Waterfall píše: ↑ned 03.02.2019, 13:27
Bůhví, co je tam na podvozku ještě původního, co ne a co za tlumiče + pružiny tam už někdo narval. Protože pokud se jedná o tu 300D z vedlejšího vlákna, tak tam bych na originalitu moc nevsázel. Na mojí W124 300E-24 je všechno na podvozku původní a to auto mi přijde na špatných cestách komfortnější a plavnější nejen oproti bývalý W210...ale i oproti současný S211 s airmaticem.
jestli myslis tu hnedou, tak to neni ona, ta v podstate zustala v rodine :D
jinak s pohodlim 124 souhlas
Tak včera jsem tady dostavník pana zřizovatele tématu měl a musím říct, že much to má dost, ale vcelku se mi jinak auto líbilo.
Něco jsme vyřídili ihned, pak jsme začali tvořit seznam co dál a uvidíme na co dál narazíme. Zvrchu auto pěkný, zespod už je to horší, ale prostě stáří se neokecá, taková poměrně standardka pro seriozní stroj, kterej však zase není panna... ;)
Zadní ložiska? No, nevim, za jízdy jsem nič nepočul a zadní nápravu jsem teda zrovna nezkoumal. Tam bude čekat hlavně vyvaření uložení nápravnice do kastle. Sice ještě drží, ale je to taková časovaná bomba těsně před výbuchem. ;)
Tak už to premava!
Takže Dan mi provedl.
Olej v motoru, vzduchový filtr, přepadovou hadičku, zhavicky 4,6 tuším. Porovnaly se dveře za urputného přispění Boba, za což mu velice děkuji a štěstí že to bylo těsně před tím než viděl podvozek, pak se psychicky shroudil. 😐Vyřešeno omezovač dveří, jednotka dveří, stahování okna. Uložení kardanu, Hardy spojka, žárovky a nějaké drobnosti.gumy výfuku. No dveře mi fuci ale je to o poznání lepší mezi 90 a 100 kou se začne ozývat nepříjemné dunění, jako když jsem u 4 blbé stáhl sibr a okna. Po 110 tce to ústava. Chod motoru je velmi nepříjemný, při jízdě kolem 30 to vydává nějaké cvakání a při stání na volnoběh si to poslechové taky nijak zvlášť neužívám. Mám naději že se to poresenim klatek a řemenu jak Dan zmínil a odvzdusnenim zlepši. Když jsme přijížděli domů začalo něco hvizdat od zadního kola. Manželka se rozplakala,( být mě předtím povzbuzovala.) že v takovým bordelu jezdit nebude a že jsem se pomátl. Nejhorší je že mě to trikilo fakt baví, ale stojí mi to za to? Mám pěknou masarku, ale vůbec ke mě nepromlouva. Nic... tady vím že řídím auto. Najezdím v průměru okolo 8 tis. měsíc, vyvazim nové busy do zahraničí, ale tohle mě baví trikilo v manuálu.
Mým snem je to do tří let dát do cajku včetně správného plastak ego vzhledu, což někteří se mnou nebudou souhlasit, že mám být rád za facelift, na kanálech a dát to na Véčka! 😛