W215 v12 600 biturbo 500ps
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
W215 mám taky.
Pokud dojde k prázdné baterii, tak to auto má i něco takového čemu se říká, planžeta klíče co je schovaná v klíči tou jde poměrně lehce otevřít kufr.
To že tohle není auto na zimu není pravda. CL není auto na to aby někde přes noc mrzlo venku, to potom všechny okna promrznou a nejdou odlepit.
To auto je hodně dobré když dostane cca 150 tis Kč za rok a chová se k němu tak jak si zaslouží.
Pokud dojde k prázdné baterii, tak to auto má i něco takového čemu se říká, planžeta klíče co je schovaná v klíči tou jde poměrně lehce otevřít kufr.
To že tohle není auto na zimu není pravda. CL není auto na to aby někde přes noc mrzlo venku, to potom všechny okna promrznou a nejdou odlepit.
To auto je hodně dobré když dostane cca 150 tis Kč za rok a chová se k němu tak jak si zaslouží.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6238
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
už jsem taky viděl jednoho "Lojzu ze statku" startovat W210 zdrojem 24V *jokingly* to byl masakr, půlka ř.j. vypálená ]:-> takže k CL bych tyhle týpky ani moc nepouštěl *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
co prosim obnasi rocni sevis za 150 tis ???
-
- hvězdička
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 11.05.2018, 10:20
- Auto: w215 600
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
to schicklgruber:to je pravda,ale jelikož zámek asi nikdo v posledních pár letech nikdo nepoužil(možná vůbec ne)tak do něj klíč dát nelze...každej otevírá dálkou,nebo spínačem ve dveřích.Nevím,od auta za 2 nebo asi i víc mega bych očekával celoroční použitelnost,sakra je to mercedes a ne nějaká italská slećinka..jo 150ročně?myslíš za gumy?:-)
to merc124:máš pravdu,na statku mají většinou stroje na 24V,to by se stát mohlo
to fokume:treba 4xtlumiče,4xkotouće,repas převodovky:-)no a hlavne ty gumy a benzin:-)
to merc124:máš pravdu,na statku mají většinou stroje na 24V,to by se stát mohlo
to fokume:treba 4xtlumiče,4xkotouće,repas převodovky:-)no a hlavne ty gumy a benzin:-)
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
Řekněme. Zapalovací lišta, ABC pumpa a nějaké těsnění do bočních dveří a oken. :-D
Jinak u mě zapalovací lišta, nějaké těsnění do bočních oken, olej v automatu, v motoru, zadní gumy, nějaké silenty na přední nápravě, kabinové filtry, přední ložiska, stěrače, kosti zadní nápravy, tlakový zásobník podvozku zadní, uložení výfuku a nějaká drobotina a bylo to za 130 tis Kč včetně práce.
Teď se budou dělat zadní brzdy, něco na zadních tlumičích, případně silent v těhlicích vzadu, přetěsnění ostřiku světel a stěračů, triska ostřiku skla, zase nějaké těsnění do bočních oken a nateklo něco na hydraulický blok, tak to hází chybu, tak se při tom dá nová náplň do ABC + filtry a nějaký čep na předku, takže dalších 50 počítám.
To: Gumovač za 150 tis Kč budeš mít tak ty 4ks originál tlumičů a možná ti k tomu v MB udělají kávu.
Jinak u mě zapalovací lišta, nějaké těsnění do bočních oken, olej v automatu, v motoru, zadní gumy, nějaké silenty na přední nápravě, kabinové filtry, přední ložiska, stěrače, kosti zadní nápravy, tlakový zásobník podvozku zadní, uložení výfuku a nějaká drobotina a bylo to za 130 tis Kč včetně práce.
Teď se budou dělat zadní brzdy, něco na zadních tlumičích, případně silent v těhlicích vzadu, přetěsnění ostřiku světel a stěračů, triska ostřiku skla, zase nějaké těsnění do bočních oken a nateklo něco na hydraulický blok, tak to hází chybu, tak se při tom dá nová náplň do ABC + filtry a nějaký čep na předku, takže dalších 50 počítám.
To: Gumovač za 150 tis Kč budeš mít tak ty 4ks originál tlumičů a možná ti k tomu v MB udělají kávu.
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
Tomu se říká zanedbaná údržba, mě na autě funguje vždy všechno, jinak to nemá to kouzlo CL. A nové to auto stálo 4,8 mio v roce 2000. Ty jestli máš Biturbo tak tam byla cena kolem 5,5 mio.
Repas 722.6 je nějakých 50-60 tis Kč bych řekl, komplet brzdy cca 15 s prací, jsou tam normální, 4x tlumič je cca 120 000 Kč originál pouze díly.
Repas 722.6 je nějakých 50-60 tis Kč bych řekl, komplet brzdy cca 15 s prací, jsou tam normální, 4x tlumič je cca 120 000 Kč originál pouze díly.
