Žhavičky
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 405
- Registrován: pát 01.08.2008, 7:34
- Auto: W 124 300D
- Bydliště: Plzeň
- Věk: 48
Re: Žhavičky
Tak vymeneno "na gynekologa".
Byla to jen jedna a nastesti ta kam se da dostat skrz parohy.
Ten trik s promerenim kabelu u relatka hodne pomohl!
Dik,
E
Byla to jen jedna a nastesti ta kam se da dostat skrz parohy.
Ten trik s promerenim kabelu u relatka hodne pomohl!
Dik,
E
-
- hvězdička
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv 31.07.2008, 20:14
- Auto: S124 300TD; S211 320CDI V6
- Bydliště: Praha
- Věk: 40
Re: Žhavičky
Ahoj, dotaz, jedna zhavka ma odpor cca 5 ohmu, zbytek 0,8. Muze ta jedna zhavka byt duvod toho, ze auto po startu nebezi na všechny válce a huli jak stara avie. Po cca 30 vteřinách je to ok, další starty uz ok.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 285
- Registrován: pon 28.09.2015, 21:47
- Auto: W124 300E-24; S124 250TD TURBO
- Bydliště: Praha
- Věk: 53
Re: Žhavičky
Určitě. Stačí Ohmův zákon. (P=UxI=U2/R)
Má-li odpor 0,8 ohmu pak při napětí 12 V je tepelný výkon 180 W.
Má-li odpor 5,0 ohmu pak při napětí 12 V je tepelný výkon 29 W.
Má-li odpor 0,8 ohmu pak při napětí 12 V je tepelný výkon 180 W.
Má-li odpor 5,0 ohmu pak při napětí 12 V je tepelný výkon 29 W.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv 31.07.2008, 20:14
- Auto: S124 300TD; S211 320CDI V6
- Bydliště: Praha
- Věk: 40
Re: Žhavičky
Ok, o vikednu vymenim. Je to na patym valci, uz se to na to tesim moc. Pri vymene zhavek si vzdy vzpomenu na Lakatose :D
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 512
- Registrován: čtv 14.04.2016, 14:39
- Věk: 34
-
- hvězdička
- Příspěvky: 247
- Registrován: čtv 31.07.2008, 20:14
- Auto: S124 300TD; S211 320CDI V6
- Bydliště: Praha
- Věk: 40
Re: Žhavičky
Tak vyměneno, startuje jak novej.
Jinak moje zkušenost 2. válec mezi sanim v pohodě, 5. válec musel airbox dolu, ruce sedřený, místa málo, ale jinak to šlo celkem dobře a 6. válec jsem kdysi sundaval i sání, tam jsem se nemohl nijak dostat, ale možná jsem jen špatně vybavenej :)
Jinak moje zkušenost 2. válec mezi sanim v pohodě, 5. válec musel airbox dolu, ruce sedřený, místa málo, ale jinak to šlo celkem dobře a 6. válec jsem kdysi sundaval i sání, tam jsem se nemohl nijak dostat, ale možná jsem jen špatně vybavenej :)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon 04.11.2013, 11:45
- Auto: MB 124 250d
- Bydliště: Slovenská Republika
Re: Žhavičky
Zdravím, nechcel som založiť novú tému, tak rád by som sa tu poinformoval. Menili mi žhaviče. Povedal som mechanikovi nech mi objedná BERU. Staré tam boli Bosch 0 250 201 039, 11 V. Nové dal BERU GV 603, avšak, čo som po nete čítal ten je 11,5 V a na stránke Unix autodiely, odkiaľ mechanik objednával píše, že vhodný na predbežné žhavenie. To znamená, že po tom ako zhasne kontrolka žhavenia už nežhaví? Objednával mechanik správne? Ďakujem.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavičky
11 nebo 11,5 je šumafuk.
Délku a dožhavování obstarává relé, nikoliv svíčka.l
Takže OK
Délku a dožhavování obstarává relé, nikoliv svíčka.l
Takže OK
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavičky
Musim to hlásit :
Dan měnil dvě žhavičky na OM 603, takže 300 dýzl s EGR, 1. a 5.
A kdybyste viděli a slyšeli, co při výměně tý pátý svíčky dělal a co produkoval za slova, jak mu to dlouho trvalo,
myslel jsem, že prasknu smíchy, ale s kolegiality jsem se tvářil vážně. :-@ *jokingly* *jokingly* *jokingly*
Takže tak.
Všechny naráz, sání dolu. *thumbs up*
-
- hvězdička
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon 04.11.2013, 11:45
- Auto: MB 124 250d
- Bydliště: Slovenská Republika
Re: Žhavičky
Ďakujem za info. Len som sa zľakol, že bude treba vymeniť za iné.
Inak tiež pripájam info. Pýtal som sa kamaráta (automechanika), či nedáme dole sanie, vraj to je tak ľahšie. Nedemontovali sme a vymenili všetkých 5 aj s kecami okolo za cca 40min. Pri 4. valci bol prístup trošku sťažený, tam to trvalo najdlhšie, ale dalo sa to zvládnuť.
Mám lišťáka 250D, 66kW bez EGR.
Inak tiež pripájam info. Pýtal som sa kamaráta (automechanika), či nedáme dole sanie, vraj to je tak ľahšie. Nedemontovali sme a vymenili všetkých 5 aj s kecami okolo za cca 40min. Pri 4. valci bol prístup trošku sťažený, tam to trvalo najdlhšie, ale dalo sa to zvládnuť.
Mám lišťáka 250D, 66kW bez EGR.