nic víc. Ale po Tvém doporučení se určitě podívám , takže díky za tip.. třeba bude zase o nějaký kufřík a pár kablíků víc.. :-$

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m Vyřešeno

Příspěvek od Merc124 »

Mijanboy píše: stř 14.08.2019, 9:42 Vediamo a DTS Monaco - po pravdě zatím jsem je v hledáčku neměl takže o nich nevím skoro nic což o Monacu platí doslovně .a o Vediamu jen že je to v podstatě konkurence Stáry...nic víc. Ale po Tvém doporučení se určitě podívám , takže díky za tip.. třeba bude zase o nějaký kufřík a pár kablíků víc.. :-$
hlavně s tím Vediamem a Monacem hodně opatrně, jsou to vlastně origo vývojářský softy, s kterejma můžeš programovat ř.j. jak se ti zamane, takže může taky dotyčné pokusné auto jet pak na odtahovce do MB aby to zase daly dohromady *jokingly*

popelnice
kometa
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
Auto: Žigul
Bydliště: Hradec Králové 737 547 237

Re: W164 280 cdi nejde nad 3000 ot/m

Příspěvek od popelnice »

Tak si napřed stáhmi to co ma ecu v sobě a porovnej to s originálem ne 007
Odpovědět