Zkoušel jste někdo opravit reostat v budíkách nějakým sprejem typu kontaktol nebo WD-40 ? Má to smysl, nebo je to prostě vydřené ?
Mimochodem, WD-40 je na kontakty taky dobré, před pár lety jsem stříknul trochu do vynechávajícího přepínače výstražných blinkrů a od té doby pořád dobré..
Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:08
- Auto: W123 240 TD
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
Reostat postříkat kontaktolem, a : semtam semtam, očistit dráhu.
Tedy, pokud už není spálenej jak Hirošima. :'(
Tedy, pokud už není spálenej jak Hirošima. :'(
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát 01.08.2008, 10:08
- Auto: W123 240 TD
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
Tak hlásím že WD-40 opět zachránilo svět, po prostříkání budíky svítí a reostat reostatuje..
-
- hvězdička
- Příspěvky: 253
- Registrován: pon 14.05.2012, 21:54
- Auto: W123 250, W124 300 CE
- Bydliště: Olomoucky kraj
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
Přeji Vám hezký dobrý večer, kolegové. Nechci zakládat nové téma. Nějak s postupem času auto jede, tak začínám řešit voloviny. Nesvítí mi vůbec přístrojová deska, vůbec nic. Ale o to ani tak nejde. Nejde mi počítadlo kilometrů. Celkem mi to vadí, netuší někdo, jestli je to lehce opravitelné? Budíky mám doma ještě jedny, ale dieselové, ty tam nechci. *jokingly*
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
1. je třeba změřit, zda v konektoru do přístrojů je vůbec napětí na kolíku 58
2. kouknu do el.schema W123 odkud - kam .... @}->--
3. může být nevratně poškozen reostat tak, že je následně Temno od A.Jiráska. :D
2. kouknu do el.schema W123 odkud - kam .... @}->--
3. může být nevratně poškozen reostat tak, že je následně Temno od A.Jiráska. :D
-
- hvězdička
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob 02.03.2013, 23:45
- Auto: w204, w123 ex-w124
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
Na počítalo km skús toto:
http://www.schmidt-richter.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Kilometerzähler reparieren
http://www.schmidt-richter.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Kilometerzähler reparieren
-
- legenda hvězd
- Příspěvky: 3464
- Registrován: čtv 21.08.2008, 15:21
- Auto: modrý,stříbrný,vínový,černý,bílý a 2 zelený
- Bydliště: Bihanken - Eichwald
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
jak jednou ta pružina zkoroduje,
tak už jí nezachrání ani wasserdicht-40.
jedině proletovat kontakty kouskem vodiče. :-/
tak už jí nezachrání ani wasserdicht-40.
jedině proletovat kontakty kouskem vodiče. :-/
-
- hvězdička
- Příspěvky: 253
- Registrován: pon 14.05.2012, 21:54
- Auto: W123 250, W124 300 CE
- Bydliště: Olomoucky kraj
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
Tak počítadlo - na osce se netočil základní element pro pohyb ostatních počítadel - prokluzoval v ní. Měl sem náhradní budíky, tam se to netočilo také a zasekly se na 480 tis km. Ze dvou sem udělal jedny, osvětlení se taky "nějak" rozchodilo. Díky Vám za rady.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 253
- Registrován: pon 14.05.2012, 21:54
- Auto: W123 250, W124 300 CE
- Bydliště: Olomoucky kraj
Re: Reostat podsvětlení přístrojové desky vs WD-40
Zdravíčko, kolegové! Podsvícení funguje, no problema. Horší je počítadlo. Vždy, když malé počítadlo má 999 a více, zasekne se. Na horním počítadle je na osce pohon malého počítadla, který se pernamentně protáčí. Nevím, co s tím ... :-@
Mám dvoje budíky, ty druhý napočítaly půl milionu a pak dále také nepočítají ze stejného důvodu.
Mám dvoje budíky, ty druhý napočítaly půl milionu a pak dále také nepočítají ze stejného důvodu.