ahoj, chtěl bych se zeptat, zdali máte někdo zkušenosti s tímto motorem.
Jestli ho můžete doporučit a jestli je dneska ještě někdo dělá.
děkuji...
w 123 2.0 m102 karburator
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w 123 2.0 m102 karburator
Je to skoro nachlup stejnej motor jako 2.0E, s díly není problém, s GO taky asi ne.
Při slušným zacházení a údržbě Nesmrťák.
V Kolíně na nej zkoušej paliva, a někdo jim to stále dokola generálkuje.
Pokud bys chtěl vědět KDO, mohu stykač dohonit.
Při slušným zacházení a údržbě Nesmrťák.
V Kolíně na nej zkoušej paliva, a někdo jim to stále dokola generálkuje.
Pokud bys chtěl vědět KDO, mohu stykač dohonit.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: w 123 2.0 m102 karburator
ty jo to je skvělá zpráva, a ten předchozí motor? 2.0 m115 dával se myslím do roku 80? nižší výkon a objem.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: w 123 2.0 m102 karburator
To je motor historic, tohle je daleko lepší.
Některým se sjela vačka dokulata, ale jináč = držáky.
Některým se sjela vačka dokulata, ale jináč = držáky.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: w 123 2.0 m102 karburator
Potvrzuji, jezdí ke mně první majitel, resp. zeťák prvního majitele, co to auto zná od začátku koupě - vačku přijel technik z NSR od Mercedesu měnit už po 20000 km!. Výrobní vada. Motory jsou to příjemné projevem, ale nepovedené. Sám jsem se po svezení se 115/123 s motorem M115 ptal, proč se vyhýbám benzínovým 115/123 :shaman: mívají lepší kastle, pač benzín nebyl na rozdíl od nafty za komunistů zadara.Přemek Doležal píše: ↑stř 26.01.2022, 9:59 To je motor historic, tohle je daleko lepší.
Některým se sjela vačka dokulata, ale jináč = držáky.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: w 123 2.0 m102 karburator
takže jen m 102 ty jsou super :hop:
-
- hvězda
- Příspěvky: 1505
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: w 123 2.0 m102 karburator
Měl jsem to v karburátorové verzi 77kW v bývalém taxi na LPG s porouchaným počítadlem na 570ti a odpojeným zarezlým rychloměrem . Jezdil jsem na LPG a najel jsem s tím 130 000 km. Mazací tlak špičkový, poté co jsem prodal , další majitel zahodil hlavu s LPGčkem zničenými sedly nebo ventily a dal jinou a chválil že spodek výbornej, že to jede pořád jako zamlada :-) Jednoduchý a trvandlivý motor bez materiálových vad. Ale vždy když jsem poptával karburátor , bylo to první co se z karburátorového vraku prodalo hned... žralo to po městě 12 svižně a mimo město tak do 10 s hodně těžkou nohou. Ale je to daleko příjemnější , než atmo nafta- tiché, pružné, nemusí se šetřit za studena.