KE-Jetronic po tisícpátý - Vyřešeno
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
nechápu, proč to neodvezeš někomu do dílny.
takovýhle špekulování je hrozná ztráta času.
ideální varianta je nakoupit všechny členy vstřikování
nový, vyměnit to a je zase na dlouho klid.
za předpokladu, že další části agregátu jsou o.k.
takovýhle špekulování je hrozná ztráta času.
ideální varianta je nakoupit všechny členy vstřikování
nový, vyměnit to a je zase na dlouho klid.
za předpokladu, že další části agregátu jsou o.k.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Jo, ideální bude dát do toho krámu dalších 30 000 Kč a bude to ne-jezdit stejně. Na dílně tohle už nikdo nechce ani vidět. Nevím Dane, v jaké době si se zasekl, ale 95% mechaniků zná tohle vstřikování už jen z doslechu. Nikdo na to už nic nemá, nikdo s tím neumí. A nejsem ochotnej jet někam 350km 2x dvěma autama a zároveň ještě nechat další nehorázný prachy. Vyměnit si komplet stříkačku umím i sám, na to to nepotřebuju nikam vozit.
A asi bude nejlepší tohle vlákno zamknout, nebo smáznout. Já si budu dál laborovat sám.
A asi bude nejlepší tohle vlákno zamknout, nebo smáznout. Já si budu dál laborovat sám.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
On to myslel dobře. Už jsi povolil ten výfuck? U MG stačilo jen povolit matice aby tam byla fuka a jelo to ihned dobře. Jedna věc - přicpaný výfuk bys vnímal i sluchem, má to takový zvláštní přidušený zvuk, jakoby to tak divně funí.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
No nic takovýho jsem právě nepozoroval. Otrhal jsem shnilý dekly toho katu a bouchl po něm, ale neslyšel jsem, že by v něm něco hrkalo. Tak nevím. Zkusil jsem taky odpojit EHA a jezdit bez něj - v podstatě beze změny, jen to neregulovalo bohatost směsi a ta byla v základu pak o dost bohatší. Po připojení to začalo regulovat a drželo to těch 45% DC (+-3%). Ale jízda úplně stejná. A skutečně se mi nelíbí, že teplota motoru na volnoběhu je i při otevřené kapotě poblíž 100°C. Zkusil bych povolit i ten první díl výfuku...jen se bojím těch plamenů, co půjdou ze svodů a taky jak se to bude chovat, když je lambda a ž těsně před katem...
Já vím, že Dan to myslel dobře, znám ho osobně. Jenže to fakt není tak jednoduchý. Není to TDI-čko od VW, že to umí každej mechoš. Dílů na to už téměř není a nový stojí neskutečný dardy. Klidně bych od někoho koupil celou stříkačku, pokud by byla za rozumnou cenu. Ale muselo by to být něco, co bylo nedávno sundaný z auta a s ověřenou funkčností. Krám, co leží 15 let někde v regálu bez toho, aby s tím někdo za tu dobu hnul nepotřebuju. :'(
Já vím, že Dan to myslel dobře, znám ho osobně. Jenže to fakt není tak jednoduchý. Není to TDI-čko od VW, že to umí každej mechoš. Dílů na to už téměř není a nový stojí neskutečný dardy. Klidně bych od někoho koupil celou stříkačku, pokud by byla za rozumnou cenu. Ale muselo by to být něco, co bylo nedávno sundaný z auta a s ověřenou funkčností. Krám, co leží 15 let někde v regálu bez toho, aby s tím někdo za tu dobu hnul nepotřebuju. :'(
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Emise, změř emise, a poznáš hned jestli je kat v prdeli.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
to je strašně složitý, takhle léčit pacieenta po internetu.
fakt bys měl vyhledat někoho, kdo tomu hoví. to neznáš
někoho, kdo dělá starý BMW, VW, Porsche, Volva......
takhle zlobit může i taková blbost jako je korektor nadmořské výšky. ;)
fakt bys měl vyhledat někoho, kdo tomu hoví. to neznáš
někoho, kdo dělá starý BMW, VW, Porsche, Volva......
takhle zlobit může i taková blbost jako je korektor nadmořské výšky. ;)
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
To já vím...a taky si myslím, že to takhle nevyřešíme. Mám cca 50km od domu specialistu v podstatě přímo na starý mercedesy. Ale ani on už nemá moc chuti se v tom vrtat, ani takovou zásobu dílů, jako kdysi.
Teď jsem ještě jednou koukal na průřez rozdělovačem paliva a ve většině příručkách předepsaný systémový tklak paliva...v podstatě všude je to cca 5 bar. Tak mi vrtá hlavou, zda zdrojem těch potíží nemůže být skutečně i ten vysoký tlak, co jsem naměřil (6,5 bar). Protože ani s příliš vysokým tlakem to principiálně nemůže fungovat správně. Pak by přicházel v úvahu i regulátor tlaku, nebo v nejhorším samotný rozdělovač...
