Koupě W123
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Koupě W123
Za mořem jsou pěkný kousky, ale dovoz se trochu prodraží...
Ošklivý nárazníky se mi nelíbí ale už jsem rozhodnutej je akceptovat, protože to co je v německu za ty peníze nestojí.
Ošklivý nárazníky se mi nelíbí ale už jsem rozhodnutej je akceptovat, protože to co je v německu za ty peníze nestojí.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 380
- Registrován: pon 15.09.2008, 13:56
- Auto: pár už jich bylo
- Bydliště: České Budějovice
Re: Koupě W123
V tom bazaru u nádraží se to objevilo někdy na přelomu roku. Navenek působí hezky, koukal jsem na něj přes plot. Ale ta cena je trochu úlet. Začínal na 280 000,-
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: Koupě W123
Neny a proč ne benzín? Proč ne benzin einspritz ist klar, aber varum kein vergassermotor? :-O
Podle mě je nejlepší svezení se starým Mercedesem na benzin, pokud někoho netrápí pár litrů spotřeby navíc... tak proč si odepřít komfort Mercedesu
a pružným a tichým motorem, který se vyrovná v provozu dynamicky dnešním lehce podprůměrným autům?
Já bych raději měl piáno 200karbec , než 240-300D bez turba. Ten karbec čtyřvál nejen že má větší výkon než 300D ale i krouťák a lepší průběh a navíc
lehčí motor dá autu lepší jízdní vlastnosti a cena bude lepší... A o 230kách s karburátorem nemluvě a těch je i víc- to je základní motorizace Piána Coupé , jestli se nepletu ...
Podle mě je nejlepší svezení se starým Mercedesem na benzin, pokud někoho netrápí pár litrů spotřeby navíc... tak proč si odepřít komfort Mercedesu
a pružným a tichým motorem, který se vyrovná v provozu dynamicky dnešním lehce podprůměrným autům?
Já bych raději měl piáno 200karbec , než 240-300D bez turba. Ten karbec čtyřvál nejen že má větší výkon než 300D ale i krouťák a lepší průběh a navíc
lehčí motor dá autu lepší jízdní vlastnosti a cena bude lepší... A o 230kách s karburátorem nemluvě a těch je i víc- to je základní motorizace Piána Coupé , jestli se nepletu ...
-
Autor tématu - Administrátor
- Příspěvky: 1241
- Registrován: ned 27.07.2008, 20:24
- Auto: W460 300GD, W463 G500,560SEC,560SL,SL60AMG, W205
- Bydliště: Nádražní ulice 3740, Mělník, tel.777 126 560
- Věk: 44
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě W123
Čenda: hmm pěkné :-)
Volhovič: nevím, prostě chci naftu, spolehlivost motoru bude i za 50 let start na drc, karburátor nechci, pián v benzínu jsem měl nespočítaně, nejde mi o výkon, prostě jsem rozhodnut o naftové verzi...
Volhovič: nevím, prostě chci naftu, spolehlivost motoru bude i za 50 let start na drc, karburátor nechci, pián v benzínu jsem měl nespočítaně, nejde mi o výkon, prostě jsem rozhodnut o naftové verzi...
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Koupě W123
Jak bylo nekde napsano :pro diesel v mercedesu se clovek musi narodit :) .
Osobne budu mit radsi 88 koni v nafte nez 188 v benzinu(v pripade klaviru).Nechci resit: starty po zime,volnobeh za tepla,polotepla,prechody atd atd.Chci mit auto do kteryho po pul roce odstavky skocim a jedu.Nechci problemy,chci jezdit a ne krome koroze,nedostatku dilu resit jeste agregat.Navic to,co dela piano pianem je nafta s benzinovym ctyrvalcem by se z toho legenda nikdy nestala.
Osobne budu mit radsi 88 koni v nafte nez 188 v benzinu(v pripade klaviru).Nechci resit: starty po zime,volnobeh za tepla,polotepla,prechody atd atd.Chci mit auto do kteryho po pul roce odstavky skocim a jedu.Nechci problemy,chci jezdit a ne krome koroze,nedostatku dilu resit jeste agregat.Navic to,co dela piano pianem je nafta s benzinovym ctyrvalcem by se z toho legenda nikdy nestala.
