Mercedes Classic Car . Cz - www.mercedes-classic.cz


stránka [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]

Fujedas_W123 300TD, r.v.1981

vloženo 06/2002

Výbava:3litr diesel, automat, tempomat, klimatizace, servo, 10x repro Pioneer + Kenwood, stěrače a ostřikovače světel, 80 koní. Auto bylo přivezeno v roce 2000 z Německa, takže je v perfektním stavu, až na pár oděrek na laku.Důležitější je, že má super motor a podvozek je v lepším stavu než u mé staré 124 300D

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]

ICQ#: 96801814

Marian_W123 240D (Slovensko), r.v.1979

vloženo 07/2002

Nový lak, nové plechy. Alu kolesa 16x8.5 BBS pneu 205x55x16. Podložky pod kolesa 2 cm + 4,5cm skrutky.

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]

Mirek_W123 200D, r.v. 1980

vloženo 08/2002

Světle modrá metalíza. výbava: el. šíbr, servo, Alu kola + pneu 175/65/14, manuál, karoserie je původně 280E. Nový lak, auto je celkově po renovaci (postupně se ale dokončuje :-)), nový pohlinikovaný výfuk atd...

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]

Pavel_SL - W123/280C rok výroby 1980, vyrobeno pouze 3.704 ks !!! Původně auto Ondry (Neny)

Výbava: automatická převodovka, centrál, servo, posilovač brzd, interiér v kořenici, nyní se coupé pyšní s pneu vpředu 225/55/16 a vzadu 245/50/16. Alu 16" s límcem 10cm vzadu a 6cm vpředu, vůz byl na LPG nyní je vymontován. Barva milánská hnědá (kód 404), vnitřek světle hnědý.
Výkon 115kW (156PS) dvouvačkový šestiválec s karburátorem Solex 4A1, tento motor byl také použit v prvních W126 s označením 280S.
GO karoserie bude probíhat snad ještě letos do konce roku 2002.

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]

Jirka - W123_240D, r.v.1979 (původně 250 benzin)

vloženo 11/2002

Výkon: 53kW/72PS
Výbava: servo, šíbr, centrál, automatická převodovka, originál tažné zařízení MB, elektrony, pneu 195/70R14 vepředu, 205/70R14 vzadu.

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]

mercedes-benz@post.cz

Peto - W123_240D (Slovensko)

vloženo 04/2003

hudba s CD SONY, šíbr, tažné, elektrony, karoserie původem z 230E

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek]

Wojtek W123 200D, r.v.1984 (Polsko)

vloženo 09/2003

Kola RONAL 16/50/225 !!! (DUNLOP), audio Sony explode, dvojitá koncovka výfuku, tmavé skla

http://members.lycos.co.uk/tuning4you/main.phpfurki=1

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek]

Dušan W123 240D (Slovensko)

vloženo 09/2003

s pôvodnou, ale aj dosť "chytenou" karosériou. Dvojfarebný lak je trojročný, špičkové hliníkové disky pochádzajú až zo Švédska. Na aute neboli prevedené žiadne radikálne úpravy, ale myslím si že ani nie je treba. Jedinou dizajnovou úpravou bolo odstránenie obvodovej okrasnej lišty, a zagitovanie dierok okolo celého auta. Chystám sa na komplexnú prestavbu s výmenou karosérie, po ktorej už budú úpravy o niečo odvážnejšie (hlavne interiér).

dusan.demovic@lps.sk

[obrázek] [obrázek] [obrázek]

MarioV8 W123 230TE, r.v.1982

vloženo 09/2003

přestavba ( dobře skládačka :-/ ) z roku 1982, vzhled modelu 1977 cca, klasika no veterán to asi nebude. Žádná extra výbava, nicméně má třeba: automatickou převodovku ( už nechci manuál, skvělá věc ) ,kola 205/65 R14, centrál, tažné 1200kg, nivo, střešní okno, dřevěná lista na palubovce, zatím bez rádia, interiér je v kombinaci světlá koženka/textil. Je vyvařen spodek karoserie a opatřen novým lakem, základ je sice zdravý ale jinak se na karosérii najdou i rezivá místa ale nejsou vidět a nekazí jinak pěkný vizuální dojem. Dle možnosti ( finance :-( ) odstraňuji následky zanedbané údržby za poslední roky.

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek]

Juro W123 230CE, r.v.1981 (Slovensko)

vloženo 10/2003

DOVOZ D PO PRVEJ MAJITELKE KTOREJ POSLEDNYCH 8 ROKOV STALO NEHNUTE V GARÁŽI JE V EXTREMNE ZACHOVALOM POVODNOM STAVE 152000KM ZNIŽENÝ 50 MM PRUZINY HR KOLA AMG "16 215/55. JAZDIM HO LEN V LETE V ZIME JE V GARÁŽI NA ŠPALKOCH.

GIORGINO@ZOZNAM.SK

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]

Standa W123 230CE, r.v.1981

vloženo 10/2003

výkon 136 PS
spotřeba 10-17l / 100 km
Výbava: úplně základni až na dřevěny volant, barva znovu nastříkana podle štitku (někdo to nastřikal na zeleno, ale už je jak vyjel z továrny). Kola 14/195/65 ale už šetřím na pořadny balony. Radio Kenwood, 2x repro pioneer 40 W, 2x repro dexon 80 W. Černě sem nastříkal mřížku před chladičem a vnitřky světel. Okna jsou lehce zatmavena. Autičko hlida satelit a přes zimu stoji v garaži kde se na něm neustale pracuje.

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]

240TD, původně 200TE

vloženo 04/2004

kola 195/70 R14, manuál 4-kvalt, klimatizace, elektrická okna, loketní opěrka, handsfree nokia, síťky na noviny, muzika 2x40W + 2x200W (bohužel jsem prišel o zesilovač, takže to ženu přes radio které má jen 4x45W).
Původně mělo autíčko hranatá světla, ale bohužel už dostalo 3 krat přes čumák a tak jsem o hranáče přišel. V čechách jsem první majitel, s autem přijela stará babička z německa a zjistila že se jí vyplatí jet domů vlakem a auto tady prodat.

[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
[obrázek] [obrázek] [obrázek] [obrázek]
stránka [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]