Fórum bylo aktualizováno, pro více informací mrkněte sem: viewtopic.php?f=10&t=70529

Grafika se bude postupně za provozu měnit - není potřeba psát stále dokola stížnosti že je to hnusný. Je to výchozí vzhled phpbb systému.

Viano x Multivan

pro ty co rádi do přírody, do kempu, nebo pod stan s kombíkem apod. :)
Odpovědět

Autor tématu
musketyr
hvězdička
Příspěvky: 473
Registrován: Pá 08.08.2008, 18:16
Stav: Offline

Viano x Multivan

Příspěvek od musketyr » Po 11.02.2019, 16:01

Měl jsem zájem o Transporter T4 9míst.Po zvážení všech pro a proti jsem se rozhodl svůj zájem směřovat směrem Multivan či Viano.Zajímá mne jaký motorizaci se vyhnout(nejsem střelec a tak mi o výkon nejde, přežil jsem i Sprintera208) a taky mě spíš zajímá co se na nich sere.Na co si dát pozor při koupi.Např. koroze-kde to nejvíc hnije (VW prej u čelního skla-nevim ale kde).Vím že pěknejch kousků je pomálu.Důležitý je pro mne nezávislý topení.Prej se taky dost sere.Dík za názory.M.S:




kiblick
hvězdička
Příspěvky: 137
Registrován: Ne 20.03.2011, 20:12
Auto: w124
Místo/Bydliště: praha
Věk: 32
Stav: Offline

Re: Viano x Multivan

Příspěvek od kiblick » Po 11.02.2019, 21:11

t4 predni okno nahore ve spojich jsou tam spary a pod prednim oknem taktez zacina ve sparach, predni cast prahu pod dverma, lemy obecne, vzadu podlaha u podbehu blbe se poznava pod plastama zitra ti to kdyztak vsechno vyfotim na sluzebnim transporteru
a k nezavislemu topeni diky nemu umi dobre vyhnit leva spara na boku auta na caravelle mame nazavislej vzduch a je bez problemu
viano nevim




MarioV8
hvězdička
Příspěvky: 84
Registrován: Čt 31.07.2008, 21:48
Auto: 3x W123, W202, W415, W211 a teď W447
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 41
Stav: Offline

Re: Viano x Multivan

Příspěvek od MarioV8 » Út 12.02.2019, 19:34

Jakej je rozpočet? Jaký ročníky by přicházely v úvahu? MB čím novější, tím lepší. Ve srovnání s VW této velikosti po roce 2010 určitě.




Autor tématu
musketyr
hvězdička
Příspěvky: 473
Registrován: Pá 08.08.2008, 18:16
Stav: Offline

Re: Viano x Multivan

Příspěvek od musketyr » Út 12.02.2019, 21:00

Rozpočet je dost širokej-100-300.Protože s tim budu jezdit fakt dost málo 10-15tis za rok tak se mi v tom zase až tak nechce utopit strop.Pak auto zhyne na korozi a cena na kilometr je nesmysl.M.:S




MarioV8
hvězdička
Příspěvky: 84
Registrován: Čt 31.07.2008, 21:48
Auto: 3x W123, W202, W415, W211 a teď W447
Místo/Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 41
Stav: Offline

Re: Viano x Multivan

Příspěvek od MarioV8 » Po 18.02.2019, 10:48

Ale ten rozpočet je spíše na Vito. Motorizace nejsou problém. Od konce... OM651 není zrovna na servisech oblíben, ale vysloveně problematický není. Starší OM646, zvláště piezo verze EVO, je už hlučnější. Šestiválec OM642 chce kolem 300 000 - 350 000km rozvody a výměník voda/olej a šeptá dále. Úplně prvními kusy do roku 2006 bych se dnes už nevěnoval. Spíše pozor na provedení 4x4, zvláště do roku 2009/2010 nebrat. Nejúspornější byl vždy nejsilnější čtyřválec (115CDI/116CDI), nejvíc žral 109CDI ve Vitu a V6 CDI 120CDI do faceliftu, po faceliftu jako 122CDI šel do sebe a umí i za 10L. Převodovky drží. Vito alespoň 111CDI/113CDI, jinak to žere a nejede. U OM646 se ještě řešilo železo, ale u OM651 je vše u motoru jen jiný SW, pozor, nejslabší verze měli jinou spojku i převodovku, agresivní čiptuning nemusí být dobrý nápad. Příklad pro OM646: 109CDI turbo s obtokem, 111CDI a výše už má variabilní geometrii turbíny.




trojan
kometa
Příspěvky: 2031
Registrován: Po 28.02.2011, 18:33
Auto: Trambus
Místo/Bydliště: 60580495devět/Kolín
Stav: Offline

Re: Viano x Multivan

Příspěvek od trojan » Út 30.07.2019, 0:09

S tím rozpočtem je to těžký :-) Za kilo neseženeš nic, za dvě kila taky ne, protože Tě bude srát, že za 200kupuješ auto, který je rezatý a 300 je taková hranice, kde už by se něco dalo najít, ale pořád je to na pěknej kus skoro málo :-)



Odpovědět