Ahoj,
při výměně odlučovače jsem taky měnil to oranžový těsnění, který těsní vlaštovka/turbo. Při tom jsem zjistil, že puvodní těsnění bylo dole zmáčklý a úplně zničený, a že vlaštovka je na přírubě k turbu prasklá.
Koukal jsem a v MB se vlaštovka prodává asi jenom s váhami vzduchu a proto stojí asi tolik kolik za ní chtějí.
Dotaz je:
1) dá se sehnat někde nebo nemá někdo starší dobrou vlašotvku?
2) dají se vůbec ty MAF sensory z tý vlaštovky vyndat? já jsem k tomu nikde nenašel žádný video/návody/obrázky
3) na netu jsem našel, že někde v MB štoky tu přírubu na vlaštovce repasujou, má s tím někdo zkušenosti?
Dík
D
Vlaštovka 320CDI
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv 31.07.2008, 20:14
- Auto: S124 300TD; S211 320CDI V6
- Bydliště: Praha
- Věk: 40
-
- kometa
- Příspěvky: 2476
- Registrován: ned 13.05.2012, 1:00
- Auto: SL55AMG,W447, CLK320, CL500 4M AMG,c126 560
- Bydliště: Praha
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaštovka 320CDI
ja to tady jednou delal...
vezmi kus trubky nejakej tvrdsi tvarovatelnej plast.... podlep to vyvrtej diry... a jedes... pakarna na tri hodky aby to trochu vypadalo
Jinak tyn Vahy budou nekde kolem 5000 mel bych je naskladnit koncem dubna
vezmi kus trubky nejakej tvrdsi tvarovatelnej plast.... podlep to vyvrtej diry... a jedes... pakarna na tri hodky aby to trochu vypadalo
Jinak tyn Vahy budou nekde kolem 5000 mel bych je naskladnit koncem dubna