-
- kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
Re: Koupě W123
Ono má oboje svoje pro a proti.U nafty bude problém najít něco slušnýho,protože to měl každej jako otroka.Ropák s malým nájezdem zase může být větší zle než s velkým....A benzín bude tak něco mezi,ale za se po těch letech zase trápení s karburací na vstřikováním....To je fakt těžký.U benzína se dá očekávat rozumnej nájezd a nedorychtovaný auto.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: Koupě W123
Když pominu dvoutakty, tak nejjednodušší možná motorizace , které je jedno jaké má tlaky ve válcích, palivo, údržbu, jak dlouho to nejelo atd je benzin s jednoduchým mechanickým karburátorem , mechanickou pumpou a zapalováním s mechanickým přerušovačem- proti tomu jsou piáno kadlíci hrozně složité a choulostivé stroje , ke kterým se člověk musí chovat civilizovaně a niet pa rusky . Tedy za 50 let stojíc vedle sebe primitivní benzin a primitivní nafta , mám jistotu 100% , že když přijdu s plochou baterií, klikou a desítkou paliva , co z těch dvou krámů pojede a co bude kašlat beznadějně zavzdušněný, nepojede a bude chtít vyřešit těsnost plivové soustavy, naftový filtr, čištění vstřiků atd aby to vůbec nastartovalo, pokud to má tlaky, nemá to fouklý těsnění , nemá to rozhašený čerpadlo, který na rozdíl od karburátoru nedokáže rozebrat poléčit a složit každej druhej za půl hodiny uprostřed lesa s dvouma klíčema a šroubovákem. Ale jinak kadlíky mám taky rád a jezdím s nima z mých aut nejvíc protože jsem chudej a 8 nafty je míň než 12 benzínu :-)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě W123
Má pravdu přecedo, má pravdu. *thumbs up*
Když měl pérák v řiti baterku, plochá 4,5 V to jistila, ... na 1. šlápnutí.
Ale tenkrát se ještě nelila do benzínu ta Babišova zk..vená přísada, která je schopná zalepit i ten prajednoduchej karburátor. :-!
Když měl pérák v řiti baterku, plochá 4,5 V to jistila, ... na 1. šlápnutí.
Ale tenkrát se ještě nelila do benzínu ta Babišova zk..vená přísada, která je schopná zalepit i ten prajednoduchej karburátor. :-!
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: Koupě W123
Je to fuk benzin nebo nafta. Kdo chce ticho klid a pohodli - benzin. Komu z nostalgie chybi klapot klaviru - nafta - tohle jinde nezazijes. Kazdy ma svou mercedesarskou hodnotu a ja rozumim oboum nejlepsi jsou obe verze a jen menit podle aktualni nalady.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1761
- Registrován: pát 01.08.2008, 21:45
- Auto: Osobní,nákladní,obytné
Re: Koupě W123
Výhoda klavírního dieselu spočívá v tom,že nepotřebuje ani tu plochou baterku...☺
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Koupě W123
Volhovič:
Chápu, že máš radši benzín ale to tvoje srovnání není úplně objektivní.
Pokud se budeme bavit o delší odstávce tak u obou typů budeš muset vyčistit palivovou soustavu tak jako tak. Poznámka o tlacích není relevantní neboť nemá nic společnýho s resistencí vůči dlouhému odstavení, stejně tak těsnění pod hlavou.
Karbec bude zasranej s bordelem uvnitř, zapalování nepojede, svíčky ven atd...
Když je naftový čerpadlo v kondici tak vydrží moc, rozhodně víc než zapalování u benzinu.
Co se týká startování v zimě, nemám s ním problém ani u 115, -20 na první nažhavení a jde na všech 5.
Co se týká starých jaw, taky ty co mají spínačku na nádrži - pérák, kývačka , tak ty nepotřebují ke startu baterku vůbec, kliček doleva a chytnou na roztlačení.
Chápu, že máš radši benzín ale to tvoje srovnání není úplně objektivní.
Pokud se budeme bavit o delší odstávce tak u obou typů budeš muset vyčistit palivovou soustavu tak jako tak. Poznámka o tlacích není relevantní neboť nemá nic společnýho s resistencí vůči dlouhému odstavení, stejně tak těsnění pod hlavou.
Karbec bude zasranej s bordelem uvnitř, zapalování nepojede, svíčky ven atd...
Když je naftový čerpadlo v kondici tak vydrží moc, rozhodně víc než zapalování u benzinu.
Co se týká startování v zimě, nemám s ním problém ani u 115, -20 na první nažhavení a jde na všech 5.
Co se týká starých jaw, taky ty co mají spínačku na nádrži - pérák, kývačka , tak ty nepotřebují ke startu baterku vůbec, kliček doleva a chytnou na roztlačení.
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Koupě W123
Kup si nejlepší, jaký si můžeš dovolit, a nešetři! Rozhodující je stav karoserie (včetně bižutérie) a interiéru – všechno ostatní je vedlejší, i motorizace.
Klíč
Klíč
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6519
- Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
- Auto: D, J, SWE, CZ...
- Bydliště: Praha - východ
Re: Koupě W123
To je ale ten největší kámen úrazu. Protože ty auta jsou povětšinou už spravovaný (pokud se nabavíme o autech kde se nesolí) a ta oprava v drtivý většině případů nestojí za nic....
-
- hvězda
- Příspěvky: 1586
- Registrován: čtv 29.04.2010, 13:50
Re: Koupě W123
30 let stary auto kdyz se odstavi nebude fungovat ani benzin ani nafta. Spravovany samozrejme nebrat ale jak bylo jiz nadneseno co je gumovy bude zpuchrely. Opravdu aspon 25 let suchy stodoly a nekoukal bych jestli 200d bez pravyho zrcatka a serva nebo 280E a full.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele: