Možná na dnešní rádoby benzín. Ale jinak i po několika letech, protáhl čerstvým benzínem a šlo to jak z praku. Hlava stojí ranec, ale třeba teď jsem kupoval na 230 TE tu gumu pod ní a stála originál 1200 kč. To jsem čekal třeba 5000 kč... a člověk by to koupit musel.schicklgruber píše:Řešit interier a dřevo to je to poslední.
První věc je to auto nastartovat. Pokud ho někdo párkrát do roka nikdo nenastartoval tak "želva" vstřikovací hlava je v háji.
W126 560 SEC - oprava a renovace
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
kaučukový díly stojej nesmysly. ale stačí oprášit chemii,
koupit pár kilo vulkanizační směsi a voila - máme silenblok
nebo jinej kus "gumy"....složitý to není. dřív jsme si odlejvali
spoustu věcí (nejen k autům), protože buď byly cenově nedostupný
nebo nebyly vůbec. :stern:
koupit pár kilo vulkanizační směsi a voila - máme silenblok
nebo jinej kus "gumy"....složitý to není. dřív jsme si odlejvali
spoustu věcí (nejen k autům), protože buď byly cenově nedostupný
nebo nebyly vůbec. :stern:
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 02.03.2016, 14:49
- Auto: W126 560 SEC
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
kolouch: zkoušel jsem volat, ale nedovolal jsem se....kdy byvas k zastizeni?
Jinak teda predstavuju svuj test vstrikovacu pro vsechny CIS systemy 009 , napad to neni muj je to z netu, ale u nas to stoji ranec ta sada na to a z ebaye to neni o moc levnejsi. Mam koncovku jak na starsi typy s M12,5 zavitem, tak redukci na ty novejsi po roce 86, ktere predpokladam bude mit muj SEC. Zitra se dostanu teprve k nejakym vstrikovacum, takze to vyzkousim. Budu na tom cistit a testovat vsech 8 ze SECa, pak se podelim o vysledky. Doufam, ze budou zachranitelne a bude stacit je jen vycistit. Jinak tohle se da za predpokladu drobnych uprav pouzit i na vsecky mechanicke naftove vstrikovace.
Da se timto zjistit oteviraci tlak, tesnost a rozprasovani.
tady video jak to funguje:
" onclick="window.open(this.href);return false;
tady pak jde videt jak takove 18 let nepouzite vstriky vypadaji a proc ani nema cenu takovy motor zkouset startovat
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak teda predstavuju svuj test vstrikovacu pro vsechny CIS systemy 009 , napad to neni muj je to z netu, ale u nas to stoji ranec ta sada na to a z ebaye to neni o moc levnejsi. Mam koncovku jak na starsi typy s M12,5 zavitem, tak redukci na ty novejsi po roce 86, ktere predpokladam bude mit muj SEC. Zitra se dostanu teprve k nejakym vstrikovacum, takze to vyzkousim. Budu na tom cistit a testovat vsech 8 ze SECa, pak se podelim o vysledky. Doufam, ze budou zachranitelne a bude stacit je jen vycistit. Jinak tohle se da za predpokladu drobnych uprav pouzit i na vsecky mechanicke naftove vstrikovace.
Da se timto zjistit oteviraci tlak, tesnost a rozprasovani.
tady video jak to funguje:
" onclick="window.open(this.href);return false;
tady pak jde videt jak takove 18 let nepouzite vstriky vypadaji a proc ani nema cenu takovy motor zkouset startovat
" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
Ceny jsou naprosto neodhadnutelný. Ale za 1200 kč je to paráda. Na Ford 2,8i to nejde koupit nový za žádný peníze. V tomhle je Mercedes paráda, když vidím jaké problémy jsou třeba u Volva 240/740 a ty ceny, a čekací doby...kolouch píše:kaučukový díly stojej nesmysly. ale stačí oprášit chemii,
koupit pár kilo vulkanizační směsi a voila - máme silenblok
nebo jinej kus "gumy"....složitý to není. dřív jsme si odlejvali
spoustu věcí (nejen k autům), protože buď byly cenově nedostupný
nebo nebyly vůbec. :stern:
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
Volvo má hodně vtipné ceny ND. A takový Chrysler to byla teprve sranda.
Te´d jsem se zasmál i u BMW E32 V8. Levý kat, 30, pravý kat, 30, středový tlumič, 12, koncový 16. Ale je to kvalitní, můj středový výfuk potřeboval jen za 23 let vyměnit vrchní krycí plech.
Te´d jsem se zasmál i u BMW E32 V8. Levý kat, 30, pravý kat, 30, středový tlumič, 12, koncový 16. Ale je to kvalitní, můj středový výfuk potřeboval jen za 23 let vyměnit vrchní krycí plech.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
Na mojí 124 300TD astma, rok 92, výfuk komplet na Chodově 35000 kč. :stern: Na W210 320 benzín oba katalyzátory asi 60000 kč, takže ceny jako v BMW.schicklgruber píše:Volvo má hodně vtipné ceny ND. A takový Chrysler to byla teprve sranda.
