Dekarbonizace motoru
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř 04.03.2015, 11:52
- Auto: Mercedes Benz 380 SEC kupé W 126
Dekarbonizace motoru
Prosím o zkušenosti s dekarbonizaci motoru, díky patáliím s vodícími plasty rozvodového řetězu jsem pod víkem našel nános bordelu v motoru a když už do toho musím hrábnout, tak už to udělat nějak tak celé a tedy bych ho vyčistil. Net mi vyhazuje pro dekarbonizaci především produkty BG... Máte někdo zkušenost a případně návrhy, jak vyčistit motor co nejlépe a cestou nejmenšího odporu?
-
- hvězda
- Příspěvky: 1495
- Registrován: stř 14.03.2012, 21:53
- Auto: W116, 2x W126, Волга 21, Audi 100
- Bydliště: Bodenbach, Sudeten
Re: Dekarbonizace motoru
Já bych řešil jen dekarbonizaci pístů, ventilů, spalovacího prostoru- pomocí spreje, který se za chodu motoru stříká přímo do sání- opravdu to funguje- začne to hulit, jako dýmovnice a až to přestane, tak se může přestat s dávkami spreje, protože je čisto. U benzínů to sníží náchylnost k detonacím zahřátého motoru a u všech motorů to je dobré proti zapečení kroužků, proudění směsi (spalovací prostor a dno pístu mají být hladké) a ani ventily s napálenou vrstvou jak ze strany dříku, tak od spalovacího prostoru nejsou výhra- hůř se chladí a prostor při otevření je horší.
Aplikace je účinná při zahřátém motoru!
A čištění motoru celkově- pokud nebude vyndán a rozebrán je podle mě úúúplná blbost, jen se uvolní nějaké svinstvo a ucpe mazací kanálek někde a něco se bude pak špatně mazat a hrozí až havárie motoru!!! Pokud čistit, tak rozebraný do mrtě a vyčistit do mrtě každou součástku a prolít benzínem (nebo Petrákem nebo něčím) kanálky a profoukat je vzduchem.
A na to bych se vybodnul.
Aplikace je účinná při zahřátém motoru!
A čištění motoru celkově- pokud nebude vyndán a rozebrán je podle mě úúúplná blbost, jen se uvolní nějaké svinstvo a ucpe mazací kanálek někde a něco se bude pak špatně mazat a hrozí až havárie motoru!!! Pokud čistit, tak rozebraný do mrtě a vyčistit do mrtě každou součástku a prolít benzínem (nebo Petrákem nebo něčím) kanálky a profoukat je vzduchem.
A na to bych se vybodnul.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 80
- Registrován: sob 18.10.2014, 11:40
- Auto: Vito i sprinter 313 prodáno , teď sprinter 317
Re: Dekarbonizace motoru
Tec 2000
Prvne koupis ten pro palivo, nechas motor jet jen na chemii s plechovky, zadne nalivani do nadrze nebo zalivani filtru ale. Pak das plechovku na oil do oleje, nechas chvilku bezet a pak vymenis oil a filtr.
Vyzkouseno osobne minimalne na 50 vozech.
Maji ho i v kelly
Napr peugeot a citroen sit dealeru to pouziva jako standart pri prohlidkach
Samo zalezi jak moc uz je to zas...ny ale fakt to pomaha.
Snad to nebude brano jako reklama http://www.tec-2000.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Prvne koupis ten pro palivo, nechas motor jet jen na chemii s plechovky, zadne nalivani do nadrze nebo zalivani filtru ale. Pak das plechovku na oil do oleje, nechas chvilku bezet a pak vymenis oil a filtr.
Vyzkouseno osobne minimalne na 50 vozech.
Maji ho i v kelly
Napr peugeot a citroen sit dealeru to pouziva jako standart pri prohlidkach
Samo zalezi jak moc uz je to zas...ny ale fakt to pomaha.
