Motor 250 C problém
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Bezpodmínečně udělat synchrotest plus karburátory předtím srovnat co se týká víka a těla, a dát nový těsnění. Poté seřídit na análýzátoru. Shodil jsi filtr? Já jen jestli Ti otevírá přívěra sytiče zadního karburátoru. Tyhle karburátory jsou sice jednoduchý, ale... jsou dva a hrabaly a rejpaly se v tom generace kutilů. Viz ta emulzní trubice. Ta někomu vypadla omylem, nevěř, že jí někdo vyndal. Sady kup v USA, na oba karbecy i s poštou kolem 2000 kč. Vyber sady, kde jsou i jehly volnoběhu a membránky akceleračních pumpiček (origo jsou kožený a zůstávají viset, nebo naopak nedávají tlak)
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Tady pro orientaci, co vše v sadách je. Odkaz na sady za 35 USD bohužel neexistuje, takže hledej, podle tohoto vzoru. Máš tam membrány 2 stupně (mrkni, kolik stojí jen tohle extra), jehlu (opět samotná stojí ranec), tepelně izolační podložky atd. Prostě všechno a na různé typy INATů. https://www.ebay.com/itm/2-ZENITH-35-40 ... 3099339748
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: Motor 250 C problém
OK, díky za rady, karbecy jsem měl oba dole a komplet jsem je čistil, je tam prostě někde velká zrada a musím na ni přijít. Víka i spodky jsou rovné, ty jsem měřil, klapky nevychozené, membrány v pumpách OK, hladiny v komorách perfektní a jehly volnoběhu nevymačkané. A jak jsem psal na začátku, sytiče chodí jak mají. To znamená, že když dám tu repasní sadu, tak to asi nebude na škodu, ale bojím se, že tu závadu to neodstraní. Ale stejně ji koupím... Potřebuju to nejdřív rozchodit a pak až synchrotest a pod, zatím to jde pouze za studena.
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Motor 250 C problém
Tady ji mají taky, ale blíž a můžu ti ji přiblížit ještě víc...
https://www.ebay.de/itm/Dichtsatz-Merce ... wSlpbXcz9¨
Jinak tady máš ještě chytrou tabulku závad přímo na tento typ INAT
http://www.franken-klassik.de/images/pd ... abelle.pdf
Nejsem profík, ale mrkni se na ty podtlakově ovládané membrány, jedna je na druhý stupeň a druhá je pull down membrána na přiotvírání sytiče - přívěry vzduchu.
MK
https://www.ebay.de/itm/Dichtsatz-Merce ... wSlpbXcz9¨
Jinak tady máš ještě chytrou tabulku závad přímo na tento typ INAT
http://www.franken-klassik.de/images/pd ... abelle.pdf
Nejsem profík, ale mrkni se na ty podtlakově ovládané membrány, jedna je na druhý stupeň a druhá je pull down membrána na přiotvírání sytiče - přívěry vzduchu.
MK
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: Motor 250 C problém
Díky za odkazy, určitě to využiju! Problém je na 90% v druhém karburátoru, nicméně se sytičem ppod. nesouvisí, ten chodí synchronně s tím prvním. Na tu repasní sadu asi dojde, ale membrány jsou OK (jsou stále měkké a nezpuchřelé), navíc např. i kdyby neotvíral 2 stupeň, tak to musí běžet na první difuzer normálně. Budu s tím ještě nějakou dobu laborovat, teď jsem od kamaráda přivezl zadní třmeny s opravenými otvory pro odvzdušňováky, tak zprovozním 2. brzdový okruh. Je na tom stále práce dost..klíč píše: ↑úte 17.12.2019, 16:42 Tady ji mají taky, ale blíž a můžu ti ji přiblížit ještě víc...
https://www.ebay.de/itm/Dichtsatz-Merce ... wSlpbXcz9¨
Jinak tady máš ještě chytrou tabulku závad přímo na tento typ INAT
http://www.franken-klassik.de/images/pd ... abelle.pdf
Nejsem profík, ale mrkni se na ty podtlakově ovládané membrány, jedna je na druhý stupeň a druhá je pull down membrána na přiotvírání sytiče - přívěry vzduchu.
MK
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Hele - za půlku - jak říkám, lehce přes 2000 obě sady. https://www.ebay.de/i/380421165167?_trk ... noapp=true
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Synchrotest je právě základ, dokud není v obou karburátorech stejný podtlak, nechodí to. A stačí opravdu málo. Ty štelovací spojky Ti chodí? Opatrně s nimi, je to pěkně mastný a nejsou. Já to vždycky opatrně nahřeju fénem, a pak pomaličku rozhýbat. Když je prasklý ten závit v kloubku, tak konečná, to nedrží.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Ta druhá membrána je jen na jednom karburátoru a je to tlumení v koncové fázi dovírání klapek, aby motor nechcípl při prudkém ubrání plynu a snad to mělo i nějaký vliv na emise, soudě podle toho, že to měly vylepšený ekologičtější karburátory ve Fordech. Měly to většinou automaty. Pokud tedy nemyslíš tu maličkou. To je skutečně na sytič.klíč píše: ↑úte 17.12.2019, 16:42 Tady ji mají taky, ale blíž a můžu ti ji přiblížit ještě víc...
https://www.ebay.de/itm/Dichtsatz-Merce ... wSlpbXcz9¨
Jinak tady máš ještě chytrou tabulku závad přímo na tento typ INAT
http://www.franken-klassik.de/images/pd ... abelle.pdf
Nejsem profík, ale mrkni se na ty podtlakově ovládané membrány, jedna je na druhý stupeň a druhá je pull down membrána na přiotvírání sytiče - přívěry vzduchu.