Teď jsem ještě jednou koukal na průřez rozdělovačem paliva a ve většině příručkách předepsaný systémový tklak paliva...v podstatě všude je to cca 5 bar. Tak mi vrtá hlavou, zda zdrojem těch potíží nemůže být skutečně i ten vysoký tlak, co jsem naměřil (6,5 bar). Protože ani s příliš vysokým tlakem to principiálně nemůže fungovat správně. Pak by přicházel v úvahu i regulátor tlaku, nebo v nejhorším samotný rozdělovač...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 329
- Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
- Auto: Mercedes benz 124. 230 E
- Bydliště: Habartov
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Po tolika letech na tom nemůže byt uz nic ve 100 procent. V poradku. Ja když koupil rozdelovaci hlavu tak jsem naschval tu starou rozebral a membrána byla derava jak cednik, vypadala proti svetlu jak propichana od spendliku a přes to jezdila. Videl jsem i prodávat kompletni repas membran a pruzinek na tuto hlavu cena kolem 100eur.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Předpokládám ale, že po výměně těch dílů to bude potřeba celý seřídit...nebo se mýlím?
http://www.ebay.com/itm/Repair-Rebuild- ... nq&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Repair-Rebuild- ... nq&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- hvězdička
- Příspěvky: 329
- Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
- Auto: Mercedes benz 124. 230 E
- Bydliště: Habartov
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
ja myslim ze ne co tam seřizovat tam není nic scim by se mělo ladit. Myslim pak znova doseridit bohatost. Ale koukam ze tam jsou jen gumičky a mebrana, radsi bych vzal kde jsou pruzinky a všechny ty o krouzky co tam jsou.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Sadu s pružinama na pístky jsem ani nenašel...
Jinak od rána ve volných chvílích studuju ty tlaky paliva...už jsem z toho slušné dopletenej, protože fakt záleží od konkrétní stříkačky. Nenašel jsem sice předpis přímo pro 300E-24, ale všechny ty poslední kontinuální vstřikování (co už jsou označeny defacto jako KE-Motronic - sensory klepání, víc funkcí ECU atd.) pro šestiválce s výkony nad 150kW opravdu pracují se systémovým tlakem 6,1-6,8 bar.
Chtělo by to sehnat nějaký předpis přímo pro M104-980.
Jinak od rána ve volných chvílích studuju ty tlaky paliva...už jsem z toho slušné dopletenej, protože fakt záleží od konkrétní stříkačky. Nenašel jsem sice předpis přímo pro 300E-24, ale všechny ty poslední kontinuální vstřikování (co už jsou označeny defacto jako KE-Motronic - sensory klepání, víc funkcí ECU atd.) pro šestiválce s výkony nad 150kW opravdu pracují se systémovým tlakem 6,1-6,8 bar.
Chtělo by to sehnat nějaký předpis přímo pro M104-980.
-
- kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Pokusím se najít odkaz,kde mají komplet set na repas.Kupoval jsem na V8.Pokud to jezdilo stylem,že to uchcalo svíce,tak bude nejspíš problém v želvě a katy možná dávno shořely. Já zažil několik aut s ucpaným katem co nešly ani nastartovat.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Ono to kdysi jezdilo na takovou bohatou směs proto, že že byly popraskaný kolínka k podtlakovým hadičkám a popraskaná ta guma, co spojuje stříkačku se škrtící klapkou. To auto jsem tak koupil. Pak jsem všechny tyhle pryžový záležitosti vyměnil, nahodil nové svíce, seřídil se EHA, bohatost, poťák váhy a auto dva roky jezdilo bez problémů.
Z pod hlavy a přes gufera ventilů se tratil olej, tak jsem nechal udělat hlavu. Servisákovi u toho kleknul dodělávaný imobilizér, který blokoval indučku, některou jednotku a ještě něco. To něco a jednotku propojil zpátky a z indučky natáhl kabel k baterce, aby auto mohl odzkoušet. Takhle jsem najel asi 150km a auto jelo jako nový. Doma jsem pak auto odstavil, kabel od baterky k indučce odpojil a připojil jsem indučku do konektoru v pojistkové skříni tak, jak to má být origo. Od tý doby začly tyhle trable. Nejdřív jen občas, postupně se to začalo zhoršovat. Dneska se už přidal další symptom - střelilo to do sání. Vypadá to, že vzdouvací klapce se naštěstí nic nestalo...ale prudce na tom přidávat plyn už raději nebudu. Našel jsem na netu i předpis pro proud tekoucí EHA při různých režimech...ty mi bohužel sedí.
Střílení do sání je předpokládám příznakem buď chudé směsi, nebo špatného časování zapalování.
Z pod hlavy a přes gufera ventilů se tratil olej, tak jsem nechal udělat hlavu. Servisákovi u toho kleknul dodělávaný imobilizér, který blokoval indučku, některou jednotku a ještě něco. To něco a jednotku propojil zpátky a z indučky natáhl kabel k baterce, aby auto mohl odzkoušet. Takhle jsem najel asi 150km a auto jelo jako nový. Doma jsem pak auto odstavil, kabel od baterky k indučce odpojil a připojil jsem indučku do konektoru v pojistkové skříni tak, jak to má být origo. Od tý doby začly tyhle trable. Nejdřív jen občas, postupně se to začalo zhoršovat. Dneska se už přidal další symptom - střelilo to do sání. Vypadá to, že vzdouvací klapce se naštěstí nic nestalo...ale prudce na tom přidávat plyn už raději nebudu. Našel jsem na netu i předpis pro proud tekoucí EHA při různých režimech...ty mi bohužel sedí.
Střílení do sání je předpokládám příznakem buď chudé směsi, nebo špatného časování zapalování.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Tak! Takže problémy NASTALY dá se říct VZÁPĚTÍ po opravě HLAVY. Střelení do sání je zpravidla chudá směs. A nebo ne zcela těsnící sací ventil... Měřil jsi tlaky po té opravě?
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: KE-Jetronic po tisícpátý
Já ne. Kolik lidí zvykne po opravě hlavy v servisu měřit doma tlaky? *jokingly*