pokecejme o motórech u 211

Vše o srazech, zajímavé odkazy, vtipy atd.

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od miluna »

Rodinný Sharan pomalu dosluhuje a já přemýšlím jestli koupit dalšího (jako familia auto je to dokonalý) anebo se vrátit ke hvězdě. Prolítnul jsem německou inzerci a v cenový relaci kterou jsem ochoten investovat vidím jen 211(lacinej pokus navázat na slávu minulých let) no ale moudrej z toho nejsem. Mraky čtyřválců (to mi moc nevoní) sem tam 2,7 (podle mne slušnej motor) a pár 280. Trošku si to komplikuju požadavkem na manuál (s prndou fakt nemám z jízdy požitek). Kterej jakej proč? Rád bych kombíka (děti a spousty haraburdí co občas nutně potřebujeme ssebou) ale odrazuje mne vzduch (ten fakt nechci v žádném případě).
S 211 v podstatě nemám žádné zkušenosti. (párkrát jsem to pilotoval a jakžtakž to snesu) Ze svezení ve 212 se čtyřválcem jsem měl pocit že řídím nějakej větší Opel, tu bych nezkousl, nebo jsem tam asi ještě duševně nedošel a ještě k tomu nesmyslný peníze.
Můžeme tu rozproudit diskusi o motorech? Případně o 211 a typickýchproblémech?? Nechte to prosámchvilku v pokecu. Díky.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od Přemek Doležal »

Já jsem Milane 211 nikdy neměl, ale jednou zákaznickou jsem najel pár set km.
Cdi 4v + AT, TAXI, ujeto 700.000km
Servis v normě, jede to vééélice hezky .. kde chceš jet dnes přes 200?...chvíli ano, ale jedou proti tobě, a seš f prdeli.
Víceválce hezký, ale kdo má kolem toho motoru pak něco dělat?

8040
vycházející hvězda
Příspěvky: 863
Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
Věk: 76

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od 8040 »

6ti hrnek, ostatní si vymysli podle svého. Mám to ve 4maticu, automat, přijeď a můžeš si to otestovat. Upozorňuju že jen otestovat. Na prodej není. Vždycky jde o to, co od toho chceš a cos schopen skousnout. Samozřejmě byly nějaké výdaje, ale na množství ujetých km bych řekl že pohoda.

eMBéčko
vycházející hvězda
Příspěvky: 977
Registrován: stř 01.07.2020, 14:52
Auto: W124 E320 Coupé 1994, Getrag
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí
Věk: 65

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od eMBéčko »

Můj dlouholetý kamoš-mekánik si letos začátkem roku splnil přání a pořídil kombíka 320CDI R6, 2004. Zatím je nadmíru spokojenej (motor ještě bez DPF a vířivých klapek), pětikvalt automat s možností ručního řazení voličem (s klasickým manuálem fakt nevim, Maruš...), předek na pružinách, zadek má měchy (kombíky prý všechny a možná proto, že to má dokonce sedmimístný)... A taky SBC...

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od Přemek Doležal »

Bez klapek? = blbost, ty jsou tam od počátku Cdi.

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od miluna »

320 už jsem měl...jako, není to špatný ale není s manuálem a tak je to nezkousnutelný. Já prostě potřebuju kvrdlačku a rozhodovat, na kterej kvalt se kdy pojede a nemožnost podřadit před zatáčkou když pospíchám je prostě zásadní věc.

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od Přemek Doležal »

Podřadit už od 5kv lze u všech skříníí.

trojan
kometa
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
Auto: Trambus
Bydliště: 60580495devět/Kolín

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od trojan »

Drž se koncernu . . . :-)

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od miluna »

ale vždyť víš co myslím, to je prostě jinde, měl jsem MB v matu a nee, nejsem s tím kamarád a furt mne to sere. Auto se řídí spojkou a pánem na palubě musím bejt já, ne nějakej blbej počítač

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od miluna »

trojan - no nevím, nevím, taky se to sype, není to tak drahý ale držák to není

Waterfall
hvězda
Příspěvky: 1663
Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
Bydliště: Trenčín
Věk: 41

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od Waterfall »

Sere se to všechno stejně...je jedno jestli koncern nebo mercedes. I náklady plus mínus stejný. Kto chce opravdu spolehlivý auto, ať si koupí radějí benzínovýho Japonce s menším nájezdem. Samozřejmě v otázce svezení se to srovnávat nedá. Vlastně nevím, zda má v dané generaci a třídě W211 vůbec nějakou konkurenci, co se komfortu jízdy týče.
Já mám 220CDI 170PS - za mě výkonově naprosto dostačující. Horší je to se zvukovým projevem motoru. *jokingly*

kejb
král hvězd
Příspěvky: 6519
Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
Auto: D, J, SWE, CZ...
Bydliště: Praha - východ

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od kejb »

To je právě ten problém, že koncern není taky žádná výhra, hlavně co se motorizací týče. Taky ze Sharana do 211... to tě kvůli místu bude hned srát, pokud to budeš chtít nutně mít, šel bych určitě do čtyřválce (EVO). Tohle auto jsem 2 roky měl a přijde mi to jako "užitkový" dobrý, super spotřeba, nic extra tomu nebylo. Vykašlal bych se na koncern i :stern: a ze sharana skočil do S-maxe...

big.trucker
vycházející hvězda
Příspěvky: 618
Registrován: ned 08.11.2009, 13:49
Auto: W 123 230, W 124/300TD,MAN TGA 430 HR, 914Kipper
Bydliště: Teplice
Věk: 47

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od big.trucker »

Waterfall píše: čtv 29.07.2021, 7:05 Sere se to všechno stejně...je jedno jestli koncern nebo mercedes. I náklady plus mínus stejný. Kto chce opravdu spolehlivý auto, ať si koupí radějí benzínovýho Japonce s menším nájezdem. Samozřejmě v otázce svezení se to srovnávat nedá. Vlastně nevím, zda má v dané generaci a třídě W211 vůbec nějakou konkurenci, co se komfortu jízdy týče.
Já mám 220CDI 170PS - za mě výkonově naprosto dostačující. Horší je to se zvukovým projevem motoru. *jokingly*
ja bych to 4valcovy rachtaní taky nesnesl🤮

Joe
vycházející hvězda
Příspěvky: 610
Registrován: stř 06.08.2008, 9:47
Auto: W11, W107, W112, W129, W210, W211, W221
Bydliště: České Budějovice a okolí
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od Joe »

V podstatě máš neřešitelné požadavky na své další auto. Bohužel to není jen o motoru. W211 je jezditelná v nájezdu od 100 t. km do cca 250 t. km. Po tomto nájezdu to začne a je toho moc dlouhá fronta co je třeba opravovat. Vysokotlaké čerpadlo, vstřiky, vířivé klapky, hadice kolem turba, turbo, naklápění lopatek turba, podvozkové díly, SBC, po 15 letech provozu odcházi i časti kabelového svazku, na kastli vyreznou zadní blatníky, přední jsou hliníkové, odchází stěrač zadního okna, zámky 5. dveří, zámky zadních sedaček, průsaku glykolu do automatky a měchům a kompresoru a všemu kolem Airmatiku se sice svojí volbou konfigurace auta vyhneš, ale zase takové auto za levno se slušným nájezdem je nesehnatelné navíc, v kombíku. Ano, jako automechanik si vše uděláš sám, ale časem tě to začne štvát, potřebuješ opravovat zákaznická auta za koruny a ne svůj vergl.
Jak říkám je rok 2021 a není to jen o motoru. W211 v tvojí konfiguraci s nájezdem do cca 120 t. km těžko seženeš.
Jo a ten pětivál 2,7 není vůbec špatnej motor, jak se říká, bo všici musejí mít 320CDi, ne?
Moje zkušenost s W211: s 320 CDi b.j. 2003 v hodně plné výbavě včetně TV jsem najel 120 t. km ( od 140t. Do 260t. ) bez větších servisních zásahů, pouze spotřebák.
Moje paní jezdí již 10 let W211 270CDi, koupeno od turka za 8 t. EURo s nájezdem 230 t. km, aktuálně najeto 340 t. km, furt v servisu, proinvestováno cca 300 t. Kč.
Tož tak.

Autor tématu
miluna
hvězda
Příspěvky: 1756
Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
Auto: jo jo, mám
Bydliště: Košťany
Věk: 58
Kontaktovat uživatele:

Re: pokecejme o motórech u 211

Příspěvek od miluna »

Díky Joe :-) Pro mne je motor důležitý i zvukovým projevem, prostě chci, aby předl a ševelil a vrtěl se v nízkých otáčkách když jedu na pohodu. Výkon je v tomto případě podružný. (Mám tu na dvoře třeba GLC se čtyřválcem a když jsem to nastartoval, tak první dojem byl že je to rozbitý)
nevím, jestli se zobrazí tenhle odkaz nepřihlášeným: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 4-216-5324 ten se mi třeba na první pohled zdá Ok.
Já samozřejmě koukám na Km, přes 200 už to smrdí kasičkou a to je nezkousnutelné. Aut už jsem měl opravdu hodně a současný Sharan (PD 02) je jediný, který vydržel 4 roky a je v podstatě dokonalý, ale problémy se začínají hromadit a opravit vše je ekonomický nesmysl.
S auty pro polovičku je to asi stejné. Šárinka má E46 (316) v nejdražší verzi v čechách, už mne stála přes 120 :-(
JInak samozřejmě ta 211 není nutnost, je to rozmar, vozit si zadek v medu a dělat frajera, když na to v podstatě nemám broky. Je to problém, který stejně budu muset rozseknout sám ale informací moc nemám, třeba to SBC je velký strašák a vzduch také. Už jsem drkal na prázdném podvozku jednou cca 100km a je to fakt děs, stát se mi to na dovolený, tak nevím, jak to vyřešit a dojet domů, vozit měch v kufru jako se vozila půlka motoru ve stovce kdysi mi příjde strašný.
Odpovědět