250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát 19.01.2018, 7:39
- Auto: Mercedes-Benz w124 250D 66kw
250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Dobrý den, prosím vás o radu. Dnes přijdu k autu a normálně jako vždy nechám dvakrát žhavit otočím a nic se neděje je slyšet jen jedno cvaknutí auto dva dny stálo do té doby bez jediného problému. Baterka nabitá máte někdo prosím radu ? . Děkuji
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Upálený ukostření motoru - dát startovací kabel na mínus aku co je ve voze připojená a druhý konec na kostru na motoru pokud nejsou
startovací kabely profi , držet oba konce aby měly pořádný kontakt! A druhý startuje... pokud bude startovat, vyměnit kostřící pásek motoru a nebo pokud bude vidět i bez zkoušení, že upadl :-D
Jinak může "lepit " startér že má vylágrovaný futra nebo jsou horší uhlíky...to někdy pomůže před startem pobouchat kladivem a pokud to tak je,
dát na repas.
Pokud ani jedno kontroloval bych oba proudové vodiče od aku ke startéru a od aku na kostru-hlavně jejich spoje. Dál taky může být blbá cívka startéru , resp když cvaká, tak sice cívkuje, ale silový kontakt třeba nekontaktuje už .... ale s tím jsem se u MB nesetkal (jinde ano)
startovací kabely profi , držet oba konce aby měly pořádný kontakt! A druhý startuje... pokud bude startovat, vyměnit kostřící pásek motoru a nebo pokud bude vidět i bez zkoušení, že upadl :-D
Jinak může "lepit " startér že má vylágrovaný futra nebo jsou horší uhlíky...to někdy pomůže před startem pobouchat kladivem a pokud to tak je,
dát na repas.
Pokud ani jedno kontroloval bych oba proudové vodiče od aku ke startéru a od aku na kostru-hlavně jejich spoje. Dál taky může být blbá cívka startéru , resp když cvaká, tak sice cívkuje, ale silový kontakt třeba nekontaktuje už .... ale s tím jsem se u MB nesetkal (jinde ano)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát 19.01.2018, 7:39
- Auto: Mercedes-Benz w124 250D 66kw
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Po práci jedu ke kamarádovi do dílny pak dám vědět výsledek a mockrát děkuji za rady byl jsem z toho tak v nervu ze sem doma zabouchl i klíče od bytu a musel jsem volat zámečníka 😀🤬
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát 19.01.2018, 7:39
- Auto: Mercedes-Benz w124 250D 66kw
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Tak je v háji startér prosím někdo radu kde koupit nový nebo repasovany ? Odkaz kontakt přibližná cena ? Děkuji
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 506
- Registrován: čtv 14.04.2016, 14:39
- Věk: 34
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Repas startéru na c250td stál kolem 2700,- prostě do tří. A vyměnil co se dalo. *jokingly* Já jsem to nechával dělat v Plzni u Mulače. Byl jsem tam i s altíkem a dalšími startéry.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Starší fungující i repasovaný se tady u mě v regále najde. Ale nevíme odkud jsi... ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát 19.01.2018, 7:39
- Auto: Mercedes-Benz w124 250D 66kw
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Děkuji už jsem sehnal nový v úterý přijde.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát 19.01.2018, 7:39
- Auto: Mercedes-Benz w124 250D 66kw
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Tak už zase šlape jak hodinky původní startér vydržel 34let. Takže uvidím jak dlouho to zvládne tento děkuji všem za rady.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 4495
- Registrován: čtv 31.07.2008, 13:59
- Auto: 124 - to je krásný číslo co mám rád
- Bydliště: Nehvizdy, Praha - východ
- Věk: 49
- Kontaktovat uživatele:
Re: 250D 66Kw 1985 Manuál NETOČÍ
Taky jsem včera měnil na jedné 124 startér, odešel zcela bez varování. A když jsem ho testoval na stole, zajímavý bylo, že necvakala ani cívka, ani se netočil motor. Prostě to nějak celkově chcíplo... ;)