Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
Z mého pohledu a po svezení v M3, 320is, 318is, 2,5 16V,.... ty auta až komicky nejedou, aby se něco trošku dělo, musí se točit až do bezvědomí a to na běžné ježdění opravdu není. Pocitově blbá Octa 110ps zrychluje víc, to auto má výkon posunutej otáčkami hodně vysoko, na závodní jízdu Ok na běžnou pro rohliky - utrpení.
Mohu to porovnat třeba s Myší EVO X, s tím se dá normálně drandit každý den do práce.
Ten MB je dobrý auto do garáže s občasným výletem na nějaké volné ježdění v Mostě nebo Brně kde se dá potom tvrdit, že je to drahý a starý a musí se to šetřit. 8)
Mohu to porovnat třeba s Myší EVO X, s tím se dá normálně drandit každý den do práce.
Ten MB je dobrý auto do garáže s občasným výletem na nějaké volné ježdění v Mostě nebo Brně kde se dá potom tvrdit, že je to drahý a starý a musí se to šetřit. 8)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 41
- Registrován: ned 07.06.2009, 1:53
- Auto: w201 2.3 16V w123 300TD
- Bydliště: Haná
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
007 Výborné shrnutí. Sice to asi místní nepotěší, ale celkem vystihnuté. Nasmál jsem se. Možná až příliš kritické, ale dost blízko pravdy. Ať tak či tak na běžné ježdění to už rozhodně není, ale to charisma, které ty auta mají a určitý pocit z jejich řízení zase přihrávají jim a ne novým "sporťákům" typu Lancer EVO a octavia TDI (ironie). :D Na běžné ježdění určitě ne, ale až tak bych ty auta co jsi jmenoval v začátku příspěvku nezatracoval pořád pro mě mají větší hodnotu a víc se o ně zajímám, než o kdejaké nové překoňované GTI bez duše. ;)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 16.12.2013, 0:29
- Auto: w124 250D AT
- Bydliště: Priwitz
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
pre anglicky hovoriacich celkom zaujimave zrovnanie: " onclick="window.open(this.href);return false;
-
- hvězdička
- Příspěvky: 41
- Registrován: ned 07.06.2009, 1:53
- Auto: w201 2.3 16V w123 300TD
- Bydliště: Haná
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
Anglicky sice moc neumím, ale první co mě střelí do očí je, že se srovnává to nej z e30 M3 (M3 Sport Evolution), protože jich taky bylo několik, a "obyč" 2,3 16V. Je to v pořadu nějak zdůrazněno? Nebo proč nesrovnává s EVO II? Údaje potom celkem klamou, tedy pokud nejde o obyč polepenou a dovybavenou e30 M3 o čemž pochybuju. Takže srovnávání nesrovnatelného. Ale jestli někdo umí dobře anglicky prosím alespoň základní vysvětlení celého dílu pořadu. Protože na konci to celé srovnává a mluví asi o 190ce hezky jen nemluví česky. :D
-
- hvězdička
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon 16.12.2013, 0:29
- Auto: w124 250D AT
- Bydliště: Priwitz
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
aka m3 evo? to je obycajna e30 m3 a srovnava sa preto ze boli priamy konkurenti.motory podobnej koncepcie a podobnom zdvihovom objeme a dokonca aj vykon maju skoro rovnaky...len pre vysvetlenie... tu to mas v rodnom jazyku a podrobenejsie vysvetlee: http://www.autojournal.cz/retro-test-e3 ... 90e-25-16/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- hvězdička
- Příspěvky: 41
- Registrován: ned 07.06.2009, 1:53
- Auto: w201 2.3 16V w123 300TD
- Bydliště: Haná
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
To je to co píšu. Na videu je to nej z BMW e30 M3, tedy Sport Evolution (vyšší výkon, jiný interiér, upravený podvozek atd.). Ta má mimo jiné ne 192 koní, ale 238 a mnoho dalšího. Bylo jí jen mám dojem 500 ks. Její přímý konkurent tedy není obyč 2,3 16V, ale 190e EVO II taky pouze 500 ks. Ten má podobné parametry. Takže, když už v přímém testu srovnává měl by srovnávat srovnatelné. Tedy "obyč" M3 s "obyč" 2,3 16V ještě lépe řečeno s 2,5 16V, to je pravý konkurent obyčejné M3 e30. Hau.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
Nebo 320 is = 192 Ps.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 41
- Registrován: ned 07.06.2009, 1:53
- Auto: w201 2.3 16V w123 300TD
- Bydliště: Haná
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
Sám jsem prosazoval taky jako přímého konkurenta 320is. Jenže je jím opravdu M3 e30. Z jedné strany kvůli objemu a taky z hlediska data uvedení na trh. M3 byla odpověď na 190E 2,3 16V stejně jako Sierra Cosworth. Ale celková koncepce, zpracování a zaměření se u všech tří různí. Četl jsem moc pěkné srovnání těchto tří souputníků a Sierra z testu vyšla nejhůř pak následoval MB a vyhrála těsně M3 což je k její profláknuté oblibě logické navíc je to opravdu výborné auto s charismatem. Ale nejde říct, které z nich je opravdu nejlepší jednoznačné to není a záleží na řidiči co preferuje. Mě by seděla určitě i M3, ale na tu nemám a už mít nebudu, takže mám 190. :stern:
-
- hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
Sierra? *jokingly* Ten parník se k M3 snad nedá přirovnat ani z legrace
-
- hvězdička
- Příspěvky: 41
- Registrován: ned 07.06.2009, 1:53
- Auto: w201 2.3 16V w123 300TD
- Bydliště: Haná
Re: Proč jsou zde na foru 190e 16V v pozadí zájmu?
Teď nevím v jakém slova smyslu parník? Auto s podobným datem výrobu a navíc soudobí soupeři z okruhů jen Ford přeplňující a ostatní atmo. Proč by se ta auta nedala srovnávat nechápu.