MK
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Motor 250 C problém
já myslel membránu zde č. 36 https://www.strichacht-forum.de/knowhow ... EIBUNG.pdf
ta odblokovává druhý stupeň. Neměly škodovky něco podobnýho? Pokud je durch, nejen že nefunguje pořádně II. stupeň, ale ještě se přisává falešný vzduch. Ale to asi nebude ten problém - asi tam bude něco zarostlý, ucpaný, jak to dlouho stálo.
ta odblokovává druhý stupeň. Neměly škodovky něco podobnýho? Pokud je durch, nejen že nefunguje pořádně II. stupeň, ale ještě se přisává falešný vzduch. Ale to asi nebude ten problém - asi tam bude něco zarostlý, ucpaný, jak to dlouho stálo.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Jo, to je druhý stupeň, při normální jízdě mimo činnost. Tam problém nebude. Já měl na mysli tu "káču" na opačný straně, číslo 63.
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: Motor 250 C problém
Zdar borci,
díky za vaše příspěvky, jsem rád za každý názor a hlavně u vás dvou je vidět, že víte o čem je řeč a chcete pomoct a ne jako někteří jiní...
Z důvodu možnosti přisávání falze vzduchu jsem kontroloval všechny membrany, protože z hlediska jejich funkce jsou prakticky nepodstatné, samozřejmě berte s rezervou, ale 2. stupeň nemusím otevřít, brzdit škrtící klapku při deceleraci taky nemusím a přívěru vzduchu jsem pro jistotu zablokoval v otevřené poloze na hulváta drátem (ale chodí výborně, jak již psal). Pokud pominu tento "management" navěšený na obalu karburace, tak je to fakt jednoduchý strojek. A stále se mi nezdá, že by nesynchronizace měla až takový vliv na funkci (rostlináře *jokingly* ). To auto teplé jede fakt mizerně, vynechává a na volnoběh ihned chcípne a musí se držet plynem na hodně vysoké otáčky aby nezdechl. Ale studený jde jak fík.Nicméně znuvu, váznoucí přívěra to není! Jediné co mě ještě napadá 010 , je vymačkaná gumička u difuzoru 1. stupně, tak ji zkusim dát novou a uvidíme.
Budu informovat, jak to dopadlo ;)
díky za vaše příspěvky, jsem rád za každý názor a hlavně u vás dvou je vidět, že víte o čem je řeč a chcete pomoct a ne jako někteří jiní...
Z důvodu možnosti přisávání falze vzduchu jsem kontroloval všechny membrany, protože z hlediska jejich funkce jsou prakticky nepodstatné, samozřejmě berte s rezervou, ale 2. stupeň nemusím otevřít, brzdit škrtící klapku při deceleraci taky nemusím a přívěru vzduchu jsem pro jistotu zablokoval v otevřené poloze na hulváta drátem (ale chodí výborně, jak již psal). Pokud pominu tento "management" navěšený na obalu karburace, tak je to fakt jednoduchý strojek. A stále se mi nezdá, že by nesynchronizace měla až takový vliv na funkci (rostlináře *jokingly* ). To auto teplé jede fakt mizerně, vynechává a na volnoběh ihned chcípne a musí se držet plynem na hodně vysoké otáčky aby nezdechl. Ale studený jde jak fík.Nicméně znuvu, váznoucí přívěra to není! Jediné co mě ještě napadá 010 , je vymačkaná gumička u difuzoru 1. stupně, tak ji zkusim dát novou a uvidíme.
Budu informovat, jak to dopadlo ;)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 51
- Registrován: sob 29.12.2018, 20:48
- Auto: Ml 320i, 114C
Re: Motor 250 C problém
Taky mě čeká přes zimu repas tehlech karbecu, nejdou mi nak dostelovat, na volnoběhu chcipa a hádá se to a z predniho kearbece mi střílí ohynek občas, přitom svíce, rozdělovač, víčko palec, vše nový, jen ventily sem nesteloval, nevíte kde zjistit jak sestelovat ventily na tomto motoru w114 250
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Synchronizace je KLÍČOVÁ, protože to celé vypadá, že jeden karburátor je "napřed" a táhne zbytek motoru, další tři válce pak jdou blbě, protože se motor netočí otáčkami, které by odpovídaly složení směsi a otevření klapek druhého karburátoru.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Motor 250 C problém
Bez speciálního klíče to nedělej. https://www.sl113.org/forums/index.php?topic=10218.0Hepy píše: ↑čtv 19.12.2019, 23:44 Taky mě čeká přes zimu repas tehlech karbecu, nejdou mi nak dostelovat, na volnoběhu chcipa a hádá se to a z predniho kearbece mi střílí ohynek občas, přitom svíce, rozdělovač, víčko palec, vše nový, jen ventily sem nesteloval, nevíte kde zjistit jak sestelovat ventily na tomto motoru w114 250
-
Autor tématu - vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: Motor 250 C problém
Já ti to snad i začnu věřit *drink* .. Ba ne, jistě, že máš pravdu, ale potřebuju ten motor dostat aspoň do stavu, že nějak poběží a pak je možný dělat synchro, jinak nebude co synchronizovat. Ještě zkusim pár věcí co mě napadlo, pak ty repasní sady a pak to vzteky zapálím *jokingly*