Vůle vodní pumpy

Odpovědět

Autor tématu
rubigs
hvězdička
Příspěvky: 319
Registrován: úte 01.02.2011, 15:55
Auto: W124 250Dt, CLK 430
Bydliště: Plzeň

Vůle vodní pumpy

Příspěvek od rubigs »

Servus ve spolek. Chlapi je normální, že mám trochu vakl na hřídelce vodní pumpy? Nebo je na výměnu. Voda se neztrácí. Motor M113 CLK 430.

Autor tématu
rubigs
hvězdička
Příspěvky: 319
Registrován: úte 01.02.2011, 15:55
Auto: W124 250Dt, CLK 430
Bydliště: Plzeň

Re: Vůle vodní pumpy

Příspěvek od rubigs »

https://ms-my.facebook.com/Gar%C3%A1%C5 ... 751727458/
Něco jako tady, ale vůli mám menší

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Vůle vodní pumpy

Příspěvek od Přemek Doležal »

CHyba, pumpa je v řiti. :'(

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: Vůle vodní pumpy

Příspěvek od Volhovič »

A docela zrádné je , že na krátkých vzdálenostech mrtvá ložiska nějak přežívají , ale pak se člověk vydá dál a při delší cestě je dodělá a začne ztrácet kapalinu a to je pak chuťovka , když je motor dokonale zestříkanej fridexem a člověk pak na každé třetí čerpačce dolívá a ono to pak zavzdušněné blbě topí a nedej bože že se pumpa pak přidírá a odnese to klíňák, co po ruce není na dojetí...Nehledě na to, že z umírající vodní pumpy vybleje z ložisek vazelína, pokud má daný vůz valivá ložiska a ta vazelína ze nablemcá do termostatu nebo nějakého vyhřívání něčeho kde je menší průchod pak ještě menší ...

Autor tématu
rubigs
hvězdička
Příspěvky: 319
Registrován: úte 01.02.2011, 15:55
Auto: W124 250Dt, CLK 430
Bydliště: Plzeň

Re: Vůle vodní pumpy

Příspěvek od rubigs »

Díky za reakce chlapcí. @}->-- Takže jak to půjde vyměním včetně kladek a řemenu. Teď ještě nevim jestli vyměnit i řemenici na klice.
Odpovědět