Dekarbonizace motoru

Odpovědět

Autor tématu
Jencek
hvězdička
Příspěvky: 89
Registrován: stř 04.03.2015, 11:52
Auto: Mercedes Benz 380 SEC kupé W 126

Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Jencek »

Prosím o zkušenosti s dekarbonizaci motoru, díky patáliím s vodícími plasty rozvodového řetězu jsem pod víkem našel nános bordelu v motoru a když už do toho musím hrábnout, tak už to udělat nějak tak celé a tedy bych ho vyčistil. Net mi vyhazuje pro dekarbonizaci především produkty BG... Máte někdo zkušenost a případně návrhy, jak vyčistit motor co nejlépe a cestou nejmenšího odporu?

Volhovič
hvězda
Příspěvky: 1495
Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
Bydliště: Bodenbach, Sudeten

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Volhovič »

Já bych řešil jen dekarbonizaci pístů, ventilů, spalovacího prostoru- pomocí spreje, který se za chodu motoru stříká přímo do sání- opravdu to funguje- začne to hulit, jako dýmovnice a až to přestane, tak se může přestat s dávkami spreje, protože je čisto. U benzínů to sníží náchylnost k detonacím zahřátého motoru a u všech motorů to je dobré proti zapečení kroužků, proudění směsi (spalovací prostor a dno pístu mají být hladké) a ani ventily s napálenou vrstvou jak ze strany dříku, tak od spalovacího prostoru nejsou výhra- hůř se chladí a prostor při otevření je horší.
Aplikace je účinná při zahřátém motoru!

A čištění motoru celkově- pokud nebude vyndán a rozebrán je podle mě úúúplná blbost, jen se uvolní nějaké svinstvo a ucpe mazací kanálek někde a něco se bude pak špatně mazat a hrozí až havárie motoru!!! Pokud čistit, tak rozebraný do mrtě a vyčistit do mrtě každou součástku a prolít benzínem (nebo Petrákem nebo něčím) kanálky a profoukat je vzduchem.
A na to bych se vybodnul.

panpetr
hvězdička
Příspěvky: 80
Registrován: sob 18.10.2014, 11:40
Auto: Vito i sprinter 313 prodáno , teď sprinter 317

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od panpetr »

Tec 2000

Prvne koupis ten pro palivo, nechas motor jet jen na chemii s plechovky, zadne nalivani do nadrze nebo zalivani filtru ale. Pak das plechovku na oil do oleje, nechas chvilku bezet a pak vymenis oil a filtr.

Vyzkouseno osobne minimalne na 50 vozech.


Maji ho i v kelly

Napr peugeot a citroen sit dealeru to pouziva jako standart pri prohlidkach

Samo zalezi jak moc uz je to zas...ny ale fakt to pomaha.

Snad to nebude brano jako reklama http://www.tec-2000.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Iron
hvězdička
Příspěvky: 66
Registrován: úte 06.01.2015, 10:00
Auto: W212, W164, C126, W126, R129

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Iron »

Mně to dělal maník s tím Metabondem, zahulilo to, proplach a nový olej. Trochu to ztichlo.

miki
hvězdička
Příspěvky: 259
Registrován: čtv 02.05.2013, 18:42
Auto: MB560SEC
Bydliště: Plzeň

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od miki »

Volhovič píše:Já bych řešil jen dekarbonizaci pístů, ventilů, spalovacího prostoru- pomocí spreje, který se za chodu motoru stříká přímo do sání- opravdu to funguje- začne to hulit, jako dýmovnice a až to přestane, tak se může přestat s dávkami spreje, protože je čisto. U benzínů to sníží náchylnost k detonacím zahřátého motoru a u všech motorů to je dobré proti zapečení kroužků, proudění směsi (spalovací prostor a dno pístu mají být hladké) a ani ventily s napálenou vrstvou jak ze strany dříku, tak od spalovacího prostoru nejsou výhra- hůř se chladí a prostor při otevření je horší.
Aplikace je účinná při zahřátém motoru!

A čištění motoru celkově- pokud nebude vyndán a rozebrán je podle mě úúúplná blbost, jen se uvolní nějaké svinstvo a ucpe mazací kanálek někde a něco se bude pak špatně mazat a hrozí až havárie motoru!!! Pokud čistit, tak rozebraný do mrtě a vyčistit do mrtě každou součástku a prolít benzínem (nebo Petrákem nebo něčím) kanálky a profoukat je vzduchem.
A na to bych se vybodnul.
Máš TIP na konkrétní spray? Díky *thumbs up*

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Přemek Doležal »

Největší dekarbonizační účinek měl vždy plněsyntetycký olej CASTROL, jestli to platí eště dnes, nevím.
To je co se týče vnitřních prostor motoru.
Spalovací prostory - jezdi na VERVA 100

Tony380SEC
hvězdička
Příspěvky: 455
Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Tony380SEC »

hm,Valvoline 5w-30 je výborný

miki
hvězdička
Příspěvky: 259
Registrován: čtv 02.05.2013, 18:42
Auto: MB560SEC
Bydliště: Plzeň

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od miki »

Přemek Doležal píše:Největší dekarbonizační účinek měl vždy plněsyntetycký olej CASTROL, jestli to platí eště dnes, nevím.
To je co se týče vnitřních prostor motoru.
Spalovací prostory - jezdi na VERVA 100
I do tak starého motoru dát vysokooktanovyý benzín?

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Přemek Doležal »

Jistě, s tím nemá motor problém, schlamstne ho se stejnou chutí, jako Naturál 95. *thumbs up*

SEMRY
vycházející hvězda
Příspěvky: 931
Registrován: sob 20.03.2010, 23:10
Auto: W213 e200d / 996.1 C2
Bydliště: Vinohrady
Věk: 35

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od SEMRY »

Lepší je aditivivat si sám, začal bych dvojnásobnou dávku vifu a kvalitní N95.

TimothyKab
hvězdička
Příspěvky: 6
Registrován: pát 25.01.2019, 14:54
Auto: Camaro Z28
Bydliště: Denmark
Věk: 47
Kontaktovat uživatele:

Dekarbonizace motoru

Příspěvek od TimothyKab »

Tak sem to procet a jestli to chapu spravne tak se rozdela sani vzduchu. Ted je otazka jestli za vahou vzduchu, nebo pred ni?

Ibonis190E
hvězdička
Příspěvky: 274
Registrován: čtv 17.12.2009, 14:31
Auto: W201 190E 2.0 -RIP, W202 C240 A5
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dekarbonizace motoru

Příspěvek od Ibonis190E »

TimothyKab píše: sob 23.02.2019, 22:42 Tak sem to procet a jestli to chapu spravne tak se rozdela sani vzduchu. Ted je otazka jestli za vahou vzduchu, nebo pred ni?
cez vahu vzduchu rozhodne nic nestriekat..
zasadne za .. inak mozes kupit novu.
V amerike je znamy see foam.
https://www.youtube.com/watch?v=xJmJtHmVGZU
Odpovědět