Sorry za výpadek fóra, měli jsme něco blbě v konfiguraci.
Vše nej do nového roku. Neny a Komanche

w 123 2.0 m102 karburator

Odpovědět

Autor tématu
mec
hvězdička
Příspěvky: 264
Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
Auto: W210 E300 TURBODIESEL
Bydliště: Vysoké Mýto
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:

w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od mec »

ahoj, chtěl bych se zeptat, zdali máte někdo zkušenosti s tímto motorem.
Jestli ho můžete doporučit a jestli je dneska ještě někdo dělá.
děkuji...



Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 22437
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 69
Kontaktovat uživatele:

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od Přemek Doležal »

Je to skoro nachlup stejnej motor jako 2.0E, s díly není problém, s GO taky asi ne.
Při slušným zacházení a údržbě Nesmrťák.
V Kolíně na nej zkoušej paliva, a někdo jim to stále dokola generálkuje.
Pokud bys chtěl vědět KDO, mohu stykač dohonit.



Autor tématu
mec
hvězdička
Příspěvky: 264
Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
Auto: W210 E300 TURBODIESEL
Bydliště: Vysoké Mýto
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od mec »

ty jo to je skvělá zpráva, a ten předchozí motor? 2.0 m115 dával se myslím do roku 80? nižší výkon a objem.



Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 22437
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 69
Kontaktovat uživatele:

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od Přemek Doležal »

To je motor historic, tohle je daleko lepší.
Některým se sjela vačka dokulata, ale jináč = držáky.



Autor tématu
mec
hvězdička
Příspěvky: 264
Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
Auto: W210 E300 TURBODIESEL
Bydliště: Vysoké Mýto
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od mec »

díky



fíkus
král hvězd
Příspěvky: 5828
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od fíkus »

Přemek Doležal píše: stř 26.01.2022, 9:59 To je motor historic, tohle je daleko lepší.
Některým se sjela vačka dokulata, ale jináč = držáky.
Potvrzuji, jezdí ke mně první majitel, resp. zeťák prvního majitele, co to auto zná od začátku koupě - vačku přijel technik z NSR od Mercedesu měnit už po 20000 km!. Výrobní vada. Motory jsou to příjemné projevem, ale nepovedené. Sám jsem se po svezení se 115/123 s motorem M115 ptal, proč se vyhýbám benzínovým 115/123 :shaman: mívají lepší kastle, pač benzín nebyl na rozdíl od nafty za komunistů zadara.



Autor tématu
mec
hvězdička
Příspěvky: 264
Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
Auto: W210 E300 TURBODIESEL
Bydliště: Vysoké Mýto
Věk: 40
Kontaktovat uživatele:

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od mec »

takže jen m 102 ty jsou super :hop:



Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1474
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, W126, S124 300D, Волга 24 и 21
Bydliště: Северная Богемия (Děčín)

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Příspěvek od Volhovič »

Měl jsem to v karburátorové verzi 77kW v bývalém taxi na LPG s porouchaným počítadlem na 570ti a odpojeným zarezlým rychloměrem . Jezdil jsem na LPG a najel jsem s tím 130 000 km. Mazací tlak špičkový, poté co jsem prodal , další majitel zahodil hlavu s LPGčkem zničenými sedly nebo ventily a dal jinou a chválil že spodek výbornej, že to jede pořád jako zamlada :-) Jednoduchý a trvandlivý motor bez materiálových vad. Ale vždy když jsem poptával karburátor , bylo to první co se z karburátorového vraku prodalo hned... žralo to po městě 12 svižně a mimo město tak do 10 s hodně těžkou nohou. Ale je to daleko příjemnější , než atmo nafta- tiché, pružné, nemusí se šetřit za studena.


Odpovědět