230e cat
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 16.08.2018, 17:02
- Auto: mb300td
230e cat
Staly zdravy, uz tu nekolikrat bylo reseno neco podobneho, ale vzdy jine priznaky. Zacalo to zvysujici se spotrebou, pridalo se duseni pri seslapnuti plynu, ted uz i strili do sani pri startu a pri seslapnuti plynu a spotrba ani nemluvim natankuji cca za 500 a nestaci to ani na 100km. Pomoooc.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: 230e cat
Kontrola zapalování, těsnosti sacího traktu a základního tlaku paliva. Instantní radu vyměň tohle, nebo tamto asi nedostaneš. Já to tipuju na chudou směs - nejspíš to někde přisává vzduch.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 230e cat
YESSS.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 16.08.2018, 17:02
- Auto: mb300td
Re: 230e cat
Dik kdyz zmerim lambydu tak ukazuje 0,76V cca. Jezdilo to zza 8-9 a ejhle 20-25 a i svicky jsou bronzovy,
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: 230e cat
Změř napětí mezi piny 2 a 3 na konektoru X11. Změř to jak na volnoběh, tak při cca 2500RPM. Ideální napětí je cca polovina toho, co namľťíš na baterce.
Těch 0,76V na lambádě znamená, že je tam poměrně dost kyslíku. Měřil si volnoběh, nebo zvýšené otáčky?
Ta spotřeba je ale brutální. To jsem neměl ani u 300E-24, když jsem měl KE-Jet tak rozesraný, že z výfuku doslova kapal nespálený benzín. Takže tam to někde musí sát vzduch bokem ve velkým a stříkačka se to snaží pomocí lambády srovnat vysokou dávkou paliva. Jestli to má jinak volnoběh OK, tak můj tip je prasklá želva.
Těch 0,76V na lambádě znamená, že je tam poměrně dost kyslíku. Měřil si volnoběh, nebo zvýšené otáčky?
Ta spotřeba je ale brutální. To jsem neměl ani u 300E-24, když jsem měl KE-Jet tak rozesraný, že z výfuku doslova kapal nespálený benzín. Takže tam to někde musí sát vzduch bokem ve velkým a stříkačka se to snaží pomocí lambády srovnat vysokou dávkou paliva. Jestli to má jinak volnoběh OK, tak můj tip je prasklá želva.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 16.08.2018, 17:02
- Auto: mb300td
Re: 230e cat
Dekuji, tak jsem to rozebral a moc jsem toho nenasel, jen lhůty plech co drží střípky a prasklo hadici od airboxi do víka atd..., to jsem vyměnil a možná drobné zlepšení (spotrebu jsem ještě nezkolumal) ale po nastartovani tedy studeny motor se mu do otacek porad nechce ,po zahrati se to o dost zlepsi a změřit bohatost na x11 se mi moc nedaří, ať měřil jak měřil ukazuje to tak divny veci ze to sem ráčí ani nebudu psát. Každopádně děkuji za rady a pomoc.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 16.08.2018, 17:02
- Auto: mb300td
Re: 230e cat
Tak mezi pin 2a3 cca 9V, střídá nejde změřit dokazuje 0000 bohatost nereaguje i kdyz bych se zakroutil k smrti asi nálezu běžím rovnou do auta a bude klid. Moje radost a láska k mercedesu se změnila v nenávist. Ještě že mám tech hajzlu 8 naštěstí tech sedm zbývajících jsou naftovy.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 16.08.2018, 17:02
- Auto: mb300td
Re: 230e cat
Zdar hoši, právě jsem četl co jsem napsal a všechno je to proti mě(už i ten pos... telefon si upravuje slova jak chce aby to vypadalo jako že jsem naprostej debil) nechapu proč seřízení bohatosti vůbec nereaguje, proč volty na pinu 2 a 3 ukazují 9V ale střida nic. už mě to nebaví ani psát. jo a ještě mě napadá nemáte někdo schéma zapojení podlaku ? Děkuji
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 230e cat
Jednoduchá zkouška: po odpojení večkeré elektriky od KE Jet to musí jet a vrčet. Sice to nebude mít správný volnoběh - řeším zkušebním vložením mechanického seřizování buď z K nebo od LPG.
Pokud to ani takto nebude fungovat, musíš začít od tlaku paliva - 5,5 Atm, a podtlaků, nakonec od samotného KE.
Pokud to ani takto nebude fungovat, musíš začít od tlaku paliva - 5,5 Atm, a podtlaků, nakonec od samotného KE.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: 230e cat
Napětí mezi piny 2 a 3 by za provozu zahřátýho motoru mělo lehce kolísat v řádu desetin voltu. Pokud se měří pracovní cyklus střídy v %, mělo by to lítat cca +-5%. Jestli je napětí statický, pak řidicí jednotka pracuje v nouzovém módu nebo nepracuje vůbec. Na základě statický hodnoty na pinech 2 a 3 lze dle tabulky chybových hlášek najít, co se jednotce nelíbí.
Nejčastější příčinou je problém některýho elektrickýho komponentu - tady by statický napětí 9V mezi piny 2 a 3 konektoru X11 odpovídalo 60 nebo 70% pracovního cyklu střídy, což je chyba snímače rychlosti, nebo vačky.
KE-Jet není tak složitý, jak na první pohled vypadá. Většinou je problém nějaká banální závada, jen bez pořádného pochopení principu toho systému se to hledá těžko. Odkud jsi?
Nejčastější příčinou je problém některýho elektrickýho komponentu - tady by statický napětí 9V mezi piny 2 a 3 konektoru X11 odpovídalo 60 nebo 70% pracovního cyklu střídy, což je chyba snímače rychlosti, nebo vačky.
KE-Jet není tak složitý, jak na první pohled vypadá. Většinou je problém nějaká banální závada, jen bez pořádného pochopení principu toho systému se to hledá těžko. Odkud jsi?