Te´d jsem se zasmál i u BMW E32 V8. Levý kat, 30, pravý kat, 30, středový tlumič, 12, koncový 16. Ale je to kvalitní, můj středový výfuk potřeboval jen za 23 let vyměnit vrchní krycí plech.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1523
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 66
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
Pánové vy jste strašně drahý. Zkuste Zadka.fíkus píše:Na mojí 124 300TD astma, rok 92, výfuk komplet na Chodově 35000 kč. :stern: Na W210 320 benzín oba katalyzátory asi 60000 kč, takže ceny jako v BMW.schicklgruber píše:Volvo má hodně vtipné ceny ND. A takový Chrysler to byla teprve sranda.
Te´d jsem se zasmál i u BMW E32 V8. Levý kat, 30, pravý kat, 30, středový tlumič, 12, koncový 16. Ale je to kvalitní, můj středový výfuk potřeboval jen za 23 let vyměnit vrchní krycí plech.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
teď jsem objednával celej výfuk na 124 turbokombi. stál 360 eur.
k tomu kompletní osazený přední ramena - 208 eur a "kosti" do zadní
nápravy plus silenbloky do kastle - 160 + 132 eur.
nevím kde berete ty strašný sumy. :'(
k tomu kompletní osazený přední ramena - 208 eur a "kosti" do zadní
nápravy plus silenbloky do kastle - 160 + 132 eur.
nevím kde berete ty strašný sumy. :'(
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
30 tis Kč za výfuk na w124 turbo kombi mi připadá hodně. Zadní tlumič bude asi drahej.
Ale když jsem kupoval origo přední a středový díl na W123 diesel, tak mě oba dva díly vyšly na cca 3000 Kč.
Ale když jsem kupoval origo přední a středový díl na W123 diesel, tak mě oba dva díly vyšly na cca 3000 Kč.
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
kolouch píše:teď jsem objednával celej výfuk na 124 turbokombi. stál 360 eur.
k tomu kompletní osazený přední ramena - 208 eur a "kosti" do zadní
nápravy plus silenbloky do kastle - 160 + 132 eur.
nevím kde berete ty strašný sumy. :'(
Co byli zac ty ramena za 208e ?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 02.03.2016, 14:49
- Auto: W126 560 SEC
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
tak jsem dneska vytahl všecky vstřiky, dobra zprava je, že byly zalite benzinem, takže z želvy to jde, ale vetšina z nich byla uplně zalepena a až na testeru se mi je podařilo otevřít. Se nedivím, že to nestartovalo, navíc ten benzín co tam je pěkně smrdí, bude hodně starý. Zítra to hodím do čističe vstříkování a uvidím co to udělá.
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
výrobce neznám, ale vzhledem k ceně nemá cenu repasovatFridrich píše:kolouch píše:teď jsem objednával celej výfuk na 124 turbokombi. stál 360 eur.
k tomu kompletní osazený přední ramena - 208 eur a "kosti" do zadní
nápravy plus silenbloky do kastle - 160 + 132 eur.
nevím kde berete ty strašný sumy. :'(
Co byli zac ty ramena za 208e ?
starý. už jsem je párkrát měl a dodnes jezděj po světě.
dají se sehnat i levnější, ale je to na úkor kvality silenbloků a čepů.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 43
- Registrován: stř 02.03.2016, 14:49
- Auto: W126 560 SEC
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
Další postup, z UK sem sehnal kompletní kabelový svazek interiéru a ze Slovinska sedačky. Mezitím jsem vykuchal komplet interiér, ale byl to docela boj když celý zadní koberec byl nasátý vodou buhvi kolik let. Navíc odmontovávat přední sedačky bez elektriky byl docela zážitek. Jen doufám, že se mi ty koberce podaří vyčistit a zachránit.
Jinak z auta šla ven nádrž, ze které jsem výtáhl uplně zkorodovaný palivoměr. Ale krom drobné lišky na horní straně a bordelu a usazenin dole vypadá, že půjde zachránit. Jen teď ještě vymyslet jak ji vyčistit. Nemáte s tím někdo zkušenost jak vyčistit nádrž?
Jinak z auta šla ven nádrž, ze které jsem výtáhl uplně zkorodovaný palivoměr. Ale krom drobné lišky na horní straně a bordelu a usazenin dole vypadá, že půjde zachránit. Jen teď ještě vymyslet jak ji vyčistit. Nemáte s tím někdo zkušenost jak vyčistit nádrž?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- kometa
- Příspěvky: 2280
- Registrován: pát 07.01.2011, 14:55
- Auto: MB W110
- Bydliště: Kfely
- Věk: 57
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
Držím palce,protože to nebude jednboduchý... Hlavně ta elektrika bude oříšek.Jinak jak píšeš,tak v americe na ebay se dají koupit komplet sety koberců za velice dobře a na některý auta mají i čalounění sedaček(kožený šprcky dle datakarty).Ne´vím tada jak na SECa,ale na w108-112 no problem
-
- hvězdička
- Příspěvky: 335
- Registrován: pát 01.06.2012, 19:13
- Auto: w115 300D US spec a jiné.
Re: W126 560 SEC - oprava a renovace
Odvaha! Preji, at se dilo dari.