Vůle vodní pumpy
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 319
- Registrován: úte 01.02.2011, 15:55
- Auto: W124 250Dt, CLK 430
- Bydliště: Plzeň
Vůle vodní pumpy
Servus ve spolek. Chlapi je normální, že mám trochu vakl na hřídelce vodní pumpy? Nebo je na výměnu. Voda se neztrácí. Motor M113 CLK 430.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 319
- Registrován: úte 01.02.2011, 15:55
- Auto: W124 250Dt, CLK 430
- Bydliště: Plzeň
Re: Vůle vodní pumpy
https://ms-my.facebook.com/Gar%C3%A1%C5 ... 751727458/
Něco jako tady, ale vůli mám menší
Něco jako tady, ale vůli mám menší
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle vodní pumpy
CHyba, pumpa je v řiti. :'(
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: Vůle vodní pumpy
A docela zrádné je , že na krátkých vzdálenostech mrtvá ložiska nějak přežívají , ale pak se člověk vydá dál a při delší cestě je dodělá a začne ztrácet kapalinu a to je pak chuťovka , když je motor dokonale zestříkanej fridexem a člověk pak na každé třetí čerpačce dolívá a ono to pak zavzdušněné blbě topí a nedej bože že se pumpa pak přidírá a odnese to klíňák, co po ruce není na dojetí...Nehledě na to, že z umírající vodní pumpy vybleje z ložisek vazelína, pokud má daný vůz valivá ložiska a ta vazelína ze nablemcá do termostatu nebo nějakého vyhřívání něčeho kde je menší průchod pak ještě menší ...
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 319
- Registrován: úte 01.02.2011, 15:55
- Auto: W124 250Dt, CLK 430
- Bydliště: Plzeň
Re: Vůle vodní pumpy
Díky za reakce chlapcí. @}->-- Takže jak to půjde vyměním včetně kladek a řemenu. Teď ještě nevim jestli vyměnit i řemenici na klice.