Dostali se ke mě tyto tlumiče... hledám veškeré info o nich... z čeho jsou, čím jsou plněny, patří k nim ještě pružina, čím jsou ovládaný, číslo dílu, možnost repase, dostupnost nového dílu,... mám k tomu kapličku s manometrem a vzduchový kompresor ale nwm jestli to k sobě patří.. díky
https://ibb.co/SJ9gy9n
Tlumiče nivo w123?
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 28.07.2017, 17:29
- Auto: w123ce
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 28.07.2017, 17:29
- Auto: w123ce
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče nivo w123?
Znám, měl jsem je asi na dvou autech. @=
Pneumatický NIVO.
Lepší provedení mělo malej kompresor, kterej dne známe z bezrezervovejch aut, druhý se foukalo před jízdou u pumpy.
Někde - dobře přístupnej - je ventilek - provedení bez kompresoru, na palubce tlakoměr, vše je propojeno slabejma silonovejma hadičkma : ventilek, Téčko a tlakoměr, a odtud dozadu T a k tlumičům.
V tlumičích MUSÍ být vždy min 2 Atm jestli mě stará hlava neklame - pro životnost a funkci měchů,
foukaj se, myslím, až na 7 Atm, dle zatížení auta.
Lze použít W114,115, 123, 126,.....
Před těmito tlumiči existovalo nivo do Křídláků, Pagod a jim příbuznejch aut, který měli mezi polonápravama pomocnou pružinu. ]:->
Malý péro ale silný jako z vagónu.
Místo ní tam byl namontovám plynovej válec, kterej se při větším stlačení a pohybu houpání auta natlakoval.
Asi jako když pumpuješ pumpičkou na kolo s ucpaným vývodem.... roste.
Pak to po čase zase lehlo.
Mě tohle zařízení kdysi bouchlo v DDR na dálnici, rána si jako bych v kufru odpálil granát,
.... posádka byla zralá na rakve. @=
Tak jsem tam pak namontoval to seriový pomocný péro.
Pneumatický NIVO.
Lepší provedení mělo malej kompresor, kterej dne známe z bezrezervovejch aut, druhý se foukalo před jízdou u pumpy.
Někde - dobře přístupnej - je ventilek - provedení bez kompresoru, na palubce tlakoměr, vše je propojeno slabejma silonovejma hadičkma : ventilek, Téčko a tlakoměr, a odtud dozadu T a k tlumičům.
V tlumičích MUSÍ být vždy min 2 Atm jestli mě stará hlava neklame - pro životnost a funkci měchů,
foukaj se, myslím, až na 7 Atm, dle zatížení auta.
Lze použít W114,115, 123, 126,.....
Před těmito tlumiči existovalo nivo do Křídláků, Pagod a jim příbuznejch aut, který měli mezi polonápravama pomocnou pružinu. ]:->
Malý péro ale silný jako z vagónu.
Místo ní tam byl namontovám plynovej válec, kterej se při větším stlačení a pohybu houpání auta natlakoval.
Asi jako když pumpuješ pumpičkou na kolo s ucpaným vývodem.... roste.
Pak to po čase zase lehlo.
Mě tohle zařízení kdysi bouchlo v DDR na dálnici, rána si jako bych v kufru odpálil granát,
.... posádka byla zralá na rakve. @=
Tak jsem tam pak namontoval to seriový pomocný péro.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát 28.07.2017, 17:29
- Auto: w123ce
Re: Tlumiče nivo w123?
Tady mám k tomu pokračování... výrobce tlumičů by měl být monroe
https://i.ibb.co/n8KjNjS/95655-E49-E1-B ... D2-BA0.jpg
https://i.ibb.co/n8KjNjS/95655-E49-E1-B ... D2-BA0.jpg
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče nivo w123?
To je obslužná kaplička :
manometr, tlačítko poro sepnutí kompresosu - musíš držet stisknutý, a ventilek,
abys to moh po odlehčení vozu vypustit.
@}->--
manometr, tlačítko poro sepnutí kompresosu - musíš držet stisknutý, a ventilek,
abys to moh po odlehčení vozu vypustit.
@}->--
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: Tlumiče nivo w123?
Jj, běžný v osmdesátých letech i u Fordů Granada. Ty měchy byly většinou v p..i. Ještě "nedávno" to šlo koupit od Monroe nový. Cca v roce 2000.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 340
- Registrován: stř 01.01.2014, 16:45
- Auto: w210
Re: Tlumiče nivo w123?
meli to i oply rekord kombi.fungovalo to dobre