500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Dej mi sem číslo dílu, dokážu z USA nový za podstatně méně.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Tady je po vyčištění, čísťounký jak trcadlo. Pokud to v práci budu stíhat tak to nahodím a vyzkouším jestli je nějaká změna. Jinak číslo je 000 141 14 25.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Číslo Bosch, tohle je asi číslo :stern: viď?
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Číslo Bosch nevím, ale vyrobilo to VDO a tam je číslo 408 202/004/002.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Takže ani s tím vyčištěným motorkem to nefunguje. Jakmile zařadím D nebo R a trsešlálnu plyn tak při klesání otáček to zdechne. :( Myslím že to na chvíli zase odložím k ledu a počnám jestli se tu někomu podaří nnějakej průlom v něčem..
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
A máš dobře bohatost???
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
To je spíš taková řečnická otázka, těžko říct. To se pozná jenom na emisích. Šlo by to poznat podle papírů z emisí??
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
*jokingly* těžko říct. Já to tady nechci rozebírat, víš jak to myslím.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
noooooooooooooooooo,tak já to po měsíci natočil a volnoběch opět cca 1100,ventil ven,prostříkat,kulový...nevim co mne to napadlo,ale poklepal jsem šroubovákem ten regulátor za chodu a otáčky spadly tam kam mají.Pokaždé když to natočim,nebo dojedu a vyřadim,jsou cca talíř,poklepu a spadnou,co to je za hru????asi bych řek že mechanická závada,kdo má problém s výší otáček,zkuste poklepat a dejte vědět.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
...bohatost si seřid sám pomocí multimetru,esli máš KE,návod na youtube
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Pomocí multimetru seřídí, ale pokud nemá v základním nastavení váhu a spodní doraz plunžru tak neseřídí nic. A potenciometry váhy bývají špatné.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Tak jsem ventil vyndal,pustil do něj 4,5V z ploché baterky,zavře se asi do půlky,pustim do něj 12 přímo z baterie,zavře se uplně,funguje bez problému,na konektoru naměřim při zapnuté klíčku cca 12V,ale ventil necvakne a nehne se,konektory čisté,to je záhada.Nastartuju,otáčky 1000,vytáhnu konektor,vyletí nahoru,zapojim,zpět na 1000,při tom za chodu tam naměřim cca 4.7.Auto si ze mne dělá prdel.pomooooc!
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 925
- Registrován: pon 20.10.2008, 20:43
- Auto: SL500,C126 500SEC, S320CDi, Jag XJR, XKR, Saab 9-5
- Bydliště: Kroměříž
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Jo taky jsem klepal a spadlo to.. Jezdím zase na škrťák.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Naměříš to napětí i pod zatížením? Potenciometr má houby odběr. Téměř žádný. Stačí studený spoj a pod zátěží už tam 12 nejde.Tony380SEC píše:Tak jsem ventil vyndal,pustil do něj 4,5V z ploché baterky,zavře se asi do půlky,pustim do něj 12 přímo z baterie,zavře se uplně,funguje bez problému,na konektoru naměřim při zapnuté klíčku cca 12V,ale ventil necvakne a nehne se,konektory čisté,to je záhada.Nastartuju,otáčky 1000,vytáhnu konektor,vyletí nahoru,zapojim,zpět na 1000,při tom za chodu tam naměřim cca 4.7.Auto si ze mne dělá prdel.pomooooc!
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: 500 SEC drží po zahřátí vysoký volnoběh
Nevim co máš na mysli.