W110 1965

všechny veterán modely které nejsou rozděleny do ostatních sekcí

Autor tématu
Rodman
hvězdička
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 03.03.2011, 12:44
Auto: W110 190c rv1965, W136 170s, S210 240E
Bydliště: Praha
Věk: 47

W110 1965

Příspěvek od Rodman »

Ahoj, fórum sleduji už mnoho let. Ale konečně jsem si udělal radost (tedy spíš krásnou starost) a pořídil malého křídláka w110 190c z roku 1965. Mám dotaz jestli by mi někdo nemohl poradit, kde sehnat plechařinu. Vím, že se dá sehnat docela dost věcí s ebay. Tam sem už to prolezl a znám inzeráty téměř z hlavy. Vím, že to bude něco stát, ale nechce se mi vše klikat na ebay. A líbat ruce budu za doporučení na autoklempíře co umí sochat plechové díly co už vzal čas. Dík moc za případnou pomoc a info. Petr

Autor tématu
Rodman
hvězdička
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 03.03.2011, 12:44
Auto: W110 190c rv1965, W136 170s, S210 240E
Bydliště: Praha
Věk: 47

Re: W110 1965

Příspěvek od Rodman »

Ahoj, rady se po více jak měsíci a 363 shlédnutí nehrnou. Ale jelikož já jsem trošku pokročil a plechové díly jsou v krabicích doma. Podělím se o zdroje kromě eBay.de co jsem našel a využil.

Vše na auta s hvězdou:
https://www.niemoeller.de/en

plechové díly za rozumný peníz:
https://www.oldtimerservice-vornhagen.de/shop/

Studnice vědomostí a tipů:
https://www.mbklassik.de/foren-mainmenu-33/heckflosse

Teď jsem ve stádiu hledání autoklempíře. Pokud někdo ví a je či by spokojen s prací budu rád za tip.
Mějte se Petr

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W110 1965

Příspěvek od Přemek Doležal »

Klempíře, Pana Klempíře, mám. 400,-/h...ale renovace kastle vychází na kilo, a je jedno, zda je to W110 nebo Š1000MB.
Zeptám se ho, zda by nechtěl dlouhodobou práci, jo?

Autor tématu
Rodman
hvězdička
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 03.03.2011, 12:44
Auto: W110 190c rv1965, W136 170s, S210 240E
Bydliště: Praha
Věk: 47

Re: W110 1965

Příspěvek od Rodman »

Ahoj, nezávazně se zeptej a jak to má s časem ať mám představu. Je mi jasný, že klempíř co umí má hodně plno a je to spíš se zapsat do pořadníku. Ta uvedená cena "kilo" je myšleno jako sto tísíc kapříků v českých za práci? Nebo s lakem?
Dík

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W110 1965

Příspěvek od Přemek Doležal »

Oukej, položím dotaz.
....kilo bývá klempíř, druhý kilo bývá lakýrník...pokud mluvíme o 100% práci obou.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W110 1965

Příspěvek od Přemek Doležal »

Po nastínění cen se rozhostilo hrobové ticho...... *jokingly* ... a to jsem se držel hooodně při zemi. ]:->
Položil jsem dotaz, je možno. *thumbs up*
Ale: Pan Mistr to chce vidět na vlasní voko, a vědět, jak až moc je do toho zadavatel ochoten investovat.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: W110 1965

Příspěvek od Merc124 »

předpoklad je, že zadavatel do toho chce dát co nejméně, to je takový český standard *jokingly* ale možná se pletu ]:->

Mikesh
hvězdička
Příspěvky: 197
Registrován: sob 07.05.2011, 20:00
Auto: W126 500SE

Re: W110 1965

Příspěvek od Mikesh »

Kdyby někteří karosáři a lakýrníci nebyli nenažraní, dělali pořádně a hlavně dodržovali smluvené termíny, tak se lidi třeba nebudou bát do toho tolik investovat. To je jednoduché.

