MB 280CE volba Getriebe


kejb
král hvězd
Příspěvky: 6519
Registrován: pon 01.09.2008, 15:05
Auto: D, J, SWE, CZ...
Bydliště: Praha - východ

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od kejb »

Koroze tam bude povětšinou vždycky a když nebude, bude interier a celý auto vyžraný od sluníčka.
Lépe auto s rozumnou korozí, do kterýho nikdo moc nehrabal než něco zalátanýho, co se musí stejně předělat...

MarioV8
hvězdička
Příspěvky: 81
Registrován: čtv 31.07.2008, 21:48
Auto: 3x W123, W202, W415, W211 a teď W447
Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 46

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od MarioV8 »

Koroze, stav gumových dílů a interiéru (to jsou díly za raketu). Řízení obvykle v háji. Měl jsem to v těžším kombi, po Praze 16- 16,5L úplně normálně, dálky O.K. i za 10-10,5L, ale průměr kolísal mezi 12 - 14L. jelikož už to dnes není auto na normální ježdění, spotřeba by mne tak netrápila. Ten hemi šestiválec miloval otáčky a krásně v nich zpíval, ale bacha na stav vaček a těsnění hlavy, M110 má o patro víc než je běžné a obvykle to po pár letech zase teče.

fíkus
král hvězd
Příspěvky: 6069
Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
Auto: W124 300 TD, Range Rover '76

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od fíkus »

Teče to když to někdo udělá špatně. Řízení v háji je pouze tehdy když někdo neměnil olej plus si ho dotáhl "aby nemělo vůli" = podepsaný rozsudek smrti. A jinak - neznám normálnější auto než piáno 280 E na běžný provoz. Jede to, dobře se s tím jezdí, co jiného od auta chtít? :D

MarioV8
hvězdička
Příspěvky: 81
Registrován: čtv 31.07.2008, 21:48
Auto: 3x W123, W202, W415, W211 a teď W447
Bydliště: Benešov u Prahy
Věk: 46

Re: MB 280CE volba Getriebe

Příspěvek od MarioV8 »

Aby si to nebralo 16L, jelo to, drželo na silnici bez přiřizování a pořád z toho nevypadávali drahý kostlivci po předchozích majitelích? :-D Měl jsem je tři, všechna měla více nebo méně v háji řízení, u všech jsem něco kupoval do interiéru nebo na karosérii (sametky, koberce, lištičky - každá jedna jediná položka několik tisícovek)... a pořád přemýšlet, jestli mi to někdo nenaboří? Když to má tržní cenu do kila a já jsem v tom za 200 nebo dokonce 300? Na youngtimer a veterán akce, příležitostní vyjížďku v létě, dobré, ale do práce už bych tím jezdit nechtěl. Na denní ježdění byl ideální 230E, ale bacha na vačky, stav všech gumových dílů a K Jetronic. Všechno ostatní ve W123 buď žere, nebo nejede, nebo žere a nejede. Alespoň dnešní optikou. Je fakt, že když to bylo doladěný, jezdilo se s tím velice příjemně, ale to to auto už mělo složku v šanonu plnou faktur a těch víkendů i nocí v dílně...
Odpovědět