Stránka 1 z 1

w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: úte 25.01.2022, 12:41
od mec
ahoj, chtěl bych se zeptat, zdali máte někdo zkušenosti s tímto motorem.
Jestli ho můžete doporučit a jestli je dneska ještě někdo dělá.
děkuji...

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: úte 25.01.2022, 21:29
od Přemek Doležal
Je to skoro nachlup stejnej motor jako 2.0E, s díly není problém, s GO taky asi ne.
Při slušným zacházení a údržbě Nesmrťák.
V Kolíně na nej zkoušej paliva, a někdo jim to stále dokola generálkuje.
Pokud bys chtěl vědět KDO, mohu stykač dohonit.

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: stř 26.01.2022, 9:25
od mec
ty jo to je skvělá zpráva, a ten předchozí motor? 2.0 m115 dával se myslím do roku 80? nižší výkon a objem.

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: stř 26.01.2022, 9:59
od Přemek Doležal
To je motor historic, tohle je daleko lepší.
Některým se sjela vačka dokulata, ale jináč = držáky.

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: stř 26.01.2022, 11:54
od mec
díky

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: čtv 27.01.2022, 12:33
od fíkus
Přemek Doležal píše: stř 26.01.2022, 9:59 To je motor historic, tohle je daleko lepší.
Některým se sjela vačka dokulata, ale jináč = držáky.
Potvrzuji, jezdí ke mně první majitel, resp. zeťák prvního majitele, co to auto zná od začátku koupě - vačku přijel technik z NSR od Mercedesu měnit už po 20000 km!. Výrobní vada. Motory jsou to příjemné projevem, ale nepovedené. Sám jsem se po svezení se 115/123 s motorem M115 ptal, proč se vyhýbám benzínovým 115/123 :shaman: mívají lepší kastle, pač benzín nebyl na rozdíl od nafty za komunistů zadara.

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: sob 29.01.2022, 12:48
od mec
takže jen m 102 ty jsou super :hop:

Re: w 123 2.0 m102 karburator

Napsal: stř 16.03.2022, 23:33
od Volhovič
Měl jsem to v karburátorové verzi 77kW v bývalém taxi na LPG s porouchaným počítadlem na 570ti a odpojeným zarezlým rychloměrem . Jezdil jsem na LPG a najel jsem s tím 130 000 km. Mazací tlak špičkový, poté co jsem prodal , další majitel zahodil hlavu s LPGčkem zničenými sedly nebo ventily a dal jinou a chválil že spodek výbornej, že to jede pořád jako zamlada :-) Jednoduchý a trvandlivý motor bez materiálových vad. Ale vždy když jsem poptával karburátor , bylo to první co se z karburátorového vraku prodalo hned... žralo to po městě 12 svižně a mimo město tak do 10 s hodně těžkou nohou. Ale je to daleko příjemnější , než atmo nafta- tiché, pružné, nemusí se šetřit za studena.