no, vono záleží jak se k tomu majitel chová a jakou péči motoru dá ;) třeba mot.olej max. 20 tis.km nebo 1 rok a né politika VW a jiných výrobců, že 30 tis.km nebo 2 roky *jokingly*zdenek E220CDIT píše:Chceš tímto tvrdit ,že W 212 není schopna na jedny rozvody ujet bez problémů 400 tis km ????
Chrastání po startu
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Chrastání po startu
-
- hvězdička
- Příspěvky: 109
- Registrován: sob 02.08.2008, 20:25
- Auto: W124 E300TD-24V a jine..
Re: Chrastání po startu
Prvni roky u 212 odchazely vstriky ale pak je mercedes predelal a jsou v poho.. rozvodovy kola taky pozdeji predelal na zesileny.. takze novejsi vozy v predface jiz timto netrpi.
Ja jsem s 212 spokojen, najel jsem s nim uz 60tkm a je supr.. ;)
Ja jsem s 212 spokojen, najel jsem s nim uz 60tkm a je supr.. ;)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chrastání po startu
Až najedeš 600.000 km, tak potom chval. *jokingly*
-
Autor tématu - legenda hvězd
- Příspěvky: 3104
- Registrován: pon 26.01.2009, 21:08
- Auto: Iveco daily 35S12
- Bydliště: Brno
Re: Chrastání po startu
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 71004.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: Chrastání po startu
Pri 244 509 km.Riešena v MB vRakúsku závada 005131367 Kettenspanner /Riemens pannerZahnnriemen Ventiltrieb Gerausch myslíte že vymenili všetko čo treba? Druha otázka je to 11/2012 7g automat aký olej? 236.14 či 236.15 Vin.WDD2120021A696430 Dík.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Chrastání po startu
Mala by tam byť podľa boha pravdy modrá 236.15 (obvykle ATF 7134FE), keďže podľa VIn je auto vyrobené 09/2012. Ale nemusí to tak byť...ono to asi bude fungovať aj s 236.14 aj 236.15...osobne by som sa pozrel, čo tam je teraz, keďže sa to dá zistiť už podľa farby - červená (žltá) alebo modrá.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Chrastání po startu
k prvnímu problému - vyměnili jen to, co je nutné, napřed se začíná jen napínákem, ve druhé fázi pak i řetězem a finále je vše komplet nové vč. ozub.kol a ev. vyvažováku. Jinak máš výrobu 04.09.2012 oblíbený motor 651924 31 288640 a převodovku 722908 04 385265, je to sice černá metla ale bývalé taxi, výbava classic, start-stop, DPF atpod, samý lepší věci o:-) Takže do převodovky patří olej dle normy 236.15 tudíž modrý a né červený dle 236.14, červený je jen do 21.6.2010 do č. převodovky 2834526, poznáš to i podle rozdílných prolysů na vane automatu, takže olej origo A0019897703 nebo Fuchs Titan ATF 7134 FE, nebo Shell ATF 134 FE.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: Chrastání po startu
Dík moc ten olej som zistoval a podla indícii start stop som viacmenej rátal s modrým,čo sa týka Taxi to som tiež vedel hodil som si vin do decoderu ;) Auto je v slušnom stave km.pasujú teraz to má 299ti.Historia v MB je dohladatelná rozvody sú tiché a cena bola viac ako dobrá takže som do toho šiel bez zaváhania :stern: