Zkušenosti uživatele - W221


Autor tématu
Joe
vycházející hvězda
Příspěvky: 610
Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od Joe »

Další čerstvá zkušenost, bohužel negativní. Cestou z Neusiedlerského jezera zůstalo trvale sepnuté relátko kompresoru airmaticu. Tento problém diagnostika bohužel nijak neindikuje. Po cca 200 km se kompresor kousnul a pak konečně shořela i pojistka, která jej má chránit. Asi někde páni konstruktéři udělali chybu. Relátko za 300,- Kč způsobí škodu za cca 15 t. Kč, aniž by tomu zabránila pojistka, nebo se objevila na displeji hláška, že je něco v nepořádku. Auto má momentálně najeto 180 t. km.
eS.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od enougher »

Joe
Diagnostika ho indikuje
Pise chybu doba behu kompresoru je prilis dlouha zkontrolujte rele K....
System pocita s tim ze kompresor se opotrebovava tak reguluje dobu chodu proto ti to chybu nepsalo

S vymenou kompresoru se nastavuje doba chodu do bodu nula

Autor tématu
Joe
vycházející hvězda
Příspěvky: 610
Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od Joe »

enougher píše:Joe
Diagnostika ho indikuje
Pise chybu doba behu kompresoru je prilis dlouha zkontrolujte rele K....
System pocita s tim ze kompresor se opotrebovava tak reguluje dobu chodu proto ti to chybu nepsalo

S vymenou kompresoru se nastavuje doba chodu do bodu nula
Jaká diagnostika? Já myslel že auto nic nenahlásí. Prostě sedneš do auta a po dvou hodinách jízdy se stále běžící kompresor kousne a shoří. Auto tě na nic neupozorní a pojistka 40A odejde až vlivem zkratového proudu při seknutí se kompresoru. Pak teprve se objeví na budíků hláška "Störung".
Ty máš šanci to zjistit jedině tehdy, když odcházíš od auta, zamkneš a kompresor stále běží, to ho už slyšíš.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od enougher »

Ty si pleteš palubku s diagnostikou

A ve 180 000 kompresor je stejne těsně před smrti

Autor tématu
Joe
vycházející hvězda
Příspěvky: 610
Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od Joe »

enougher píše:Ty si pleteš palubku s diagnostikou

A ve 180 000 kompresor je stejne těsně před smrti
Je možná před smrtí, ale i tak mě štve, že jej odpraví sepnuté relátko, pojistka tomu nezabrání a auto k tomu vůbec nic neřekne. Tady je něco evidentně špatně.

Novější auta už prý mají tepelnou pojistku, která zabrání přehřátí a následné destrukci kompresoru.

schicklgruber

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od schicklgruber »

A když ti ten kompresor shoře, zůstal v systému tlak aby si s tím alespoň dojel domů, nebo si to musel dát do servisu ještě tam?

Autor tématu
Joe
vycházející hvězda
Příspěvky: 610
Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od Joe »

schicklgruber píše:A když ti ten kompresor shoře, zůstal v systému tlak aby si s tím alespoň dojel domů, nebo si to musel dát do servisu ještě tam?
To právě bylo v pohodě. Ač jsem měl naloženo 150 lahví vína a jeli jsme v autě dva, tak zbývajících cca 100 km jsem odjel bez problémů. A pak další 4 dny než šlo auto na dílnu jsem bez problémů najel dalších 250 km, ale to už bylo auto drobet níž a nechalo se s ním jet tak do stovky.

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od enougher »

Joe píše:
enougher píše:Ty si pleteš palubku s diagnostikou

A ve 180 000 kompresor je stejne těsně před smrti
Je možná před smrtí, ale i tak mě štve, že jej odpraví sepnuté relátko, pojistka tomu nezabrání a auto k tomu vůbec nic neřekne. Tady je něco evidentně špatně.