Ale u nás v republice holt většinou platí, že řemeslník dělá nejradši sám, bez pomocníků, tudíž ani několikaleté lhůty ho netrápí, zaplněno má přece na roky dopředu a podle toho se taky chová k zákazníkovi a svěřené věci. Čest výjimkám...

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W110 1965

Příspěvek od Přemek Doležal »

Tento dělá za 400,-/h ... si myslíš, že je nenažranej?
Ne, jen lidi málo vydělávají, chtěli by postavit origo veterána za 100t do posledního šroubku,
Š110R se nedá koupit pod půl míče, a metr parcely stojí 4t.
Nová doba, opět se mi chce zvracet. :-!

Autor tématu
Rodman
hvězdička
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 03.03.2011, 12:44
Auto: W110 190c rv1965, W136 170s, S210 240E
Bydliště: Praha
Věk: 47

Re: W110 1965

Příspěvek od Rodman »

Já Vám všem děkuji za komentáře k tématu a uživateli Přemkovi za jeho snahu můj projekt posunout vpřed. Z příspěvků od účastníků fóra pod mým dotazem jsem se dozvěděl co si myslím a jak vlastně chci bláhově renovovat staré auto za co nejméně peněz. To mne mrzí, není to pravda, ale asi Vám to budu těžko vyvracet. Ve své podstatě já to ani nikomu vyvracet nemusím. Jak a komu za kolik to dám udělat je přeci má svobodná volba a hlavně budu to platit já. To jen pro upřesnění.

Chodím sem namátkově a tak se omlouvám, že jsem nereagoval hned na navrženou předběžnou cenu 100.000,- za práci klempíře a 100.000,- za lak od pana mistra. Nabídnuté ceny jak sem vyrozuměl jsou "velmi při zemi". Takže mne prosím nesuďte, že jsem tady přes fórum z fleku neodsouhlasil práci za bratru 200.000,- Kč a to je jako základ od kterého se bude odvíjet finální cena. Osobně nerad předem prozrazuji kolik chci investovat. Preferuji nabídku na cenu práce po shlédnutí s dohodou o korekci ceny v případě nutnosti. Je to vždy o domluvě.

Celý proces je běh na dlouhou trať a nechci postup prací uspěchat. Je to má radost, jde mi to pomalu a nedělám to na prodej. Během doby od posledního příspěvku mám zrenovovaný karburátor SOLEX z origo dílů. Teď mám komplet vybrané brzdy a postupně je renovuji. Mám nakoupené (ne z eBay) všechny vnější plechy včetně prahů. Už jen cena nakoupených dílů přesáhla hrubě cenu vozu. Ale to je v pořádku a je s tím počítáno. Jediné co bude v případě potřeby třeba vyrobit budou rovné plechy podlahy s prolisy.

Ve svém osobním volnu, kterého moc není, protože práce je hodně jsem stihl osobně navštívit dva auto klempíře doporučené od kolegů z oficiálního MB klubu ČR, kde jsem registrovaný a podíval se na jejich rozpracované zakázky. Bylo mi vše vysvětleno i já popsal mou představu a už mám při výběru s čím pracovat. Vzhledem k tomu, že nejdříve chci auto dát do slušného stavu po technické stránce a pak karoserie a lak. Tak to vypadá, že nejdříve po létu budu schopen auto naložit a odvézt ke klempíři. Tedy půjčit odtahovku a dovézt na místo.

Ještě jednou děkuji za poskytnuté informace.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: W110 1965

Příspěvek od Přemek Doležal »

Ok, jsem k dispozici, a pokud klempíř neumře, tak i on. Lakýra taky.
Přemek

scout76
král hvězd
Příspěvky: 9237
Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
Auto: Už se mi to sem nevejde
Bydliště: Sokolov
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Re: W110 1965

Příspěvek od scout76 »

