Hrníčkové jsem už jednou menil na motoru z W124 300D a stáli pár korun, tak jsem rozebírku ani neřešil. Bohužel, na naší 560 jsou úplně jiné, jsou to takové “hříbečky” a ty se rozebrat nedají.kejb píše: ↑pát 13.03.2020, 11:12 Kdyby nám sem dal nějakej odkaz na článek, manual nebo diskuzi, kde se řeší "tvrdost", můžeme se přiučit všichni. Navíc dospělej chlap se zvládne zastat sám sebe,ne...
Co se týká tvýho problému - kolik km jsi už od výměny najel? Ono to slabý cvakání tam nejspíš bylo už původně, akorát pře ty hodně špatný nebylo slyšet. Ty hydra jsou prostě drahý a je jasný, že se nikomu nechce hned dávat tolik peněz. Nevím, jestli se tenhle typ dá rozebrat ale hrníčkový jo, možná byl to stálo za pokus.
Miky:
Ješťe mě napadla jedna věc, já když rozebíral moje hlavy na 560, tak asi dvě hydrátka byla povolená/nedotažená.. Když sundáš víka ventilů, možná se na ně dostaneš a zkusíš zda není některé povolene..