Novější auta už prý mají tepelnou pojistku, která zabrání přehřátí a následné destrukci kompresoru.
Mercedes to ma proste takhle

novejsi auta tepelnou pojistku nemaji ma to audi ale ten kompresor stejne zdechne takze je to fuk

feketos
hvězda
Příspěvky: 1084
Registrován: pon 04.08.2008, 7:27
Auto: W212,w123 280CE,W115 240D 3.0,W115 200D,R129,Smart
Bydliště: Český Krumlov a okolí
Věk: 44

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od feketos »

Joe píše:Další čerstvá zkušenost, bohužel negativní. Cestou z Neusiedlerského jezera zůstalo trvale sepnuté relátko kompresoru airmaticu. Tento problém diagnostika bohužel nijak neindikuje. Po cca 200 km se kompresor kousnul a pak konečně shořela i pojistka, která jej má chránit. Asi někde páni konstruktéři udělali chybu. Relátko za 300,- Kč způsobí škodu za cca 15 t. Kč, aniž by tomu zabránila pojistka, nebo se objevila na displeji hláška, že je něco v nepořádku. Auto má momentálně najeto 180 t. km.
eS.jpg
Přesně to samé se mi stalo na S212, absolutně stejná věc.

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od fíkus »

zadek524 píše:To je ještě moc mladý auto, málo najeto. Si myslím, že teď to opravdu začne bejt zajímavý... ;)

A brzdiče v tomhle věku auta a kilometráži - to je síla!!!
Nechápu proč nedávají nerezové... já je dávám kam to jen jde. Akorát ta cena, ale jsou navždy.

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od fíkus »

feketos píše:
Joe píše:Další čerstvá zkušenost, bohužel negativní. Cestou z Neusiedlerského jezera zůstalo trvale sepnuté relátko kompresoru airmaticu. Tento problém diagnostika bohužel nijak neindikuje. Po cca 200 km se kompresor kousnul a pak konečně shořela i pojistka, která jej má chránit. Asi někde páni konstruktéři udělali chybu. Relátko za 300,- Kč způsobí škodu za cca 15 t. Kč, aniž by tomu zabránila pojistka, nebo se objevila na displeji hláška, že je něco v nepořádku. Auto má momentálně najeto 180 t. km.
eS.jpg
Přesně to samé se mi stalo na S212, absolutně stejná věc.
Motorek kompresoru je (tedy u W140) "modelářský" Mabuchi, výměna za pár stovek...

enougher
kometa
Příspěvky: 2476
Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
Bydliště: Praha
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od enougher »

Už vidím jak s foukas podvozek na w221 007

Ibonis190E
hvězdička
Příspěvky: 274
Registrován: čtv 17.12.2009, 14:31
Auto: W201 190E 2.0 -RIP, W202 C240 A5
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od Ibonis190E »

asi se tu plete kompresor centralu, a kompresor airmatiku

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od fíkus »

Ibonis190E píše:asi se tu plete kompresor centralu, a kompresor airmatiku
Já pitomec *thumbs up* jasně! Ale ten na centrál stojí taky pěknou pálku...

Autor tématu
Joe
vycházející hvězda
Příspěvky: 610
Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti uživatele

Příspěvek od Joe »

feketos píše:
Joe píše:Další čerstvá zkušenost, bohužel negativní. Cestou z Neusiedlerského jezera zůstalo trvale sepnuté relátko kompresoru airmaticu. Tento problém diagnostika bohužel nijak neindikuje. Po cca 200 km se kompresor kousnul a pak konečně shořela i pojistka, která jej má chránit. Asi někde páni konstruktéři udělali chybu. Relátko za 300,- Kč způsobí škodu za cca 15 t. Kč, aniž by tomu zabránila pojistka, nebo se objevila na displeji hláška, že je něco v nepořádku. Auto má momentálně najeto 180 t. km.
eS.jpg
Přesně to samé se mi stalo na S212, absolutně stejná věc.
Petře a kolik ta S212 měla najeto km?
Jinak dnes začínám šestý rok, kdy jezdím s touto W221 a tak nějak nevím, čím bych ji nahradil. Asi ještě nějaký rok pojezdím, než klesnou W222 v pětilitru pod mega.
Odpovědět