Teplota vody - houpání

Odpovědět

Autor tématu
65AMG
hvězdička
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 31.07.2008, 21:25
Auto: W212 E350 CDI; w126 380 SE - v oživování :)
Věk: 35

Teplota vody - houpání

Příspěvek od 65AMG »

Zdravím, mám dotaz k teplotě vody u 380 SE. Vyměněn termostat (Mahle 84 stupňů), čidlo chladicí kapaliny, visko spojka, chladič.
Klidná plynulá jízda (město) se teplota chvilku drží lehce nad 80 a pak najednou pomalu vyjede k té první čárce a zase pomalu spadne nad 80, takhle se to opakuje několikrát.
Jízda po dálnici 100km/h teplota zůstává lehce nad 80 a nehoupe.

Po jízdě 20km mne překvapilo, že chladící kapalina v expanzní nádržce byla studená, motor byl ohřátý. Z expanzní nádržky neubyde ani kapka. Auto topí.

Prosím o názor, jestli zbytečně moc sleduju budíky nebo je to normální :)

Díky moc

PřemekD
kometa
Příspěvky: 2039
Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
Auto: Několikero
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
Věk: 71

Re: Teplota vody - houpání

Příspěvek od PřemekD »

Zřejmě velký rozptyl tepolot termostatu = otevřeno/zavřeno.
I když bych to čekal opačně: při rychlé jízdě se voda v okruhu chladiče ochladí proudícím vzduchem, a po otevření termostatu vnikne do motoru.
Pokud máš jiný termostat, zkusil bych záměnu...myslím, že tady je stejný s dýzlem.
Odpovědět