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
twl, milanuv comeback 🙀😹
si zapomnel zminit, ze jsi rentier, nemusis rano vstavat do kolbenky a nerozumis lidem co meni svuj cas za penize v praci :shock:
takze ty si to proste muzes dovolit :shaman:
si zapomnel zminit, ze jsi rentier, nemusis rano vstavat do kolbenky a nerozumis lidem co meni svuj cas za penize v praci :shock:
takze ty si to proste muzes dovolit :shaman:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 11.05.2018, 10:20
- Auto: w215 600
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
:-)jo ale divil by jsi se,kolik lidí dá dardu za servis,právě kvůli tomu,že se můžou posadit do kožený sesle a dostanou k tomu kávu..sice je pŕijde draho,to ale nevidí ..orig,tlumiće nevím kolik stojí,ale repas jsou kolem 630e,nebo z US za 621uds,ale s poštovným a dph a clem to asi vyjde podobně a repas sada převodovky kolem 150,repáslý čerpadlo abc taky kolem 200-300e,otázka samozdřejmě je,kolik to vydrží.No i kdyby polovinu,tak to s tím autem nikdy nenajedu a asi nikdo,kdo si takový auto koupí jako bůhví kolikátej majitel za dvacetinu původní ceny..ale teda 5.5.mega je masakr,zas tolik muziky to auto za ty love nenabízí
-
- hvězda
- Příspěvky: 1751
- Registrován: úte 25.10.2016, 14:19
- Bydliště: Kolin
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
*jokingly*
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6238
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
tak vono př.tlumič na ABC stojí u nás origo 40 tis. bez D. za kus a zadní 38554,-kč za kus bez D. takže jenom za tlumítka v originále se dá cca 157108,- bez D *jokingly* jeden ventilový blok přijde na cca 18 tis. bez D. a čerpadlo je za 44300,- kč bez D. takže ABC vpřed ]:-> jedno turbo 94 tis. a nějaké drobné atp. takže pro slabé jedince toto auto nejni o:-)schicklgruber píše: ↑úte 16.04.2019, 23:55 Tomu se říká zanedbaná údržba, mě na autě funguje vždy všechno, jinak to nemá to kouzlo CL. A nové to auto stálo 4,8 mio v roce 2000. Ty jestli máš Biturbo tak tam byla cena kolem 5,5 mio.
Repas 722.6 je nějakých 50-60 tis Kč bych řekl, komplet brzdy cca 15 s prací, jsou tam normální, 4x tlumič je cca 120 000 Kč originál pouze díly.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 11.05.2018, 10:20
- Auto: w215 600
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
Při věsím pŕidání plynu auto spadne do nouzáku.V servise na diagnostice zjištěny výpadky zapalování,vyměněny svíčky-nepomohlo,zkontrolován tlak paliva OK,kontrola vstŕiků,dva hodně zanesené-vyćistěno UZ-nepomohlo.Konečný verdikt je,že tlakuje do vody a tím pádem dochází k výpadkům zapalování..(což se mě zdá blbost a do nádobky bubliny nejdou).a cívky by prej měly být v pořádku,motor běži sametově.No každopádně vćera jsem naśel ulomený napojení hadićky na snímaći tlaku v sacím potrubí.Nalepil jsem,napojil a je to jeśtě horší,pŕidat se nedá skoro vůbec,po odpojení štekru je to o dost lepší.Může být ćidlo vadné,když jim to diagnostika nenapsala?
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
Merc124 píše: ↑stř 17.04.2019, 21:29tak vono př.tlumič na ABC stojí u nás origo 40 tis. bez D. za kus a zadní 38554,-kč za kus bez D. takže jenom za tlumítka v originále se dá cca 157108,- bez D *jokingly* jeden ventilový blok přijde na cca 18 tis. bez D. a čerpadlo je za 44300,- kč bez D. takže ABC vpřed ]:-> jedno turbo 94 tis. a nějaké drobné atp. takže pro slabé jedince toto auto nejni o:-)schicklgruber píše: ↑úte 16.04.2019, 23:55 Tomu se říká zanedbaná údržba, mě na autě funguje vždy všechno, jinak to nemá to kouzlo CL. A nové to auto stálo 4,8 mio v roce 2000. Ty jestli máš Biturbo tak tam byla cena kolem 5,5 mio.
Repas 722.6 je nějakých 50-60 tis Kč bych řekl, komplet brzdy cca 15 s prací, jsou tam normální, 4x tlumič je cca 120 000 Kč originál pouze díly.
Tak slabý jedinec vymeni abc za péra a tlumice a jede dal
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
Slabý jedinec koupí za pár tisíc dělo "TDI" z Boleslavi a za celkových 150000 kč má dálniční stíhačku, co "jede za 5 v čipu a pěkně vocpodu".
-
- hvězdička
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 11.05.2018, 10:20
- Auto: w215 600
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
Tak snímač tlaku v sání vyměněn,do nouzáku to už nespadlo,nechalo se to vytáčet,ale jelo jako by turba nefoukala,prostě tak polovićní výkon.Druhý den vymazány chyby,kontrolka motoru zhaslá,jelo to jak má,ale nedával jsem úplně plný,10km to takhle vydrželo,pak jsem to zkusil naplno a lehce nad 3000ot,min kontroka znovu rozsvícena,auto jelo jako bez turb.Po zastavení a zhasnutí motoru a opětovném nastartování a zkouśce plnýho plynu na sekundu zabere a skoćí opět do nouzáku.Rady tady nećekám,jen typ na někoho,kdo je opravdu machr pŕes diagnostiku a vyhledávání závad a kdo si na to troufá...nehlaste se vśichni
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: W215 v12 600 biturbo 500ps
odkud jsi?