Konečně něco pozitivního,
-
- král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně něco pozitivního,
Baldo,zaslepen fosilní ideologií nejsem,ale uvažuji jako normální člověk. Pokud ti dobře slouží paměť,tak jsem psal,že mám objednáno nové auto,které má nějakou mildhybrní chujovinu(podobnou jako v F1 a naštěstí nemusím nic nabíjet). Nebyla to má volba,ale prostě čistý fosil se už nevyrábí,tak než jít do nějaké kombinované peuudosračky jako máš ty,tak jsem volil to,co má dlouhý dojezd(auto využívám na delší cesty k práci,dovolené etc.) a co je pro mě nejvýhodnější. Opravdu nepotřebuji 2x denně někde stát,abych doflusal baterky. Sám si psal,že máš auto pár let a pak ti je u zadku,kdo se s tím bude trápit a to je co mám na mysli. Ne každý si může dovolit každých pár let nový povoz. A pro normálního člověka bude pořád lepší volba auto s fosilem než ojetý elktro/plugin/hybrid sráč,který bude časovanou bombou s bateriemi nebo jiným komponentem na hranici životnosti. To je o čem tu celou dobu mluvím. A hlavní věc je,že tu není pro elektromobilitu připraveno nic. Dovedeš si představit třeba parkoviště u Globusu,kam přijede X set aut z nichž půlka bude nabíjet? Já ne. Síť na to není a nebude dlouho připravena. Možná by nebylo od věci být takový sobec a podívat se na to i z jiné strany. Ne každý má zlatou lžičku v hubě. A věř mi,že jsem v situaci,kdy mě cena paliva netrápí.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Konečně něco pozitivního,
Scoute zacni tim, ze zacnes ty auta rozlisovat. Tech konstrukci je hrozne moc a ne vsecky jsou povedene.. Moje auto ma aktualne necelych 50tis, z toho tretina odjeta spalovakem, ktery bezi jen v nejoptimalnejsim rezimu. Matematicky ma tak 15000 km najeto, to neni jeste ani zajety. Nehoni se studeny, nevytaci se ap a pritom je minimalne kazdy tyden v behu. To auto bude nekomu delat radost jeste dlouhou dobu po tom co ho dam pryc. Jsou jasne dukazy o tom, ze hybridy, aspon ty povedene se serou min nez klasicke fosily. Muj nema turbo, prevodovku ani mezinapravovy dif. Je tam toho malo co se muze podelat a doted se nepodelalo nic. Znam par lidi co maji to samy a tvrdi totez. Nic. Sednout a jet. Jednou za rok vymenit olej v motoru a po 100000 v diferakach. Porizovaci cena je stejna jako vsechno ostatni co jsem za poslednich 15 let kupoval. At to byla Honda, BMW, EVO ap. Nic vyjimecneho, o chlup lepsi nez nejaka oktavka. Stejne drahych a stejne velkych kodiaqu tu jezdi desetitisice. Na takove auto nepotrebujes zlatou lzicku v hube. Jeho provoz je naopak levnejsi nez vetsina za stejnou cenu
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: Konečně něco pozitivního,
Baldo vzdyt jsi tu psal, ze tvuj hybrid vyrobeny 17 letos ujede na elektriku v zime kolem 20km misto puvodnich padesati... To moc radosti jako ojetina moc neprinese
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: Konečně něco pozitivního,
A novy auta s motorama existujou, alespon co jsem koukal u bmw, mb
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Konečně něco pozitivního,
Uz je po zime, trva to jen par tydnu. Ted ujedu s elektrikou skoro 40, az stoupne teplota na dvacet, bude to jeste lepsi. Ja jsem v souvislosti s timhle varoval pred cistym EV. Auto ma nejen vetsi spotrebu, ale baterka ma i mensi kapacitu. A i kdyby baterka pluginu klesla na 30%, tak je z nej plnohodnotny seriovy a paralelni hybrid. A baterie se da vymenit za novou, moje se sklada z 80 clanku podobnych jako do motorky. A zase na 10 let pokoj
-
- král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně něco pozitivního,
Baldo,obávám se,že nerozumíš tomu o čem píšu nebo jednoduše nechceš to chápat. Ty najedeš 00 prd,ale jsou lidi,kteří za rok najedou 30-80 000 Km a věřím,že to auto takový zápřah jako fosil nedá. Cenově ty elektronesmysly se možná přibližují fosilům,ale jen z toho důvodu,že auta s fosilem skokově zdražila právě na úkor těchto výdobitků. Dnes,aby si koupil Oktávií s trochou motoru,tak za ni dáš mega.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Konečně něco pozitivního,
Jestli si myslis ze jsi na tom s turbo mild (trivalcovou?) jebkou lip nez fullhybrid nebo plugin, tak ti drzim palce. Celou dobu ti to rikam, ze za mega je mega aut, vcetne octavie, kodiaqu, nebo toho meho. Dneska slusny novy auta stoji dvojnasobek a vic.
