Stránka 2 z 2

Re: hlava OM 651.925

Napsal: čtv 07.01.2021, 0:21
od 09medved
FireLee píše: stř 06.01.2021, 16:33 Zdravím pánové dlouho jsem se tady neobjevil koupil jsem teď 212 s 651 a po 200km mi ubyla voda tak, jak to tady čtu tak se mám na co těšit...
Pán s tím najel 70tkm a prej v životě nedolíval hmm...
Chtěl jsem 642, ale život je holt někdy kompromis a auto s tou 651 bylo moc pěkný. Má to 320tkm na hrbu a rozvody při 280. Budu tu vodu tedy sledovat a přidávám se do vlákna...
zatím neházej vidle do jetele,vůbec to nemusí být hlava.Je tam "X" věcí,který se serou neb stojí za pí...Třeba chladič EGR(už jsem ho taky musel vyměnit),vodní hadice ke kterým není přístup a nebo nejsou vidět,jo a víčko od nádobky mám taky jiný,neboť původní propouštělo tlak i s vodou.Nejdřív zkus někde nějak nafouknout systém a možná se budeš divit.

Re: hlava OM 651.925

Napsal: čtv 07.01.2021, 17:02
od Waterfall
09medved píše: pát 27.11.2020, 23:36 já zas jen tiše závidím,když vidím souseda co má hnojdé i40 a za ty tři roky co ho vídám tak jen jezdí a jezdí a...... Jednu opravu mi přiznal a to když mu ve 30 tkm měnili všechny tlumiče,protože jeden přední a jeden zadní byli ňáký divný.Automaticky mu vyměnili všechny čtyři satarmo v záruce a ještě se omluvili,že šlo o výrobní vadu.Před měsícem tam měl skoro 80 tkm a pořád jezdí a jezdí a..docela mě s tím sere.A jako auto to nevypadá až tak zle
Tenhle příspěvek jsem objevil až teď, ale i tak mě trochu nadzvedl ze židle. Kdy už lidi přestanete srovnávat nový vůz a ojetinu s 350 000 km? Pokud vás sere, že soused s novým hjondé prvních 100 000 km jen jezdí, tak si nekupujte olítanou prémiovku, ale kupte si každých 100 000km nové hjondé.

Re: hlava OM 651.925

Napsal: čtv 07.01.2021, 17:37
od ekvb
Presne to som chcel napísať, ale zdržal som sa. Oslavovať, že nové auto najazdí 70tkm bez poruchy ke na zaťukanie si na čelo to snáď musí zvládnuť každé auto bez ohĺadu na značku...

Re: hlava OM 651.925

Napsal: čtv 07.01.2021, 21:16
od Přemek Doležal
Waterfall píše: čtv 07.01.2021, 17:02
09medved píše: pát 27.11.2020, 23:36 já zas jen tiše závidím,když vidím souseda co má hnojdé i40 a za ty tři roky co ho vídám tak jen jezdí a jezdí a...... Jednu opravu mi přiznal a to když mu ve 30 tkm měnili všechny tlumiče,protože jeden přední a jeden zadní byli ňáký divný.Automaticky mu vyměnili všechny čtyři satarmo v záruce a ještě se omluvili,že šlo o výrobní vadu.Před měsícem tam měl skoro 80 tkm a pořád jezdí a jezdí a..docela mě s tím sere.A jako auto to nevypadá až tak zle
Tenhle příspěvek jsem objevil až teď, ale i tak mě trochu nadzvedl ze židle. Kdy už lidi přestanete srovnávat nový vůz a ojetinu s 350 000 km? Pokud vás sere, že soused s novým hjondé prvních 100 000 km jen jezdí, tak si nekupujte olítanou prémiovku, ale kupte si každých 100 000km nové hjondé.
A nebo nový :stern: .... ten snad těch 100.000 km zvládne taky. :hop:

Re: hlava OM 651.925

Napsal: pát 08.01.2021, 0:43
od tiiim80
No ja teda taky neco semtam doliji ale sakne pumpa najet 450 000

Re: hlava OM 651.925

Napsal: pát 08.01.2021, 9:02
od Waterfall
A to musím říct, že máme na firmě několik nových i30 s momentálním nájezdem do 40 000 km a ani jedno bez poruchy není. U tří kusů se začaly objevovat problémy s manuální převodovkou, v podstatě na všech se měnila lambda sonda, začíná být slyšet motorek pro servořízení, kolísají volnoběžný otáčky a dlouhou životnost nepředpovídám ani předním tlumičům.
Prostě jak už se musí i ty hjondé komplikovat, aby obstály v rámci emisí a výbavy, tak ta splehlivost jde do kopru a v rámci zachování nízkých cen se šetří na všem...
Omluva za offtopic.

Re: hlava OM 651.925

Napsal: ned 10.01.2021, 20:05
od FireLee
Dneska je to těžké nikdo nemůže udělat jednoduchý a spolehlivý motor kvůli emisím bohužel ani Mercedes... Jestli to tak půjde dál za chvíli budeme jezdit všichni na kole a rychtik... :D Protože skoro nikdo nebude mít na ekologické rádoby auta, která budou složitější víc než raketoplán na měsíc.

Re: hlava OM 651.925

Napsal: stř 24.02.2021, 0:33
od benzo220
Ja som teraz kúpil W212 fl, 200cdi, spominany motor, aktualne sa blizi auto k hranici 600tis km, ale motor ma pekny zvuk, aj chod, auto vyzera lepsie ako tie co maju 300tis, jedine co ma trapi je dym pri starte (nespalena nafta), takze asi vstreky chytené. A teda zrejme aj DPF kedze by to dymet nemalo vobec, je to len par sekund po starte, potom uz ide pekne bez dymu.

Re: hlava OM 651.925

Napsal: stř 24.02.2021, 9:02
od 126560
Ten úbytek vody nemusí být hlava, tedy těsnění. řešil jsem to na své 320ce. Hlava dolu, natlakování, srovnání a nanic jsme na ní nepřišli. Byl to olejový výměník . Zkus se na to podívat. Nebude to ani drahé.

Re: hlava OM 651.925

Napsal: stř 24.02.2021, 20:56
od Přemek Doležal
Drahé, to bude, a pokud by k tomuto došlo, tak je v oleji emulze.
To nikdo nepoznal??????

Re: hlava OM 651.925

Napsal: čtv 25.02.2021, 9:10
od 126560
Přemek Doležal píše: stř 24.02.2021, 20:56 Drahé, to bude, a pokud by k tomuto došlo, tak je v oleji emulze.
To nikdo nepoznal??????
To je právě ono. Jednou za čas jsem měl olej v baňce ale ne promíchaný. A voda byla čistá. Prostě nešla jednoznačně stanovit diagnoza.

Re: hlava OM 651.925

Napsal: čtv 25.02.2021, 21:38
od Přemek Doležal
Tady byla dignoza jasná : výměník. :-! *thumbs up*