Snad to nebude brano jako reklama http://www.tec-2000.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- hvězdička
- Příspěvky: 66
- Registrován: úte 06.01.2015, 10:00
- Auto: W212, W164, C126, W126, R129
Re: Dekarbonizace motoru
Mně to dělal maník s tím Metabondem, zahulilo to, proplach a nový olej. Trochu to ztichlo.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 259
- Registrován: čtv 02.05.2013, 18:42
- Auto: MB560SEC
- Bydliště: Plzeň
Re: Dekarbonizace motoru
Máš TIP na konkrétní spray? Díky *thumbs up*Volhovič píše:Já bych řešil jen dekarbonizaci pístů, ventilů, spalovacího prostoru- pomocí spreje, který se za chodu motoru stříká přímo do sání- opravdu to funguje- začne to hulit, jako dýmovnice a až to přestane, tak se může přestat s dávkami spreje, protože je čisto. U benzínů to sníží náchylnost k detonacím zahřátého motoru a u všech motorů to je dobré proti zapečení kroužků, proudění směsi (spalovací prostor a dno pístu mají být hladké) a ani ventily s napálenou vrstvou jak ze strany dříku, tak od spalovacího prostoru nejsou výhra- hůř se chladí a prostor při otevření je horší.
Aplikace je účinná při zahřátém motoru!
A čištění motoru celkově- pokud nebude vyndán a rozebrán je podle mě úúúplná blbost, jen se uvolní nějaké svinstvo a ucpe mazací kanálek někde a něco se bude pak špatně mazat a hrozí až havárie motoru!!! Pokud čistit, tak rozebraný do mrtě a vyčistit do mrtě každou součástku a prolít benzínem (nebo Petrákem nebo něčím) kanálky a profoukat je vzduchem.
A na to bych se vybodnul.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace motoru
Největší dekarbonizační účinek měl vždy plněsyntetycký olej CASTROL, jestli to platí eště dnes, nevím.
To je co se týče vnitřních prostor motoru.
Spalovací prostory - jezdi na VERVA 100
To je co se týče vnitřních prostor motoru.
Spalovací prostory - jezdi na VERVA 100
-
- hvězdička
- Příspěvky: 455
- Registrován: pon 08.09.2014, 8:18
- Auto: W126 380SEC,Fiat 127A,Renault 6,Porsche 911 3.0SC
Re: Dekarbonizace motoru
hm,Valvoline 5w-30 je výborný
-
- hvězdička
- Příspěvky: 259
- Registrován: čtv 02.05.2013, 18:42
- Auto: MB560SEC
- Bydliště: Plzeň
Re: Dekarbonizace motoru
I do tak starého motoru dát vysokooktanovyý benzín?Přemek Doležal píše:Největší dekarbonizační účinek měl vždy plněsyntetycký olej CASTROL, jestli to platí eště dnes, nevím.
To je co se týče vnitřních prostor motoru.
Spalovací prostory - jezdi na VERVA 100
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace motoru
Jistě, s tím nemá motor problém, schlamstne ho se stejnou chutí, jako Naturál 95. *thumbs up*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 931
- Registrován: sob 20.03.2010, 23:10
- Auto: W213 e200d / 996.1 C2
- Bydliště: Vinohrady
- Věk: 35
Re: Dekarbonizace motoru
Lepší je aditivivat si sám, začal bych dvojnásobnou dávku vifu a kvalitní N95.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 25.01.2019, 14:54
- Auto: Camaro Z28
- Bydliště: Denmark
- Věk: 47
- Kontaktovat uživatele:
Dekarbonizace motoru
Tak sem to procet a jestli to chapu spravne tak se rozdela sani vzduchu. Ted je otazka jestli za vahou vzduchu, nebo pred ni?
-
- hvězdička
- Příspěvky: 274
- Registrován: čtv 17.12.2009, 14:31
- Auto: W201 190E 2.0 -RIP, W202 C240 A5
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dekarbonizace motoru
cez vahu vzduchu rozhodne nic nestriekat..TimothyKab píše: ↑sob 23.02.2019, 22:42 Tak sem to procet a jestli to chapu spravne tak se rozdela sani vzduchu. Ted je otazka jestli za vahou vzduchu, nebo pred ni?
zasadne za .. inak mozes kupit novu.
V amerike je znamy see foam.
https://www.youtube.com/watch?v=xJmJtHmVGZU