Rodman - díky za tipy na díly(i když co jsem hledal já bylo vše na dotaz). Bohužel je doba taková,že ti co opravdu umí si řeknou peníze a mají práce hromadu. Znám dva takové a rád si počkám,protože výsledek je fenomenální. Zmíněná cena 400 Kč/H mi pro šikovného klempíře přijde velice dobrá jen je otázkou jak mu to jde od ruky. Lak za 100 000 Kč se dnes stává standartem a malé věci jsem se naučil dělat sám. Lakování jako takové je celkem jednoduché (s maateriály,které jsou dnes k dispozici to zmákne udělat každý středně zručný člověk),ale největší záser je příprava(ta jak se odflákne,tak i zbytek bude stát za hovno). Cena podkladu,barvy a laku taky pěkně poskočila,takže dneska ani stodolák člověk za 10 neudělá. Držím palce k úspěšnému dokončení a třeba pak okřídlence někde uvidíme na srazu *thumbs up* .

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: W110 1965

Příspěvek od Merc124 »

Sašo, malý věci olakovat O.K. ale celolak vč. rámů dveří a vnitřků to je jiná liga ;) vono jenom míchačka stojí nějaký prachy a lakovací box a jeho údržba stojí prachy, o energiích v dnešní době ani nemluvě atd. atd. no je to prostě voser ;)

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: W110 1965

Příspěvek od fíkus »

Oni si oba tábory, zákazníci ani mechanici, nemají co vyčítat. Opravy oprav tvoří 50% zakázek. A chtít opravit Mercedes, resp. zájmové auto, a jako jednu z prvních vět řešit peníze, to taky o něčem svědčí. Je přesně vidět, kdo je v obraze. Za léta, co to dělám, se na cenu opravy, na začátku, zeptal jen jeden člověk. Nikoho nezajímala hodinovka, zdražil jsem o 100% a práce stále hodně. Ono většinou, prvotní servis Mercedesu, ať je to piáno nebo SL, je "dobrý den, 100 tisíc". Snahy ušetřit nebo to nějak spatlat sám většinou vedly k utracení třeba 50 tisíc, aby to pak člověk dal za 120-150 dokupy, protože leckdo napáchal místo oprav značné škody, už jen třeba nesmyslnou výměnou věcí, originálních, za druhovýrobu, aniž by to bylo třeba.

Koupilo se "zasypaný" auto, známý mamut Lorinser modré barvy, a stejně do toho hned kilo spadlo. Výměna hadic chlazení/topení - 70000 Kč. Podotýkám, že jde o M120 a měnil jsem VŠECHNY, tedy i ty vzadu, za motorem.

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: W110 1965

Příspěvek od Merc124 »

fíkus píše: stř 25.05.2022, 19:36 Oni si oba tábory, zákazníci ani mechanici, nemají co vyčítat. Opravy oprav tvoří 50% zakázek. A chtít opravit Mercedes, resp. zájmové auto, a jako jednu z prvních vět řešit peníze, to taky o něčem svědčí. Je přesně vidět, kdo je v obraze. Za léta, co to dělám, se na cenu opravy, na začátku, zeptal jen jeden člověk. Nikoho nezajímala hodinovka, zdražil jsem o 100% a práce stále hodně. Ono většinou, prvotní servis Mercedesu, ať je to piáno nebo SL, je "dobrý den, 100 tisíc". Snahy ušetřit nebo to nějak spatlat sám většinou vedly k utracení třeba 50 tisíc, aby to pak člověk dal za 120-150 dokupy, protože leckdo napáchal místo oprav značné škody, už jen třeba nesmyslnou výměnou věcí, originálních, za druhovýrobu, aniž by to bylo třeba.

Koupilo se "zasypaný" auto, známý mamut Lorinser modré barvy, a stejně do toho hned kilo spadlo. Výměna hadic chlazení/topení - 70000 Kč. Podotýkám, že jde o M120 a měnil jsem VŠECHNY, tedy i ty vzadu, za motorem.
Tak to ses vrtal v tom modráku ty ;) teď už vím proč je L.L. na někoho nasranej ]:-> proto jsem mu dělal SL [:-}
Odpovědět