600 SEL rok 93
-
Autor tématu - kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
600 SEL rok 93
Zdravím pánové.Řešíme problém,že při zahřátém motoru přestávají pálit některý válce.Kabeláž proměřená,svíce 2x vyměněný prostě všechno jak má být.Jo měřený jak studený,tak i po zahřátí.Tlak paliva taky podle tabulek ok a nějak dochází fantazie.... :'(
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: 600 SEL rok 93
Co znamena ‘prestavaj palit’? Chybi jiskra nebo benzin?
-
Autor tématu - kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
Re: 600 SEL rok 93
Vypadá to na jiskru.Stedený to všechno funguje jak má.Filtry nový,pumpy taky.Tlak paliva za studena i za tepla dle tabulek.Benzin v oleji nepřibývá
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: 600 SEL rok 93
No tak jiskra se da prece snadno zjistit? Je to vzdycky na stejnejch valcich nebo nahodne? Delaj to obe pulky motoru nebo jenom jedna?
Ja bych asi teda zacal rozdelovacema... ten bakelit nebo z ceho to je casem praska, nemusi to bejt ani videt ale jak se to ohreje udela se vetsi a jiskra jde z rozdelovace skrz prasklinu na primo na blok motoru a ke svici kabelem uz nic. Tak pokud to dela jen pulka, prohodit L/P... po kabelu z rozdelovace zpatky tam jsou tak civky a pak EZL moduly... daj se prohodit L/P. Pripadne necim ochladit, kdyz na nej das pytel s ledem a zacne to fungovat, je to jasny... do EZL jdou kabely, napr signal polohy kliky a cidel klepani... atd atd atd, to se vetsinou da taky promerit, vymenit L/P... zkouset.
Kdyby tam netekl benzin, tak bych kouknul na kabely ke vstrikovacum. LH jetronic ma pro kazdou pulku motoru svoji RJ, daj se taky prohodit L/P.
Pokud to auto ma puvodni kabelaz, tak se na to neda spolehnout, draty ke vstrikum se po ohrati nekde slusnou, draty od cidel do EZL taky... v podstate cokoli.
Ja bych asi teda zacal rozdelovacema... ten bakelit nebo z ceho to je casem praska, nemusi to bejt ani videt ale jak se to ohreje udela se vetsi a jiskra jde z rozdelovace skrz prasklinu na primo na blok motoru a ke svici kabelem uz nic. Tak pokud to dela jen pulka, prohodit L/P... po kabelu z rozdelovace zpatky tam jsou tak civky a pak EZL moduly... daj se prohodit L/P. Pripadne necim ochladit, kdyz na nej das pytel s ledem a zacne to fungovat, je to jasny... do EZL jdou kabely, napr signal polohy kliky a cidel klepani... atd atd atd, to se vetsinou da taky promerit, vymenit L/P... zkouset.
Kdyby tam netekl benzin, tak bych kouknul na kabely ke vstrikovacum. LH jetronic ma pro kazdou pulku motoru svoji RJ, daj se taky prohodit L/P.
Pokud to auto ma puvodni kabelaz, tak se na to neda spolehnout, draty ke vstrikum se po ohrati nekde slusnou, draty od cidel do EZL taky... v podstate cokoli.
-
Autor tématu - kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
Re: 600 SEL rok 93
Rozdělovače všechno nový,ale elektrikář mi taky říkal,ať mrkneme na čidla klepání a polohy kliky.Kabyly vypadají jak nový a hodnoty jsou ok podle toho co jsme dohledali na německým fóru.Jinak vynechávají náhodně a to je mi záhadou proč...SL má motor úplně stejnej?Že by jsme vyzkoušeli komponenty stylem pokus omyl....
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: 600 SEL rok 93
Pokud mas SL do roku 95 tak do urcity miry stejnej je. Od 96 je jinej... resp. jenom kovany a lity dily jsou stejny, vsechno do ceho vedou draty je jiny a neni to zamenitelny. Jinej princip mereni vzduchu, jiny zapalovani, jiny vstrikovani.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: 600 SEL rok 93
Tyhle motory jsou blbý v tom, že se blbě identifikuje válec kterej nejde, nota bene když je to náhodně.
Chce to prostě osicloskop.Kabeláži bych fakt nevěřil, nevim jak 140 (jestli nemá nějakej spešl matroš ;) )ale jinak u původní elektroinstalace je po těch letech vždycky něco. Čím to víc pod kapotou topí, tím hůř.
Chce to prostě osicloskop.Kabeláži bych fakt nevěřil, nevim jak 140 (jestli nemá nějakej spešl matroš ;) )ale jinak u původní elektroinstalace je po těch letech vždycky něco. Čím to víc pod kapotou topí, tím hůř.
-
Autor tématu - kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
Re: 600 SEL rok 93
Tak výsledek je takovej,že jsme vzali čidla klepání z SL a polohy kliky a problém vyřešenej.Objednaly se nový díly a snad to bude fungovat.Pravda je,že u těch dvanácti hrnců to jde fakt blbě poznat,když nějakej vypadne.Mě se V12 líbí technicky,ale jinak je to úplně zbytečnost.V8 je naprosto dostačující a líp diagnostikovatelná záležitost.Takže díky za postřehy *thumbs up*
PS - jen mám bobky jestli to neodsraly katy,když si to občas fluslo benzín do výfuků :(
PS - jen mám bobky jestli to neodsraly katy,když si to občas fluslo benzín do výfuků :(
-
Autor tématu - kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
Re: 600 SEL rok 93
Tak to funguje.Dík za rady pánové 007
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 600 SEL rok 93
Neodsraly, neboj. Katy posere spíš chudá směs než bohatá. Tak skvělý, klasika to bylo v elektrice.
-
- kometa
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 26.12.2013, 13:32
- Auto: Žigul
- Bydliště: Hradec Králové 737 547 237
Re: 600 SEL rok 93
Ty jsi jeste neslyšel hořet vlozku vevnitr v obalu :ramena: ja takhle na benzinu par katů oddelal :smich:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 600 SEL rok 93
Předpokládám, že s tím nejezdil...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 91
- Registrován: úte 24.08.2010, 9:03
- Auto: 600SEC
Re: 600 SEL rok 93
Zdravím, hlavně nepřehazujte ŘJ motoru mezi sebou jak Vám tu někdo radí, jsou sice stejné na pohled, ale pravá je master a levá je slave. V podstatě jako klapky. Rozhodíte si motor. Výrobce zásadně zakazuje. Doporučuji i přes dojem že vše jede změřit motor osciloskopem a analyzátorem plynů. Jedině to Vám řekne jak na tom je.Sup
-
- hvězdička
- Příspěvky: 383
- Registrován: sob 09.11.2013, 21:49
- Auto: R129 SL600 W140 S600
Re: 600 SEL rok 93
Supervin: Hledam ve WISu v manualu na M120 LH jetronic, jak se ty dve jednotky od sebe lisi, pripadne zakaz je prohodit a nejsem uspesny... jedinou vetu co jsem nasel je ze v pripade pouziti LH jednotky z jineho auta nebo prohozeni LH jednotek mezi sebou je nutne diagnostikou vyresetovat hodnoty v pametich tech jednotek, ktery se pak jednotky samy znova naucej...
Taky maji obe jednotky identicke cislo dilu a i kdyz je nekdo prodava tak k nim nepise jestli je leva/prava...
:?:
Taky maji obe jednotky identicke cislo dilu a i kdyz je nekdo prodava tak k nim nepise jestli je leva/prava...
:?:
-
Autor tématu - kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57