Uz ponekolikaty opakuju, ze ty (atmosfericke) hybridy dostavaji mensi kour nez klasicke fosily a neni duvod, aby vydrzaly mene spis naopak.
Uz ponekolikaty opakuju, ze ty (atmosfericke) hybridy dostavaji mensi kour nez klasicke fosily a neni duvod, aby vydrzaly mene spis naopak.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 9237
- Registrován: pon 01.09.2008, 21:31
- Auto: Už se mi to sem nevejde
- Bydliště: Sokolov
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně něco pozitivního,
Co má míň jak tři válce je nesmysl a v autě to nemá co dělat. Budu mít válců šest,turbo a ta mildhybrid chujovina je tam jen,aby měl zeleně smýšlející mozek radost. Vzhledem k tomu,že si za těch 5 let najezdil prd a jak píšeš,vše okolo komína,tak můžeš těžko posoudit delší cestu třeba 1000 Km v kuse. Ty baterky jsou prostě spotřební zboží a půjdou do kytek. Zatím jsem nenašel elektromobil(v jakékoliv kombinaci),který by najel tolik co běžný spalovák a byl by použitelný bez nějakých zásadních investic. Abych to zkrátil,tak po městě elektro možná dává smysl,ale mimo je to nesmysl.
https://www.novinky.cz/auto/clanek/vybi ... .seznam.cz
https://www.novinky.cz/auto/clanek/vybi ... .seznam.cz
-
- kometa
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:58
- Auto: W123240DT W124230 W220 W211 W203 ex 210240T
- Bydliště: Liberec, Praha, Jičín
- Věk: 38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně něco pozitivního,
Alles unter sechs Zylinder ist asozial.
-
- kometa
- Příspěvky: 1802
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: Konečně něco pozitivního,
und mehr als sechs ist göttlich o:-)
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
- Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
- Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
- Věk: 65
Re: Konečně něco pozitivního,
Und echt sechs...? :)
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
-
- hvězda
- Příspěvky: 1121
- Registrován: sob 02.08.2008, 23:50
Re: Konečně něco pozitivního,
Autozive je dementni web s velkymi pismenky pro dementy. Mercedes-Benz E300 BlueTec hybrid disponuje baterkou s kapacitou necela 1kWh, jeji cena bude nekde kolem 1000 dolaru, liber, euro, to je jedno. Jestli si auto zive pujcilo jmeno Ranjit Singh tak to byl maharadza zijici na prelomu 17 a 18 stoleti, to vypada spis na konsky povoz nez na hybrid.
Kdyz sahnu do pameti, tak jsem mel 5 sestivalcu, W124 s 3l. turbodieslem, kombika se stejnym motorem, ale atmosferou a 24 ventilama, to byla lemra lina, pak W210 s trilitrem, a nakonec Sprinter 318 CDI s sestivalcem do V. Pak jeste BMW s benzinovou atmosferou 150kW 2,5 litru. S tim soucasne jsem drzel oturbeny 4 valec 217 kW a ten je vsechny nastrka do kapes ve vsech smerech. Vybiram auta podle toho jak jedou a ne kolik maji valcu.
Kdyz sahnu do pameti, tak jsem mel 5 sestivalcu, W124 s 3l. turbodieslem, kombika se stejnym motorem, ale atmosferou a 24 ventilama, to byla lemra lina, pak W210 s trilitrem, a nakonec Sprinter 318 CDI s sestivalcem do V. Pak jeste BMW s benzinovou atmosferou 150kW 2,5 litru. S tim soucasne jsem drzel oturbeny 4 valec 217 kW a ten je vsechny nastrka do kapes ve vsech smerech. Vybiram auta podle toho jak jedou a ne kolik maji valcu.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1761
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:45
- Auto: Osobní,nákladní,obytné
Re: Konečně něco pozitivního,
Důležité je taky jak dlouho jedou. *jokingly*
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin