KE-Jetronic po tisícpátý - Vyřešeno


kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od kolouch »

nechápu, proč to neodvezeš někomu do dílny.
takovýhle špekulování je hrozná ztráta času.
ideální varianta je nakoupit všechny členy vstřikování
nový, vyměnit to a je zase na dlouho klid.
za předpokladu, že další části agregátu jsou o.k.

Autor tématu
Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od Waterfall »

Jo, ideální bude dát do toho krámu dalších 30 000 Kč a bude to ne-jezdit stejně. Na dílně tohle už nikdo nechce ani vidět. Nevím Dane, v jaké době si se zasekl, ale 95% mechaniků zná tohle vstřikování už jen z doslechu. Nikdo na to už nic nemá, nikdo s tím neumí. A nejsem ochotnej jet někam 350km 2x dvěma autama a zároveň ještě nechat další nehorázný prachy. Vyměnit si komplet stříkačku umím i sám, na to to nepotřebuju nikam vozit.
A asi bude nejlepší tohle vlákno zamknout, nebo smáznout. Já si budu dál laborovat sám.

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od fíkus »

On to myslel dobře. Už jsi povolil ten výfuck? U MG stačilo jen povolit matice aby tam byla fuka a jelo to ihned dobře. Jedna věc - přicpaný výfuk bys vnímal i sluchem, má to takový zvláštní přidušený zvuk, jakoby to tak divně funí.

Autor tématu
Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od Waterfall »

No nic takovýho jsem právě nepozoroval. Otrhal jsem shnilý dekly toho katu a bouchl po něm, ale neslyšel jsem, že by v něm něco hrkalo. Tak nevím. Zkusil jsem taky odpojit EHA a jezdit bez něj - v podstatě beze změny, jen to neregulovalo bohatost směsi a ta byla v základu pak o dost bohatší. Po připojení to začalo regulovat a drželo to těch 45% DC (+-3%). Ale jízda úplně stejná. A skutečně se mi nelíbí, že teplota motoru na volnoběhu je i při otevřené kapotě poblíž 100°C. Zkusil bych povolit i ten první díl výfuku...jen se bojím těch plamenů, co půjdou ze svodů a taky jak se to bude chovat, když je lambda a ž těsně před katem...
Já vím, že Dan to myslel dobře, znám ho osobně. Jenže to fakt není tak jednoduchý. Není to TDI-čko od VW, že to umí každej mechoš. Dílů na to už téměř není a nový stojí neskutečný dardy. Klidně bych od někoho koupil celou stříkačku, pokud by byla za rozumnou cenu. Ale muselo by to být něco, co bylo nedávno sundaný z auta a s ověřenou funkčností. Krám, co leží 15 let někde v regálu bez toho, aby s tím někdo za tu dobu hnul nepotřebuju. :'(

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od fíkus »

Emise, změř emise, a poznáš hned jestli je kat v prdeli.

kolouch
legenda hvězd
Příspěvky: 3464
Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
Bydliště: Bihanken - Eichwald

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od kolouch »

to je strašně složitý, takhle léčit pacieenta po internetu.
fakt bys měl vyhledat někoho, kdo tomu hoví. to neznáš
někoho, kdo dělá starý BMW, VW, Porsche, Volva......
takhle zlobit může i taková blbost jako je korektor nadmořské výšky. ;)

Autor tématu
Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od Waterfall »

To já vím...a taky si myslím, že to takhle nevyřešíme. Mám cca 50km od domu specialistu v podstatě přímo na starý mercedesy. Ale ani on už nemá moc chuti se v tom vrtat, ani takovou zásobu dílů, jako kdysi.

Teď jsem ještě jednou koukal na průřez rozdělovačem paliva a ve většině příručkách předepsaný systémový tklak paliva...v podstatě všude je to cca 5 bar. Tak mi vrtá hlavou, zda zdrojem těch potíží nemůže být skutečně i ten vysoký tlak, co jsem naměřil (6,5 bar). Protože ani s příliš vysokým tlakem to principiálně nemůže fungovat správně. Pak by přicházel v úvahu i regulátor tlaku, nebo v nejhorším samotný rozdělovač...

pavelono
hvězdička
Příspěvky: 329
Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
Auto: Mercedes benz 124. 230 E
Bydliště: Habartov

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od pavelono »

Po tolika letech na tom nemůže byt uz nic ve 100 procent. V poradku. Ja když koupil rozdelovaci hlavu tak jsem naschval tu starou rozebral a membrána byla derava jak cednik, vypadala proti svetlu jak propichana od spendliku a přes to jezdila. Videl jsem i prodávat kompletni repas membran a pruzinek na tuto hlavu cena kolem 100eur.

Autor tématu
Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od Waterfall »

Předpokládám ale, že po výměně těch dílů to bude potřeba celý seřídit...nebo se mýlím?
http://www.ebay.com/itm/Repair-Rebuild- ... nq&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

pavelono
hvězdička
Příspěvky: 329
Registrován: pát 03.04.2009, 16:29
Auto: Mercedes benz 124. 230 E
Bydliště: Habartov

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od pavelono »

ja myslim ze ne co tam seřizovat tam není nic scim by se mělo ladit. Myslim pak znova doseridit bohatost. Ale koukam ze tam jsou jen gumičky a mebrana, radsi bych vzal kde jsou pruzinky a všechny ty o krouzky co tam jsou.

Autor tématu
Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od Waterfall »

Sadu s pružinama na pístky jsem ani nenašel...
Jinak od rána ve volných chvílích studuju ty tlaky paliva...už jsem z toho slušné dopletenej, protože fakt záleží od konkrétní stříkačky. Nenašel jsem sice předpis přímo pro 300E-24, ale všechny ty poslední kontinuální vstřikování (co už jsou označeny defacto jako KE-Motronic - sensory klepání, víc funkcí ECU atd.) pro šestiválce s výkony nad 150kW opravdu pracují se systémovým tlakem 6,1-6,8 bar.
Chtělo by to sehnat nějaký předpis přímo pro M104-980.

metrák66
kometa
Příspěvky: 2280
Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
Auto: MB W110
Bydliště: Kfely
Věk: 57

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od metrák66 »

Pokusím se najít odkaz,kde mají komplet set na repas.Kupoval jsem na V8.Pokud to jezdilo stylem,že to uchcalo svíce,tak bude nejspíš problém v želvě a katy možná dávno shořely. Já zažil několik aut s ucpaným katem co nešly ani nastartovat.

Autor tématu
Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od Waterfall »

Ono to kdysi jezdilo na takovou bohatou směs proto, že že byly popraskaný kolínka k podtlakovým hadičkám a popraskaná ta guma, co spojuje stříkačku se škrtící klapkou. To auto jsem tak koupil. Pak jsem všechny tyhle pryžový záležitosti vyměnil, nahodil nové svíce, seřídil se EHA, bohatost, poťák váhy a auto dva roky jezdilo bez problémů.
Z pod hlavy a přes gufera ventilů se tratil olej, tak jsem nechal udělat hlavu. Servisákovi u toho kleknul dodělávaný imobilizér, který blokoval indučku, některou jednotku a ještě něco. To něco a jednotku propojil zpátky a z indučky natáhl kabel k baterce, aby auto mohl odzkoušet. Takhle jsem najel asi 150km a auto jelo jako nový. Doma jsem pak auto odstavil, kabel od baterky k indučce odpojil a připojil jsem indučku do konektoru v pojistkové skříni tak, jak to má být origo. Od tý doby začly tyhle trable. Nejdřív jen občas, postupně se to začalo zhoršovat. Dneska se už přidal další symptom - střelilo to do sání. Vypadá to, že vzdouvací klapce se naštěstí nic nestalo...ale prudce na tom přidávat plyn už raději nebudu. Našel jsem na netu i předpis pro proud tekoucí EHA při různých režimech...ty mi bohužel sedí.
Střílení do sání je předpokládám příznakem buď chudé směsi, nebo špatného časování zapalování.

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od fíkus »

Tak! Takže problémy NASTALY dá se říct VZÁPĚTÍ po opravě HLAVY. Střelení do sání je zpravidla chudá směs. A nebo ne zcela těsnící sací ventil... Měřil jsi tlaky po té opravě?

Autor tématu
Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 40

Re: KE-Jetronic po tisícpátý

Příspěvek od Waterfall »

Já ne. Kolik lidí zvykne po opravě hlavy v servisu měřit doma tlaky? *jokingly*
Odpovědět